Laki jarruttaa kimppakyytejä

kyyditön uneksija

Kylällämme oli aikoinaan kolme perhettä, joilla kahdella oli auto.
Meitä kulki aamuin illoin viisi henkeä vuoroviikoin niiden kahden perheen autoilla.
Ilman autoa oleva maksoi vuoroviikoin kyydistä.
Me ei tietenkään peritty toisiltamme maksua.
Tiukasti lain kirjainta noudattaen meidän olisi pitänyt kyyditä tätä ilmam autoa olevaa ilmaiseksi.
Lain kirjaimen mukaan siis kaikila olisi pitänyt olla auto

5

1452

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Auto Masentaja 2

      on tehty taskoituksella monopolin suojaksi.

      • kaarina

        on toiset niin typeriä, ettei niitä tarvitse noudattaa kuin tyhmien jotka ei osaa ajatella omilla aivoillaan...


    • tämä sama

      koskee muutakin bisnestä.
      ns. oravannahkakauppa on tosiaan lailla kielletty

      Jos minä korjaan parturini auton ja hän vastineeksi
      ajaa tukkani, niin tiukkaan ottaen teemme rikoksen.

      Tässä on takana verottaja; hommasta olisi maksettava
      rahallisen arvon mukainen vero.

      • minun kimppakyytiläiset

        antaa minulle joululahjan aina ja se on rahalahjoitus jonka saa jokainen antaa kenelle haluaa jos ei mene ihan älyttömiin:=)


    • Ja muista varoa

      Kylän kateelisia ja ahneita taksimiehiä. Jos otat kyytiin kaupunki reisulle naapurin vähävaraisen mummon, niin älä edes villasukkia ota korvaukseksi ! Sillä kun hän kertoo kyläkaupassa seuraavalla viikolla käyneesä sinun kyydissä kaupungissa ja paikalla on kuulemassa taksisuhari jutun, niin sehän menee ilmoittamaan asian ! Ainakin joudut huhujen kohteeksi ja painostuksen alle.
      Ei lähimmäistä saa auttaa !!!!!!!!!

      " Kokenut tämän "

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4859
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1478
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1228
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      61
      879
    Aihe