Kylällämme oli aikoinaan kolme perhettä, joilla kahdella oli auto.
Meitä kulki aamuin illoin viisi henkeä vuoroviikoin niiden kahden perheen autoilla.
Ilman autoa oleva maksoi vuoroviikoin kyydistä.
Me ei tietenkään peritty toisiltamme maksua.
Tiukasti lain kirjainta noudattaen meidän olisi pitänyt kyyditä tätä ilmam autoa olevaa ilmaiseksi.
Lain kirjaimen mukaan siis kaikila olisi pitänyt olla auto
Laki jarruttaa kimppakyytejä
5
1473
Vastaukset
- Auto Masentaja 2
on tehty taskoituksella monopolin suojaksi.
- kaarina
on toiset niin typeriä, ettei niitä tarvitse noudattaa kuin tyhmien jotka ei osaa ajatella omilla aivoillaan...
- tämä sama
koskee muutakin bisnestä.
ns. oravannahkakauppa on tosiaan lailla kielletty
Jos minä korjaan parturini auton ja hän vastineeksi
ajaa tukkani, niin tiukkaan ottaen teemme rikoksen.
Tässä on takana verottaja; hommasta olisi maksettava
rahallisen arvon mukainen vero.- minun kimppakyytiläiset
antaa minulle joululahjan aina ja se on rahalahjoitus jonka saa jokainen antaa kenelle haluaa jos ei mene ihan älyttömiin:=)
- Ja muista varoa
Kylän kateelisia ja ahneita taksimiehiä. Jos otat kyytiin kaupunki reisulle naapurin vähävaraisen mummon, niin älä edes villasukkia ota korvaukseksi ! Sillä kun hän kertoo kyläkaupassa seuraavalla viikolla käyneesä sinun kyydissä kaupungissa ja paikalla on kuulemassa taksisuhari jutun, niin sehän menee ilmoittamaan asian ! Ainakin joudut huhujen kohteeksi ja painostuksen alle.
Ei lähimmäistä saa auttaa !!!!!!!!!
" Kokenut tämän "
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2102793
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1252659En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.771743Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2331305Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va631288- 471098
- 991001
- 108841
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6823- 46823