jos joku haluu auttaa mua pelienteos olisin hyvät
ideat otetaa vastaan laittakaa kiinnostuneet
postia [email protected] voin laittaa valmiita
pelejäni sun postiis
kuka haluu auttaa mua pelienteos
1
186
Vastaukset
- firesoft08
jos haluut tehä pelin sen on oltava hyvän kiva olone elikkä siino oltava paljo aseit liekkäri pisla ak 4 7 sinko maila kranu liekiheitin konsu pasuuka joku tuli ase ja sik ku hypää pitää tulla matrix ja ne siin vois olla ku oon pelannu sitä mut jos noit ei oo nii silti peli voi olla iha hyvä jos siin o paljo kenttii ja aseit kun pelii olis hyvä alottaa tekee siit et tekee ensi aseet ja sit kentät muut osat tulee sit jos tekisin pelin ja siin o loputtomasti asei ja ja sit ku voittaa nii vois tulla vaik et zeroriist win terorist mut pelin tehtävä o ryöstellä autoja ja sit ku saa tarpeeks rahaapisteit saa uusii aseit ja sit voi rystellä autoja mut jos ei saa tarpeeks ni tulee poliisit perää ja sit tulee et basted eli vankilas sitvois olla air soft ase ja sanoo ei se oo oikee ase sit niit vois ampua mt viis tähtee armeija perää jos ei oo paljo aseit nii ei voi ampua ja sit vois olla tehtävii jengi iso kaupuni tota voisin pelata ja varmasti haluun lahjaks jos teet sen mut mainostus on kaiken ä o pistä mainos hestveesen kun peli on valmis nii ostan mut jos se ei oo vaa se bugi nii kantsii pyytää veljet tai isält apuu kunhan nii saat rahaa mut älä si valita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418