Kovetettuja senttejä

Minanoita

katseesi hipaisee
kaulansyrjääni
saaden minut jo
värisemään

hengityksesi viipyy
rinnoillani
vaikka kasvosi
eivät kosketa ihoani

kädet valuvat hyväillen
alaspäin
sormet löytävät
etsimänsä

rakkaani minä sytyn
vain sinusta

haluni on nuotio kuivaa puuta

35

872

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kopittelija

      Tää ei ollut kyllä niitä sarjassamme "avantoon uimaan " runo... :D

      • Minanoita

        No ei nyt sentään avantoon,
        mutta kävisikös kuuma lähde :D:D


    • Edellinen kommentoija latisti kun moitti "avantouintia"
      Minä olen himo uija,,,,Nauraa,,,
      Kiitos lukuhetkestä

      • Minanoita

        Sinulle huikaisevan
        paljon kiitoksia =)))))

        Mieki tykkään,
        uin yleensä todella myöhään syksyyn
        ja aikaisin keväällä taas aloitan
        (jahka jäät sulaa=))))


    • dont close your eyes

      Bensakanisterit ja sytkärit piiloon.
      Ookoo;D
      Runo mun mieleen.

      • Minanoita

        Sinulle lähtee kanisterillinen
        kiitoksia, tikut saat jälkitoimituksena
        kunhan ensin muistan mihin olen ne
        kätkenyt =))))))


    • ..Noin se juuri menee...
      Upeeta tekstiä tass noituus.
      Hyvää naistenpäivää , minä lennän luudallani töihin=)

      • Minanoita

        Sinulle lähetän kiitoksia
        ja hyvän naistenpäivän toivotuksen =))
        Arvaa mitä-töihin menen minäkin ihan koht :DDD


    • *MURUKULTA*

      Joo mää oon vähän kuullut näistä jotka syttyy kuin ittekseen,,
      Vaa sekö vaatii tuommosen täsmä-sytkärin, hyvin järkeenkäypää touhua..*nauraa* Eekä naura!! *nauraapas*..

      peeässäää, huomaatko, kun ei ole vihreitä,, olen ollut silmätkiinnikirjoituskurssilla!

      • Minanoita

        Sieltä niitä senttejä,heh!

        Missä muuten niitä silmitkiinnikursseja
        järjestetään, mieki haluaisin osallistua,
        olis kiva opetella uusi näppärä taito=)))

        Sinulle Muru kauhean paljon kiitosta!!


    • Kyllä tämä tirisee aistikkuutta ja herkkää tunnelmaa..

      Kerrassaan upea runoteos...

      • Minanoita

        Sinua iloisena kiitän
        palautteestasi =)))


    • pituutta ja

      paksuutta saa hellä kosketus aikaan.
      Kiva runo!

      • Minanoita

        Sinulle ilahtunut kiitokseni
        kommentistasi=)))


    • Into.Lento

      kuivikkeeksi alle tuohta, sammalta tai heinää
      tulitikku nuotion sytyttää

      ooooooooooooooooo
      kelpaa siinä tulilla paistella lenkkiä
      seurata käsien leikkiä


      terveisin Into kipinä

      • Minanoita

        Sinulle kipinöivät kiitokset
        lennähtävät noidan luolasta=)))
        (mistä arvasit että mulla on sammalvuode:)


      • Into.Lento
        Minanoita kirjoitti:

        Sinulle kipinöivät kiitokset
        lennähtävät noidan luolasta=)))
        (mistä arvasit että mulla on sammalvuode:)

        vaikutat niin luonnolliselta
        että sen täytyi olla sammalvuode

        (:=))

        terrveissin Into sammaltaa-jo

        hik....


      • Minanoita
        Into.Lento kirjoitti:

        vaikutat niin luonnolliselta
        että sen täytyi olla sammalvuode

        (:=))

        terrveissin Into sammaltaa-jo

        hik....

        Totta sammallat=))

        NoitaTheNaturell


    • kaaru

      Noitiz, mitä sie ny
      väriset auringon paisteessa?

      vai nuotio kuivaa puuta
      on halu joka sytyttää??

      täh???

      joo ymmärrän mie, sekö vain vitsailen:)))

      • Minanoita

        Mie missään aurinkonpaisteessa
        oo ollu höh, töissä vaan =(((

        Ja tietty sie ymmärsit ja mieki
        jummarran nyt sinua kiittää=)))


    • Kiinnitän oikein Sinua varten
      erinäisiin ilmaisuihisi huomioni
      runojesi kerronnan maailmastasi
      - jo pitemmältäkin ajalta..

      Hyvää alkavaa viikkoa Sinulle.

      • Minanoita

        Nyt mie oon ihan äimänkäkenä???
        Mikä on analyysin lopputulos???

        Sinulle kiitos hymyillen!


      • Minanoita kirjoitti:

        Nyt mie oon ihan äimänkäkenä???
        Mikä on analyysin lopputulos???

        Sinulle kiitos hymyillen!

        Huomenta - hyvä ystävä,tähän uuteen
        alkavaan viikkoon.

        Mitähän tuo dolan oikein meinaa
        noilla lausunnoillaan tarkoittaa,
        kun saa aikaan - äimänkäkeä - muuten
        harvaan esitettyjä sanoja täällä,
        tai muutoin olen ollut linjalla
        ujostellen käymässä.

        Hitsi - pitääkö kelata,että mitä
        lienen tarkoittanut...mutta kuin
        muistipankkini alkaisi jo tietojaan
        avamaan tähän hetkeen...hmm hmm...

        Oiskohan noidan hymyssä viekkauttakin
        mukana...katsellaan Naantalin aurinkoa
        mielikuvillamme.


      • Minanoita
        dolan kirjoitti:

        Huomenta - hyvä ystävä,tähän uuteen
        alkavaan viikkoon.

        Mitähän tuo dolan oikein meinaa
        noilla lausunnoillaan tarkoittaa,
        kun saa aikaan - äimänkäkeä - muuten
        harvaan esitettyjä sanoja täällä,
        tai muutoin olen ollut linjalla
        ujostellen käymässä.

        Hitsi - pitääkö kelata,että mitä
        lienen tarkoittanut...mutta kuin
        muistipankkini alkaisi jo tietojaan
        avamaan tähän hetkeen...hmm hmm...

        Oiskohan noidan hymyssä viekkauttakin
        mukana...katsellaan Naantalin aurinkoa
        mielikuvillamme.

        Täällä kun ei paista edes
        Auran aurinko =))Mutta lunta
        tulee Kemin lumilinnan täydeltä=)

        Myhäilee viekas noita=))))


      • Minanoita kirjoitti:

        Täällä kun ei paista edes
        Auran aurinko =))Mutta lunta
        tulee Kemin lumilinnan täydeltä=)

        Myhäilee viekas noita=))))

        Voi pyhä jysäys ja muutoinkin Aura
        tuntuu olevan likainen vesistö,vai
        loukkaanko Arvon kaupunkilaista.

        Viakkauden lämpö hehkuu
        tänne asti.

        Hyvää yötä.


      • Minanoita
        dolan kirjoitti:

        Voi pyhä jysäys ja muutoinkin Aura
        tuntuu olevan likainen vesistö,vai
        loukkaanko Arvon kaupunkilaista.

        Viakkauden lämpö hehkuu
        tänne asti.

        Hyvää yötä.

        loukkaa en asu Aurassa=))
        vaikka lähellä kuitenkin..

        Ei muuta ko lisää lämpöä
        uuniin=)))


      • Minanoita kirjoitti:

        loukkaa en asu Aurassa=))
        vaikka lähellä kuitenkin..

        Ei muuta ko lisää lämpöä
        uuniin=)))

        Hyvä...ettei tarvitse laulaa
        "miksi ovet ei aukene meille"

        ...juu - hiostaa jo muutenkin.


    • rokulimies

      Sie velhotar ;)Mukava runo!

      • Minanoita

        Merlinille loitsuten
        mukavimmat kiitokseni=)))


    • tomppa2006

      ...kuinka voimakkaita tuntemuksia muutama sana aiheuttaa...

      Vahva lataus on runossasi, vahva!

      Tykkäsin

      • Minanoita

        Ja kuinka mukavalta tuntuu lukea
        tätä palautettasi, kokea onnistuneensa
        sanoissaan...Sinulle väkivahva kiitokseni=))
        *hymy myös sinne*


    • Miekko

      Huu! Intiimi kuvaus, tykkäsin.. Mietin, minne jäi 'kiltti naapurintyttö'-kautesi vai onko sellaista ollutkaan.. yhtä benjihyppyähän tämä runoilusi on ollut.. Pidin siis.

      • Minanoita

        Se kiltti, umpihullu, riehakas naapurintyttö
        autiotalosta on täällä edelleen...
        toisinaan unelmiinsa
        vaipuneena,huoks=)
        Ja tiätty, benjihyppyjä
        kuilun laidasta laitaan, uskoitkos muuta höh!

        Sinulle tulenkestäviä kiitoksia=)))


    • vergeet-mij-niet

      kärvähti, kulovaroitus, ei saa sytyttää kokkoa. Taisi tulla aikainen juhannus, joka tapauksessa. :)

      • Minanoita

        ei koko kokkoa sentään parane
        sytyttää, olet oikeassa=)))

        Sinulle ilahtunut kiitokseni=)))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe