Editointi ohjelma ongelma

Neuvosta kiitollinen

Teräväpiirto editointi,MXP,FXP,onko kellään tietoa mikä olisi edullinen ja toimiva editointi ohjelma em.tiedostojen käsittelyyn.Minulla on Studio 10 miniDV nauhojen editointiin,se on osoittautunut hyvin herkäksi sekoamaan,enkä mielelläni hanki Pnaclen Studio päivityksiä.

8

1304

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sxtri

      Mulla on myös Studio 8, sekin on herkkä sekoilemaan. Jos saat täältä vinkin hyvään editointiohjelmaan, niin tieto otetaan kiitollisena vastaan :)

    • liikoja

      editointi ohjelmilta, ne on kallita kun saat hankittua sen ja toimimaankin niin tulee uudet kamerat ja formaatit, nyky kamerat ei ole pitkäikäisiä, ne vaan lakkaa toimimasta yleensä takuuajan umpeuduttua.

    • HD Kamera

      Osta entisen Uleadin, nykyisen Corelin VideoStudio X2 Pro. Se on hyvin monipuolinen softa, joka tukee monia formaatteja.

    • Pinaclen Studiota

      Pinaclen Studio editointiohjelmiin ei pidä sortua vaikka ovatkin suomenkielisiä, ne ei tule ikinä toimimaan kunnolla,uuden version myötä tulee uudet ongelmat ja edellisten versioiden päivitys loppuu ongelmat jää. Minulla ja lähipiirillä on kokemuksia useista studio versioista uusin mukaanluettuna. Ihmettelen sitä mahtavaa taitoa Pinaclella että ovat pstyneet säilyttämään ohjelman epävakauden vuodesta toiseen joka versiossa. Löytyy mahtavia edit ohjelmia useilta tekijöiltä missä on kattavat suomenkieliset ohjeet, eikä ne sekoile eikä tuhoa sekunnin murto-osassa useiden päivien työtä kuten Pinaclen Studio tekee.

      • editointi

        ohjelmat tai ongelmat on tuttuja, sorruin studio 10 ja ongelmia piisaa.


    • olatkco

      Edius paras editointiohjelma. Itsellä versio 5.01. Windows 7 64Bit.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe