jos joku haluu auttaa mua pelienteos olisin hyvät
ideat otetaa vastaan laittakaa kiinnostuneet
postia [email protected] voin laittaa valmiita
pelejäni sun postiis
kuka haluu auttaa mua pelienteos
1
189
Vastaukset
- firesoft08
jos haluut tehä pelin sen on oltava hyvän kiva olone elikkä siino oltava paljo aseit liekkäri pisla ak 4 7 sinko maila kranu liekiheitin konsu pasuuka joku tuli ase ja sik ku hypää pitää tulla matrix ja ne siin vois olla ku oon pelannu sitä mut jos noit ei oo nii silti peli voi olla iha hyvä jos siin o paljo kenttii ja aseit kun pelii olis hyvä alottaa tekee siit et tekee ensi aseet ja sit kentät muut osat tulee sit jos tekisin pelin ja siin o loputtomasti asei ja ja sit ku voittaa nii vois tulla vaik et zeroriist win terorist mut pelin tehtävä o ryöstellä autoja ja sit ku saa tarpeeks rahaapisteit saa uusii aseit ja sit voi rystellä autoja mut jos ei saa tarpeeks ni tulee poliisit perää ja sit tulee et basted eli vankilas sitvois olla air soft ase ja sanoo ei se oo oikee ase sit niit vois ampua mt viis tähtee armeija perää jos ei oo paljo aseit nii ei voi ampua ja sit vois olla tehtävii jengi iso kaupuni tota voisin pelata ja varmasti haluun lahjaks jos teet sen mut mainostus on kaiken ä o pistä mainos hestveesen kun peli on valmis nii ostan mut jos se ei oo vaa se bugi nii kantsii pyytää veljet tai isält apuu kunhan nii saat rahaa mut älä si valita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602007Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661688Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411367Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2321313Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391179- 1281155
- 801135
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3171085IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3421082