Teräväpiirto editointi,MXP,FXP,onko kellään tietoa mikä olisi edullinen ja toimiva editointi ohjelma em.tiedostojen käsittelyyn.Minulla on Studio 10 miniDV nauhojen editointiin,se on osoittautunut hyvin herkäksi sekoamaan,enkä mielelläni hanki Pnaclen Studio päivityksiä.
Editointi ohjelma ongelma
8
1316
Vastaukset
- sxtri
Mulla on myös Studio 8, sekin on herkkä sekoilemaan. Jos saat täältä vinkin hyvään editointiohjelmaan, niin tieto otetaan kiitollisena vastaan :)
- tämä...
http://www.avecom.fi/tuotteet.asp?malli=Edius Neo&paaluokka=Videoeditointi ja jakelu
Latasin tänään ilmaisen 30 päivään kukeiluversin.
- liikoja
editointi ohjelmilta, ne on kallita kun saat hankittua sen ja toimimaankin niin tulee uudet kamerat ja formaatit, nyky kamerat ei ole pitkäikäisiä, ne vaan lakkaa toimimasta yleensä takuuajan umpeuduttua.
- HD Kamera
Osta entisen Uleadin, nykyisen Corelin VideoStudio X2 Pro. Se on hyvin monipuolinen softa, joka tukee monia formaatteja.
- Pinaclen Studiota
Pinaclen Studio editointiohjelmiin ei pidä sortua vaikka ovatkin suomenkielisiä, ne ei tule ikinä toimimaan kunnolla,uuden version myötä tulee uudet ongelmat ja edellisten versioiden päivitys loppuu ongelmat jää. Minulla ja lähipiirillä on kokemuksia useista studio versioista uusin mukaanluettuna. Ihmettelen sitä mahtavaa taitoa Pinaclella että ovat pstyneet säilyttämään ohjelman epävakauden vuodesta toiseen joka versiossa. Löytyy mahtavia edit ohjelmia useilta tekijöiltä missä on kattavat suomenkieliset ohjeet, eikä ne sekoile eikä tuhoa sekunnin murto-osassa useiden päivien työtä kuten Pinaclen Studio tekee.
- editointi
ohjelmat tai ongelmat on tuttuja, sorruin studio 10 ja ongelmia piisaa.
- olatkco
Edius paras editointiohjelma. Itsellä versio 5.01. Windows 7 64Bit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491205Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241149Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111080- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307957- 42929
- 72895
- 73869