Skype ongelma

Apua kiitos

Naapurin vanha mies pyytää minua katsomaan skype-ohjelmaansa.Hänellä on versio 4.0.0.206
Ohjelma temppuaa kuuluu silleen että konetta sammutaessa pompahtaa näytölle skype ilmoitus tähän tyyliin "ohjelma ei vastaa,kaikki tallentomatttomat työt menetetään" hänen mukaansa skype ei ole sammutushetkellä päällä.Vai onko niin että iäkäs mies sammuttaa skypen ohjelman ylärenan "x" napista ja ei ymmärrä että ohjelma jatkaa toimintaansa pienenettynä kellokuvakkeen vieressä,josta se myös täytyisi sammuttaa.Vai voiko olla joku muu syy miksi ohjelman ilmoitus tulee esille vaikka ohjelma olisi oikeinkin sammutettu?

Myös sellainen ongelma että kun soittaa "lennonjohto" kuuloke mikillään jollekin niin ääni muutan kymmenen sekunnin kuluttua alkaa kimeytymään ja puheesta ei saa mitään selvää.
Voisiko olla joku virus tms joka moista kimeytymistä aiheuttaa,vai onko skypen omassa kaistayhteydessä jotain tilapäistä häiriötä kuten joskus itsellänikin on ollut!

Olisi asiaan muuta neuvoa/ratkaisua kun asentaa uusi skype.Melko työläs juttu sekin,koska hänellä on kontakteissa paljon henkilöita eikä ensisijaisesti viitsisi alkaa uusia yhteyspyyntöjä alkaa lähettämään uudessa ohjelmassa.

Käyttis xp

24

1003

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itsekin naapurin vanha mies

>Olisi asiaan muuta neuvoa/ratkaisua kun asentaa uusi skype.Melko työläs juttu sekin,koska hänellä on kontakteissa paljon henkilöita eikä ensisijaisesti viitsisi alkaa uusia yhteyspyyntöjä alkaa lähettämään uudessa ohjelmassa.<

Tämä ei ole neuvo ongelmaan. Asentaminen ei ole työläs juttu. Kontaktihenkilöt säilyvät vaikka asentaisit uuuden version. Ja saahan ne talteenkin jos haluaa.

• Onnistuu sitten

Kuinka sitten saan yhteystiedot talteen uutta skypeä alkaessani asentaa ja ja yhteystiedot käyttöön uudessa skypessä? ?

Ainakin itse kun olen uuden skypetilin perustanut niin olen joutunut hakemaan yhteyshenkilöt uudestaan ja lähettämään kontakti pyynnöt uudestaan.
        Vai täytyyko uusi skype avata omilla vanhoilla tunnuksilla ja mistä tunnukseni löydän,en muista itse

• edelleen naapurin vanha mies
        Onnistuu sitten kirjoitti:

Kuinka sitten saan yhteystiedot talteen uutta skypeä alkaessani asentaa ja ja yhteystiedot käyttöön uudessa skypessä? ?

Ainakin itse kun olen uuden skypetilin perustanut niin olen joutunut hakemaan yhteyshenkilöt uudestaan ja lähettämään kontakti pyynnöt uudestaan.
        Vai täytyyko uusi skype avata omilla vanhoilla tunnuksilla ja mistä tunnukseni löydän,en muista itse

>Ainakin itse kun olen uuden skypetilin perustanut niin olen joutunut hakemaan yhteyshenkilöt uudestaan ja lähettämään kontakti pyynnöt uudestaan.
        Vai täytyyko uusi skype avata omilla vanhoilla tunnuksilla ja mistä tunnukseni löydän,en muista itse <

Just, uuden tilin, mutta minkä takia perustaa uusi tili kun asentaa uuden version. Tai saahaan sitä perustaa niin monta tiliä kuin haluaa. Kun avaa skypen version asentamisen/päivityksen jälkeen se tuo automaattisesti kaikki kontaktit.

• ap.
        edelleen naapurin vanha mies kirjoitti:

>Ainakin itse kun olen uuden skypetilin perustanut niin olen joutunut hakemaan yhteyshenkilöt uudestaan ja lähettämään kontakti pyynnöt uudestaan.
        Vai täytyyko uusi skype avata omilla vanhoilla tunnuksilla ja mistä tunnukseni löydän,en muista itse <

Just, uuden tilin, mutta minkä takia perustaa uusi tili kun asentaa uuden version. Tai saahaan sitä perustaa niin monta tiliä kuin haluaa. Kun avaa skypen version asentamisen/päivityksen jälkeen se tuo automaattisesti kaikki kontaktit.

Jos nyt sitten lataa uuden skypen niin eikös siihen uuteen pitäisi muistaa eri tunnuksia vanhasta skypestä.mikä käyttäjätunnus,skypenimi yms,entäs jos ei ole enää hänellä ne missään muistissa eli hankalaa sitten

• minä muistan..
        ap. kirjoitti:

Jos nyt sitten lataa uuden skypen niin eikös siihen uuteen pitäisi muistaa eri tunnuksia vanhasta skypestä.mikä käyttäjätunnus,skypenimi yms,entäs jos ei ole enää hänellä ne missään muistissa eli hankalaa sitten

Pitäisi muistaa skypenimi ja salasana, mutta jos ei muistissa niin onpas törppö kun ei ole laittanut minnekään kirjoihin, eipä auta kuin uudet salasana ja skypetunnus.
        Maailmalta skypettäessä pitää muistaa em. tunnarit.

• Mäkkihöperö
        edelleen naapurin vanha mies kirjoitti:

Älä luo uutta tiliä joka kerta vaan käytä sitä nykyistä.
        Tilin nimi eli Skype name näkyy omasta profiilista ja salasana löytyy Skypeltä tulleesta rekisteröintiviestistä, jollei sitä muuten muista.
        Nuo tiedot kannattaa aina säilyttää tallessa.

• skypelin

Siellä ylävalikossa on etsi päivityksiä,sieltä asentuu uusi versio ,teet niin kuin päivitys neuvoo,
      Eitarvitse mitään uudeleen asennusta, Salasanan saa skype nimellä sähköpostiin ,kirjautumis ikkunasa ohje miten menetellä.
      ONKO SALASANA UNOHTUNUT

• jellovi

kun hän on sen sammuttanut niin joutuu kirjautumaan uudestaan, mistäs hän ne tunnukset silloin muistaa ?

• naapurin vanhus
        jellovi kirjoitti:

kun hän on sen sammuttanut niin joutuu kirjautumaan uudestaan, mistäs hän ne tunnukset silloin muistaa ?

>kun hän on sen sammuttanut niin joutuu kirjautumaan uudestaan, mistäs hän ne tunnukset silloin muistaa ? <

No asetuksista laittaa että skype käynnistyy samalla kun käyttöjärjestelmäkin. Työkalut -> Asetukset -> Yleiset ja ruksi Käynnistä Skype samalla kun käynnistän Windowsin.

Älä vaihda nimimerkkiä!

• jellovi
        naapurin vanhus kirjoitti:

>kun hän on sen sammuttanut niin joutuu kirjautumaan uudestaan, mistäs hän ne tunnukset silloin muistaa ? <

No asetuksista laittaa että skype käynnistyy samalla kun käyttöjärjestelmäkin. Työkalut -> Asetukset -> Yleiset ja ruksi Käynnistä Skype samalla kun käynnistän Windowsin.

Älä vaihda nimimerkkiä!

hän Skypen sammuttaa, niin joutuu kirjautumaan ohjelmaan.

• naapurin vanha mies
        jellovi kirjoitti:

hän Skypen sammuttaa, niin joutuu kirjautumaan ohjelmaan.

>hän Skypen sammuttaa, niin joutuu kirjautumaan ohjelmaan. <

Tottakai joutuu kirjautumaan jos sen sammuttaa, mutta ei sitä ole pakko sammuttaa! Ja aina kun koneen aukaisee, aukeaa myös skype aktiivisena, että se siitä.

• jellovi
        naapurin vanha mies kirjoitti:

>hän Skypen sammuttaa, niin joutuu kirjautumaan ohjelmaan. <

Tottakai joutuu kirjautumaan jos sen sammuttaa, mutta ei sitä ole pakko sammuttaa! Ja aina kun koneen aukaisee, aukeaa myös skype aktiivisena, että se siitä.

kirjoitit ensimmäisessä viestissä, että sammuttaa Skype yläreunan ruksista.Silloin koneen käynnistyttyä ei sinne ilman kirjautumista pääse vaikka sulla olis asetukset miten tahansa.

• jellovi
        jellovi kirjoitti:

kirjoitit ensimmäisessä viestissä, että sammuttaa Skype yläreunan ruksista.Silloin koneen käynnistyttyä ei sinne ilman kirjautumista pääse vaikka sulla olis asetukset miten tahansa.

että jos ei Skypenimeään ja salasanaansa muista, niin olis varmaan hyvä ne muistiin laittaa.
        Mitä muuten tarkoitit tuolla Älä vaihda nimimerkkiä?

• skypelin
        jellovi kirjoitti:

Kun skypen sammuttaa sammuta valikosta,tai nurkka ruksista ohjelma jää odottamaan puhelua alapalkkiin vihreänä lokona,Kun kirjautuu ulos käyttäjänä,alapalkkiinjää skypen käynnistys loko harmaana. Kunkäynnistää ohjelman harmaasta lokosta niin voi kirjautua millä tunnuksilla vaan skypeen.Mutta jos siellä on jokin käyttäjä ruksannut muista salasana niinse kirjaudu palkista käynnistyy perus käyttäjälle.

• puppua

"Olisi asiaan muuta neuvoa/ratkaisua kun asentaa uusi skype.Melko työläs juttu sekin,koska hänellä on kontakteissa paljon henkilöita eikä ensisijaisesti viitsisi alkaa uusia yhteyspyyntöjä alkaa lähettämään uudessa ohjelmassa"

minä ainakin olen asentanut vaikka ihan toiselle puhtaalle koneelle puhtaan uuden skypen ja kun laitan siihen skype-nimeni(jos ei sitä muista tai tiedä niin en osaa todellakaan auttaa) niin kontaktit ilmestyvät ohjelmaan kyllä skypen toimesta ihan itsestään. näin täällä päin.

• skypelin

Meillä useampi, kone Käyttäjiä useita kaikilla omat käyttäjä tunnukset ei ole väliä mille koneele menee aina pelittää Ulkomailta jopa netti kahvilasta olen soittanut kotiin omilla tunnuksilla.Puhumattakaan kavereiden luota useasti.

• skypelin

Tietokonetta suljettaessa,ilmeisesti tämä sinun naapurisi on kirjoittanut sellaiselle kaverille joka ei ole ollut onlainissa sillä hetkellä,toisin sanoen viestitjää jää omalle koneele roikkumaan.Joita sammuttamisen yhteydessä skype herjaa. JOS HALUAA KAVERILLE LÄHETTÄÄ JONKIN VIESTIN JA TÄLLÄ KAVERILLA EI OLE TIETOKONE AUKI VOISEN TEHDÄ MUTTA VIESTI LÄHTEE SITTEN VASTA KUN KAVERI ON AVANNUT OMA SKYPENSÄ JA OMAA TIETOKONETTA ESAA SULKEA VAAN ON JÄTETTÄVÄ AUKI:

• Apua kiitos

Kiitos monenmoisista vastauksista.Mutta on sille äänen kimeytymiselle mitään tehtävissä? ainakin itsellä on joskus vaikka minkäläistä häiriötä ollut puheluissa,mutta sitten taas hetken päästä on toiminut normaalisti

• skypelin

Sieltä ylävalikosta ETSI PÄIVITYKSIÄ Ehkä äänkin paranisi uudemman version myötä.

• enainakaanmuutatiedä

se on sitten viirus ettäh

• mää itte

Miten löydän uusia kontakteja Skypellä,kuten ennen oli mahdollista löytää aikaisemmillä Skypeillä ?

• uiva nakki

Vittuako tämän vanhan ketjun nostit ylös kysyäksesi asiaa joka ei liity vanhaan ketjuun edes muuten kuin samasta ohjelmasta kyse?

Siinä kontaktit vieressä on välilehti Uusimmat, klikkaa sitä ja sitten klikkaa Etsi kavereita. Yleensä kannattaa ensin itse etsiä ohjelma läpi ellei satu sitten olemaan täysin avuton tunari.

• Anonyymi

Automaattinen päivitys ei toimi. Laite on ollut kytkettynä virtaan

• Anonyymi

Kokeile toista käyttäjänimeä. se usein auttaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      103
      1737
    2. 210
      1557
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      1030
    4. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      1000
    5. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      58
      875
    6. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      51
      804
    7. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      49
      785
    8. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      36
      745
    9. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      59
      744
    10. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      5
      742
    Aihe