jos joku haluu auttaa mua pelienteos olisin hyvät
ideat otetaa vastaan laittakaa kiinnostuneet
postia [email protected] voin laittaa valmiita
pelejäni sun postiis
kuka haluu auttaa mua pelienteos
1
246
Vastaukset
- firesoft08
jos haluut tehä pelin sen on oltava hyvän kiva olone elikkä siino oltava paljo aseit liekkäri pisla ak 4 7 sinko maila kranu liekiheitin konsu pasuuka joku tuli ase ja sik ku hypää pitää tulla matrix ja ne siin vois olla ku oon pelannu sitä mut jos noit ei oo nii silti peli voi olla iha hyvä jos siin o paljo kenttii ja aseit kun pelii olis hyvä alottaa tekee siit et tekee ensi aseet ja sit kentät muut osat tulee sit jos tekisin pelin ja siin o loputtomasti asei ja ja sit ku voittaa nii vois tulla vaik et zeroriist win terorist mut pelin tehtävä o ryöstellä autoja ja sit ku saa tarpeeks rahaapisteit saa uusii aseit ja sit voi rystellä autoja mut jos ei saa tarpeeks ni tulee poliisit perää ja sit tulee et basted eli vankilas sitvois olla air soft ase ja sanoo ei se oo oikee ase sit niit vois ampua mt viis tähtee armeija perää jos ei oo paljo aseit nii ei voi ampua ja sit vois olla tehtävii jengi iso kaupuni tota voisin pelata ja varmasti haluun lahjaks jos teet sen mut mainostus on kaiken ä o pistä mainos hestveesen kun peli on valmis nii ostan mut jos se ei oo vaa se bugi nii kantsii pyytää veljet tai isält apuu kunhan nii saat rahaa mut älä si valita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2772551Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."772433Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj651824SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis291666- 1201608
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis561532- 1341386
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin731268Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli751068Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821059