Olen skypeillyt erään ulkomailla oleskelevan ystäväni kanssa säännöllisesti ja tiedän, että hänen täytyy käyttää sitä päivittäin. Meillä oli pieni sanaharkka edelliskerralla ja nyt on ollut viimeinen viestini jo monta päivää menemättä perille, itse olen online tilassa ja ystäväni useimmiten huomaamaton, mutta viestini on aina mennyt perille. Hän ei ole poistanut minua kontakteistaan, mutta onko hänen ehkä jotenkin mahdollista tehdä niin, että näytää siltä, että viestini ei mene perille jos hän ei halua minun tietävän hänen olevan skypessä vaikka onkin?
Viesti ei mene perille
7
1297
Vastaukset
- jellovi
sinä tiedät, että hän on huomaamaton ?
- missä vika
että kun keskustelemme hänen olotila ikoninsa on aina harmaana, muuttuu vihreäksi vain jos olemme puheyhteydessä.Jos nyt soitan niin ilmoittaa hänen olevan offline tilassa.Onkohan minut torjuttu?
- jellovi
olla torjuttukin ? Jos hän valitsee huomaamaton vaihtoehdon niin sinulle se näyttää harmaata ruksia, eli Offline.Eikä miksikään muuksi muutu sinun tai hänen soittaessa.Ainakaan ei minulla ja niillä joiden kanssa olen asian testannut.
- missä vika
jellovi kirjoitti:
olla torjuttukin ? Jos hän valitsee huomaamaton vaihtoehdon niin sinulle se näyttää harmaata ruksia, eli Offline.Eikä miksikään muuksi muutu sinun tai hänen soittaessa.Ainakaan ei minulla ja niillä joiden kanssa olen asian testannut.
nimittäin jos hän on "harmaana" ja minä "vihreänä", niin soiton alkaessa tulee ilmoitus hänen juuri kirjautumisestaan(vaikka ollutkin "näkymätön" tilassa sitä ennen, ja muuttuu vihreäksi, mutta muille näkyy silti harmaana.Mutta mysteeri on se, että tietäen hänen käyttävän skypeä päivittäin, miten voi pysyä minulta "piilossa"?ilman, että torjuu.Tähän tarvittaisiin varmaan sherlokkia....anyway, naisihmisenä en näistä asiasta niin hirveästi ymmärrä.
- ..kaduttaako...
No niin, siitäs sait, mitäs piti mokomasta asiasta alkaa mäkättämään, olisit vaan uskonnu että kotona hän oli, ei vaan ollu kone auki.
- missä vika
..ole viesti mennyt perille!
- jellovi
missä vika kirjoitti:
..ole viesti mennyt perille!
menee perille vasta, kun molemmat ovat yhtäaikaa online tilassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734529Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202205- 1021376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos181231- 711168
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia123999Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66998Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75925Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255884- 65876