Kuulkaas kaverit!

Sdfrg

Koiranpaska-keskustelu on jo käyty, missäs viipyy kellojen rukkaamistappelu?
Nythän isot herrat on kiinnittäneet huomiota moiseen typeryyteen,joko pian päästään eroon!
Oispa kiva.
Aamuvirkkuna mulle on ihan sama, mutta kun nousee viideltä,niin kesäajassa joutuu heräämään neljältä. Se on eri juttu se.
Normaaliaika sopis mulle paremmin!

5

240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ???????+

      Aivan sama mulle rukataanko vai ei,kun teen kolmivuorotyötä ja aina on vrk sekaisin,mutta se on laman syytä tai ansiota jos ei rukata,kun kellojen siirto maksaa .
      Hoitajana olen onnellisessa asemassa,kun muilta lama vie työt,mutta meille ne lisääntyy,kun on saikkuja ja ei varaa palkata sijaisia,niin teemme nekin työt.
      Kauniita kevät aamuja sinulle aamunvirkku.

    • Heikunkeikku

      Siinäpä tosiaan aihe, josta joka kevät keskustellaan ihan mahottomat määrät. Lehtien yleisönosastopalstat pursuavat erikokoisten läjien pohdinnoista.
      Että kyllä tämä aihe kiinnostaa.

      Kellojen siirtelemisistä kans. Kohta se alkaa.
      Mulle itselle ei ole yhtään väliä siirrelläänkö vai ei. Voin nukkua aamuisin mihin aikaan tahansa, kun ei tarvitse lähteä töihin aamulla. Iltapäivällä vasta.
      Heräämiseni takia ei ole väliä siirtelemisellä, mutta parempi olisi jos aika pysyisi samana. Kun kerran kuuluis olla sama aika ympäri vuoden.

      • tunnit on tervetulleeta tuas rekkahommas ja siirrän mielelläni kelloni kesäaikahan.
        terv,
        me valoon ja lakeurenlapset, seppä ja Tiitu


      • kok hemmetin
        seppäpohojanmaalta kirjoitti:

        tunnit on tervetulleeta tuas rekkahommas ja siirrän mielelläni kelloni kesäaikahan.
        terv,
        me valoon ja lakeurenlapset, seppä ja Tiitu

        maan pitää kärvistellä muutaman halukkaan takia!
        Saa kai sitä siirrellä jos kerran pystyy ja on itsenäinen työ!½


    • Olen samaa mieltä siitä kesäajasta. Itse teen jatkuvaa aamuvuoroa ja se tunti aamulla on paljon. Kestää monta viikkoa ennenkuin taas tottuu siihen neljältä heräämiseen.

      Kesäaika on sitäpaitsi nykysin pidempi kuin talvi- eli normaaliaika. Miksi sitä piti vielä jatkaa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      48
      503
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe