Teräväpiirto editointi,MXP,FXP,onko kellään tietoa mikä olisi edullinen ja toimiva editointi ohjelma em.tiedostojen käsittelyyn.Minulla on Studio 10 miniDV nauhojen editointiin,se on osoittautunut hyvin herkäksi sekoamaan,enkä mielelläni hanki Pnaclen Studio päivityksiä.
Editointi ohjelma ongelma
8
1346
Vastaukset
- sxtri
Mulla on myös Studio 8, sekin on herkkä sekoilemaan. Jos saat täältä vinkin hyvään editointiohjelmaan, niin tieto otetaan kiitollisena vastaan :)
- tämä...
http://www.avecom.fi/tuotteet.asp?malli=Edius Neo&paaluokka=Videoeditointi ja jakelu
Latasin tänään ilmaisen 30 päivään kukeiluversin.
- liikoja
editointi ohjelmilta, ne on kallita kun saat hankittua sen ja toimimaankin niin tulee uudet kamerat ja formaatit, nyky kamerat ei ole pitkäikäisiä, ne vaan lakkaa toimimasta yleensä takuuajan umpeuduttua.
- HD Kamera
Osta entisen Uleadin, nykyisen Corelin VideoStudio X2 Pro. Se on hyvin monipuolinen softa, joka tukee monia formaatteja.
- Pinaclen Studiota
Pinaclen Studio editointiohjelmiin ei pidä sortua vaikka ovatkin suomenkielisiä, ne ei tule ikinä toimimaan kunnolla,uuden version myötä tulee uudet ongelmat ja edellisten versioiden päivitys loppuu ongelmat jää. Minulla ja lähipiirillä on kokemuksia useista studio versioista uusin mukaanluettuna. Ihmettelen sitä mahtavaa taitoa Pinaclella että ovat pstyneet säilyttämään ohjelman epävakauden vuodesta toiseen joka versiossa. Löytyy mahtavia edit ohjelmia useilta tekijöiltä missä on kattavat suomenkieliset ohjeet, eikä ne sekoile eikä tuhoa sekunnin murto-osassa useiden päivien työtä kuten Pinaclen Studio tekee.
- editointi
ohjelmat tai ongelmat on tuttuja, sorruin studio 10 ja ongelmia piisaa.
- olatkco
Edius paras editointiohjelma. Itsellä versio 5.01. Windows 7 64Bit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1486247
- 461685
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes371311- 45998
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.320981Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se45893Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13889Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384856Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75845Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14837