olemme menossa kesällä vajaaksi viikoksi kaupunkiin ja etenkin moskeijat ja muut kulttuuri kiinnostaa, hagia sofia, topkapi... onko vanha kaupunki hyvä paikka hotellille? Taksim aukio ihan eri suunnalla. Suositelkaa tasokasta hotellia
istunbuliin kaupunkilomalle ja kulttuuri kiehtoo
3
812
Vastaukset
- käsitelty aihe
Tästähän on tietysti yhtä monta mielipidettä kuin on kirjoittajaakin. Olen kuitenkin samaa mieltä besserwisser/viisastelija Zeynepin kanssa siitä, että Taksim/Beyoglu on alueena mukavampi. Sieltä on helppo mennä vanhan kaupungin puolelle. Ensin tünel ja sitten Karaköystä ratikka ihan keskelle kaikkia mainitsemiasi paikkoja. Nopeaa ja halpaa kyytiä.
Toki vanhasta kaupungistakin hyviä hotelleja löytyy, mutta alueena se on Istanbulin pahin turistirysä. Se ei kuitenkaan ole paikka, jossa paikalliset eivät lainkaan liikkuisi. Varsinkin Kapalicarsi on myös paikallisten ostospaikka.
Hotelleja on lukemattoman paljon Taksim/ Beyoglu alueella.- Zeynep1
käsitelty aihe kirjoitti:
Todellakin, mina "besserwisser/viisastelija" Zeynep, joka on tana vuonna asunut Istanbulissa 10 vuotta ja kirjoittanut samalla nimimerkilla talle palstalle (toisin kuin "eraat" Suomessa asuvat), on sita mielta, etta majoittua kannattaa Taksimin alueelle.
Majoittuisitteko te Ita-Keskuksessa vaikka siella olisi nahtavyyksia jos toisena vaihtoehtona olisi Esplanadi?
Terveisin sateisesta Istanbulista.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882