Kiitos Bellabellalle eilisestä loistavasta vastauksestasi!

iloinen matkaaja

Kiitos vielä kerran hyvästä vastauksestasi! Jos NMP ja UTS olisivat vastailleet yhtä reippaasti ja avoimesti asiakkaiden kysymyksiin, olisi tämä epäilijöitten palsta kuihtunut alkuunsa. Ottakoot jatkossa mallia Sinusta!
Terveisin tämä: "muutama kysymys lisää".
(Ps. vastaukseni ei mahtunut enää tuolle täyteen ahdetulle epäilyspalstalle.)

20

4282

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bellabella!

      Kiva kuulla, että vastauksestani oli ehkä hyötyä sinulle ja muillekin matkaajille. Ajattelin joskus aikanani matkailualalle ryhtymistä,mutta toinen ala vei sitten voiton. Palvelualalla olen kuitenkin,joten on selvaää, että haluan auttaa muita samankaltaiselle matkalle lähtijöitä. Epäilijöiden palsta on siis täynnä. Yritin vastata sinne nimimerkki Tassulindin ihmettelyyn,miten selvisin niin vähillä kustannuksilla. Kirjoitan vastauksen siis tähän.Totuushan on se, että perillä Venetsiassa ei olla 4 päivää,kuten alkujaan saattaa matkatarjouksesta käsittää. Lähtö on maanantai-iltana ja perillä ollaan maanantain ja tiistain vastaisena yönä.Retkien tekoon jää aikaa siis vain tiistai ja keskiviikko ja torstaina on lähtö lentokentälle jo klo 13.00. Eli mitään 3päivän Travel cardia ei tässä tapauksessa ostaa. Itse kyselin Tabaccheriasta 2 päivän korttia. Sellaista ei ollut myynnissä. Ostin siis yhden meno-paluun Lido di Jesolosta San Marcolle Venetsiaan (bussi vene) 17,80€. Toisena päivänä ostin 24 tunnin Venetsian alueen lipun,jolla voi matkustaa sekä bussilla että veneellä koko Venetsian alueella(siis laguunisaaret mukaanluettuna)vuorokaudenajan, niin paljon kun vaan ehtii ja haluaa. Tämä 24 tunnin lippu maksoi 22,80€.Minulle sopii tällainen oma, vapaa reissunteko,mutta ymmärrän toki, että joillekin ryhmän mukana kulkeminen on parempi vaihtoehto.Mukavaa matkaa teille kaikille! t.Italian ihailija aina vaan,Bellabella!

      • tassulind

        Tosi paljon kiitoksia kun olet vaivautunut vastailemaan! Olet antanut paljon hyödyllistä tietoa. On jotenkin hauskempi lähteä kun tietää yksityiskohtia


      • Turuntonttu
        tassulind kirjoitti:

        Tosi paljon kiitoksia kun olet vaivautunut vastailemaan! Olet antanut paljon hyödyllistä tietoa. On jotenkin hauskempi lähteä kun tietää yksityiskohtia

        ..lentokentällä. Oletko mukana nallen ja mun tunnistusleikissä?
        Olen Bellabellan ja parin aiemmin olleen palstan ohjeiden mukaan tutkinut lippuhinnastoja, karttoja, säätiloja ja tietoja nähtävyyksistä kunnen ole koskaan ollut edes Italiassa puhumattakaan Venetsiasta, kiitos vieläkin Bellabellalle. On tämä ihanan jännittävää!! Yritän huomenna selvittää mikä hotelli meillä on, kerron sitten tällä palstalla jos saan tietoja.- Kas kunneivät muut matkasta etukäteen huolestuneet ja nyt jo sieltä palanneet ole mitään kertoneet ainakaan entisillä nimimerkeillä.


      • mahdollisuudet

        Minkälaiset ostosmahdollisuudet on siellä Lido di jesolossa? Onko siellä mitään vaatekauppoja tai mitään mistä voi ostaa tuliaisia ym? Siis kun en varmaankaan aio Venetsiassa käydä kun olen siellä jo aiemmin käynyt (pikaisesti tosin). Meinaan siis että siellä lähellä kun kiertelee niin löytyykö mitään ostospaikkoja? Ei missään kymmenen kilometrin päässä hotellista, koska aion käyttää vain jalkoja, kun en uskalla mennä julkisilla, ties minne joutuisin :P Lähinnä 6 kilometrin säteellä siis... kiitos jo etukäteen :) (googlesta en löytänyt vastausta, niin ajattelin että joku joka on käynyt kyseisessä mestassa niin tietää.)


      • tassulind
        Turuntonttu kirjoitti:

        ..lentokentällä. Oletko mukana nallen ja mun tunnistusleikissä?
        Olen Bellabellan ja parin aiemmin olleen palstan ohjeiden mukaan tutkinut lippuhinnastoja, karttoja, säätiloja ja tietoja nähtävyyksistä kunnen ole koskaan ollut edes Italiassa puhumattakaan Venetsiasta, kiitos vieläkin Bellabellalle. On tämä ihanan jännittävää!! Yritän huomenna selvittää mikä hotelli meillä on, kerron sitten tällä palstalla jos saan tietoja.- Kas kunneivät muut matkasta etukäteen huolestuneet ja nyt jo sieltä palanneet ole mitään kertoneet ainakaan entisillä nimimerkeillä.

        .. kentällä. Olen ryhmässä B - hotellini on se Le Soleil, joka Bellabellallakin oli. On tosi hieno. Laitan tarralla nimen rintaan - jos en ihan takin rinnuksiin, niin puseroon. Vähän ajattelin mennä sille kaupunkikierrokselle, kun en ikinä ole ollut Venetsiassa, ja sellaisella aina saa hyvän yleiskuvan ja tietoa paljon varsinkin, jos on hyvä opas. Mutta kyllähän sitä itsekseenkin voisi kulkea - enpä osaa vielä oikein päättää. Mutta nähdään kuitenkin torstaina.


      • Turuntonttu
        tassulind kirjoitti:

        .. kentällä. Olen ryhmässä B - hotellini on se Le Soleil, joka Bellabellallakin oli. On tosi hieno. Laitan tarralla nimen rintaan - jos en ihan takin rinnuksiin, niin puseroon. Vähän ajattelin mennä sille kaupunkikierrokselle, kun en ikinä ole ollut Venetsiassa, ja sellaisella aina saa hyvän yleiskuvan ja tietoa paljon varsinkin, jos on hyvä opas. Mutta kyllähän sitä itsekseenkin voisi kulkea - enpä osaa vielä oikein päättää. Mutta nähdään kuitenkin torstaina.

        Sain saman tiedon hotellista eli Le Soleil. Näyttää tosi hyvältä paikalta netin mukaan, ihan rannassakin, jos vaikka kävisi aamu-uinnilla meressä! Ja me ollaan samassa B-ryhmässä,mitä se sitten tarkoittaakaan,ehkä bussiryhmää. Nalle on jossain muussa. Toivottavasti nalle nyt löytää tämän uuden palstan että näkee nämä tunnistussopimukset. Siis nimimerkki lapulle vaikka päällystakin alle, vilautellaan sitten varovasti niitä siellä tsekkausjonossa...
        Jos joku saa vielä uusia tietoja niin ilmoitellaan toisillemme.


      • Bellabella!
        mahdollisuudet kirjoitti:

        Minkälaiset ostosmahdollisuudet on siellä Lido di jesolossa? Onko siellä mitään vaatekauppoja tai mitään mistä voi ostaa tuliaisia ym? Siis kun en varmaankaan aio Venetsiassa käydä kun olen siellä jo aiemmin käynyt (pikaisesti tosin). Meinaan siis että siellä lähellä kun kiertelee niin löytyykö mitään ostospaikkoja? Ei missään kymmenen kilometrin päässä hotellista, koska aion käyttää vain jalkoja, kun en uskalla mennä julkisilla, ties minne joutuisin :P Lähinnä 6 kilometrin säteellä siis... kiitos jo etukäteen :) (googlesta en löytänyt vastausta, niin ajattelin että joku joka on käynyt kyseisessä mestassa niin tietää.)

        Kuten jo aiemmin mainitsin Lido di Jesolo tuntui aika autiolta tähän aikaan vuodesta. Kesällä siellä on varmasti aivan toisenlainen meno. Siellä oli jonkin verran auki olevia kauppoja. Jotkut ostivat vaatteitakin aika läheltä hotellia. Itse en siellä paljon pyörinyt,mutta kyllähän Tabaccheriasta ("tupakkakauppa")jotain pientä löytyy. Ruokakauppa oli ihan hotellin lähellä, sieltähän voi ostaa pastalajeja, joita ei meiltä välttämättä löydy. Tyypillisiä italialaisia keksejä (mantelikeksi mm.), viinejä, makeisia,maustettuja oliiviöljyjä yms. Enempää en osaa sanoa. Toivottavasti joku muu tietää ostosmahdollisuuksista enemmän.


      • Juuri palannut
        mahdollisuudet kirjoitti:

        Minkälaiset ostosmahdollisuudet on siellä Lido di jesolossa? Onko siellä mitään vaatekauppoja tai mitään mistä voi ostaa tuliaisia ym? Siis kun en varmaankaan aio Venetsiassa käydä kun olen siellä jo aiemmin käynyt (pikaisesti tosin). Meinaan siis että siellä lähellä kun kiertelee niin löytyykö mitään ostospaikkoja? Ei missään kymmenen kilometrin päässä hotellista, koska aion käyttää vain jalkoja, kun en uskalla mennä julkisilla, ties minne joutuisin :P Lähinnä 6 kilometrin säteellä siis... kiitos jo etukäteen :) (googlesta en löytänyt vastausta, niin ajattelin että joku joka on käynyt kyseisessä mestassa niin tietää.)

        Palasin eilen ko. matkalta iloisesti yllättyneenä enimmäkseen omatoimisesti kulkeneena. Hotelli Soleilin lähietäisyydellä oli ainakin kolme vaatekauppaa, lelukauppa, ruokakauppa, kirkko ja ruokailupaikkoja hotellin ravintolan ja baarin lisäksi.


      • teille!
        Juuri palannut kirjoitti:

        Palasin eilen ko. matkalta iloisesti yllättyneenä enimmäkseen omatoimisesti kulkeneena. Hotelli Soleilin lähietäisyydellä oli ainakin kolme vaatekauppaa, lelukauppa, ruokakauppa, kirkko ja ruokailupaikkoja hotellin ravintolan ja baarin lisäksi.

        Kiitos oikein paljon vastauksista, nyt ei ainakaan tarvitse ressata siittä, että löytyykö mitään ostettavaa :) Olen tod.näk. lähdössä 27.4 (toivottavasti, muuten en pääse lähtemään :( ), niin toivottavasti sillon on sitten vielä enemmän shoppailumahdollisuuksia :)


      • kaikenlaisia
        teille! kirjoitti:

        Kiitos oikein paljon vastauksista, nyt ei ainakaan tarvitse ressata siittä, että löytyykö mitään ostettavaa :) Olen tod.näk. lähdössä 27.4 (toivottavasti, muuten en pääse lähtemään :( ), niin toivottavasti sillon on sitten vielä enemmän shoppailumahdollisuuksia :)

        Olet lähdössä siis shoppailemaan, miten jollekin voi olla noin tärkeätä ostokset. Yritä nyt kuitenkin saada matkasta jotain mielenlaadun parannustakin, sinua ei kyllä varmaan Venetsian historia kiinnosta lainkaan.
        Sorry mutta jos minun päätarkoitukseni olisi vain shoppailla, niin en sitä kyllä kehtaisi kertoa ainakaan tuossa mittakaavassa.


      • Turuntonttu
        Turuntonttu kirjoitti:

        Sain saman tiedon hotellista eli Le Soleil. Näyttää tosi hyvältä paikalta netin mukaan, ihan rannassakin, jos vaikka kävisi aamu-uinnilla meressä! Ja me ollaan samassa B-ryhmässä,mitä se sitten tarkoittaakaan,ehkä bussiryhmää. Nalle on jossain muussa. Toivottavasti nalle nyt löytää tämän uuden palstan että näkee nämä tunnistussopimukset. Siis nimimerkki lapulle vaikka päällystakin alle, vilautellaan sitten varovasti niitä siellä tsekkausjonossa...
        Jos joku saa vielä uusia tietoja niin ilmoitellaan toisillemme.

        Huomenna jo lähdetään eikä sinusta ole mitään kuulunut päiväkausiin! Ehkä et ole löytänyt tätä uutta palstaa..? Kun nyt ollaan jo lähes vanhoja kavereita olis kiva saada vielä sinultakin viimehetken varmistus tapaamisesta. Pari uuttakin nimimerkkiä on eilen ja tänään ilmestynyt samalle lähdölle ja tassulind oli tiedossa jo ennestään. Huomiseen!!


      • Ihan kuinka vaan
        kaikenlaisia kirjoitti:

        Olet lähdössä siis shoppailemaan, miten jollekin voi olla noin tärkeätä ostokset. Yritä nyt kuitenkin saada matkasta jotain mielenlaadun parannustakin, sinua ei kyllä varmaan Venetsian historia kiinnosta lainkaan.
        Sorry mutta jos minun päätarkoitukseni olisi vain shoppailla, niin en sitä kyllä kehtaisi kertoa ainakaan tuossa mittakaavassa.

        Joo, olen kuullut, että siellä jesolossa ei mitään nähtävyyksiä ole, Venetsian nähtävyydet olen kyllä nähnyt, ja kyllä, minua kyllä kiinnostavat nähtävyydet (historiakin kyllä kiinnostaa minua, usko tai älä...) . Ostoksia kyllä tykkään myös tehdä, ja koska siellä ei mitään nähtävää ole, ajattelin jotain ostaa-en vain itselleni, vaan tuliaisiksi myös. Mitenkä jotain voi häiritä se, että joku haluaa ostaa jotain? No, aivan sama. En minä pelkästään shoppailla aio, vaan kierrellä ja tutkiskella mitä siellä näkyy :) Enkä todellakaan aio kaikkia rahojani tuhlata, olen kylläö säästäväinen ja tiedän mitä en tarvitse ja mitä tarvitsen. Tällä hetkellä en tarvitse muuta kuin rauhan tuollaisilta imbesilleiltä, toivottavasti jesolo tarjoaa minulle oikein paljon mielenrauhan parannusta, että en ole tälläinen idiootti joka ei ajattele muuta kuin ostoksia. Anteeksi jos annoin itsestäni väärän kuvan. En todellakaan ole mikään shoppailuhirmu joka ei muuta tee. Minä rakastan matkustamista ja haluan nähdä erilaisia kulttuureja. Joka paikassa haluan käydä ja tutustua muiden maiden ihmisiin ja tapoihin ja yleensäkin, haluan nähdä maailmaa, ei kaikkialla ole samanlaisia taloja kuin täällä Suomessa ja luonto on aivan erilaista. Nähtävyyksiä jotka on pakko nähdä kyllä riittää vaikka muille jakaa. Mukavia matkustuselämyksiä vaan sullekin, toivottavasti saat sieltä sen verran mielenrauhanlaadun parannusta, että pidät huolen omista asioistasi ja jätät tälläisen sivistymättömän shoppailualkoholistin (mikä en todellakaan ole) rauhaan.


      • pahimmasta päästä
        Ihan kuinka vaan kirjoitti:

        Joo, olen kuullut, että siellä jesolossa ei mitään nähtävyyksiä ole, Venetsian nähtävyydet olen kyllä nähnyt, ja kyllä, minua kyllä kiinnostavat nähtävyydet (historiakin kyllä kiinnostaa minua, usko tai älä...) . Ostoksia kyllä tykkään myös tehdä, ja koska siellä ei mitään nähtävää ole, ajattelin jotain ostaa-en vain itselleni, vaan tuliaisiksi myös. Mitenkä jotain voi häiritä se, että joku haluaa ostaa jotain? No, aivan sama. En minä pelkästään shoppailla aio, vaan kierrellä ja tutkiskella mitä siellä näkyy :) Enkä todellakaan aio kaikkia rahojani tuhlata, olen kylläö säästäväinen ja tiedän mitä en tarvitse ja mitä tarvitsen. Tällä hetkellä en tarvitse muuta kuin rauhan tuollaisilta imbesilleiltä, toivottavasti jesolo tarjoaa minulle oikein paljon mielenrauhan parannusta, että en ole tälläinen idiootti joka ei ajattele muuta kuin ostoksia. Anteeksi jos annoin itsestäni väärän kuvan. En todellakaan ole mikään shoppailuhirmu joka ei muuta tee. Minä rakastan matkustamista ja haluan nähdä erilaisia kulttuureja. Joka paikassa haluan käydä ja tutustua muiden maiden ihmisiin ja tapoihin ja yleensäkin, haluan nähdä maailmaa, ei kaikkialla ole samanlaisia taloja kuin täällä Suomessa ja luonto on aivan erilaista. Nähtävyyksiä jotka on pakko nähdä kyllä riittää vaikka muille jakaa. Mukavia matkustuselämyksiä vaan sullekin, toivottavasti saat sieltä sen verran mielenrauhanlaadun parannusta, että pidät huolen omista asioistasi ja jätät tälläisen sivistymättömän shoppailualkoholistin (mikä en todellakaan ole) rauhaan.

        Jouduin aikanaan yöpymään Jesolossa pari yötä. Ihan kamala paikka, ei muuta kuin rantaa ja kuppiloita. Toivon ettei kukaan vaan erehdy lomaansa siellä viettämään.


      • Meitä on moneksi.
        pahimmasta päästä kirjoitti:

        Jouduin aikanaan yöpymään Jesolossa pari yötä. Ihan kamala paikka, ei muuta kuin rantaa ja kuppiloita. Toivon ettei kukaan vaan erehdy lomaansa siellä viettämään.

        Viettäväthän ihmiset kesämökilläkin lomansa ja saavat aikansa kulumaan. Eihän siellä ole kuin mutainen ranta ja itikoita.
        Kaipaatko toiminnanohjaajaa ettet pitkästy?


      • Ailsa

        Taisi olla ihan hyvä reissu, ainakin itsenäisille matkaajille?
        Kertokaa kokemuksianne. Pääasiahan on että hinta-laatusuhde mätsää.


      • kaikenlaisia kirjoitti:

        Olet lähdössä siis shoppailemaan, miten jollekin voi olla noin tärkeätä ostokset. Yritä nyt kuitenkin saada matkasta jotain mielenlaadun parannustakin, sinua ei kyllä varmaan Venetsian historia kiinnosta lainkaan.
        Sorry mutta jos minun päätarkoitukseni olisi vain shoppailla, niin en sitä kyllä kehtaisi kertoa ainakaan tuossa mittakaavassa.

        Niin shoppailu ei tarkoita ostamista vaan sitä kierrellään kaupoissa katselemassa paikkojen tarjontaa ja uusia tuulia :) Itsekin lähdössä, ja aion kyllä kierrellä mahdollisimman paljon. Toivottavasti löydän jotain kotiin tuomista. En ole kyllä retkille aikonut vaan itsenäisesti.
        Ja onhan se shoppailu paljon antoisampaa kuin istua hotellin baarissa huurut silmillä koko matkan ajan, niitäkin on nähty aivan riittämiin.
        Lähtöä odotellen.


      • 60violet
        teille! kirjoitti:

        Kiitos oikein paljon vastauksista, nyt ei ainakaan tarvitse ressata siittä, että löytyykö mitään ostettavaa :) Olen tod.näk. lähdössä 27.4 (toivottavasti, muuten en pääse lähtemään :( ), niin toivottavasti sillon on sitten vielä enemmän shoppailumahdollisuuksia :)

        kauankin jo odotellut tietoa lähtöpäivästäsi?
        Itse maksoin matkani jo marraskuussa ja olisin lähtenyt varaukseni mukaan 23.3,mutta en päässyt
        kyseisen päivän matkalle.
        Vieläkin vaan odottelen tietoa.
        Onko Hämeenlinnan seudulta ketään lähdössä?


      • nalle
        mahdollisuudet kirjoitti:

        Minkälaiset ostosmahdollisuudet on siellä Lido di jesolossa? Onko siellä mitään vaatekauppoja tai mitään mistä voi ostaa tuliaisia ym? Siis kun en varmaankaan aio Venetsiassa käydä kun olen siellä jo aiemmin käynyt (pikaisesti tosin). Meinaan siis että siellä lähellä kun kiertelee niin löytyykö mitään ostospaikkoja? Ei missään kymmenen kilometrin päässä hotellista, koska aion käyttää vain jalkoja, kun en uskalla mennä julkisilla, ties minne joutuisin :P Lähinnä 6 kilometrin säteellä siis... kiitos jo etukäteen :) (googlesta en löytänyt vastausta, niin ajattelin että joku joka on käynyt kyseisessä mestassa niin tietää.)

        Hotellin lähistö on hiljaista aluetta. Muut hotellit ovat suljettuja. Kyllä siellä kaunista on ja kuten joku kirjoitti niin sieltä voi löytyä kauppoja. Mutta jos olet venetsian nähnyt, etkä uudelleen halua mennä (vaikka kannattaisi9 NIIN SUOSITTELEN RETKEÄ bURANON SAARELLE. oN AIVAN IHANA VÄRIKKÄINE TALOINENN. hYVÄÄ MATKAA.


      • nalle
        Ailsa kirjoitti:

        Taisi olla ihan hyvä reissu, ainakin itsenäisille matkaajille?
        Kertokaa kokemuksianne. Pääasiahan on että hinta-laatusuhde mätsää.

        Itse tulin eilen ja olen saanut niin paljon kaikkea että pyörryttää. Itse ostin matkapaketin, koska olin yksin enkä osaa liikkua itsenäisesti. Ostin se kalleimman eli 350 e, mutta sain rahoilleni vastiketta. Kun siitä vähennettiin se 100 e varausmaksu ei maksaminen kirvellyt niin paljon. Siellä on helppoa liikkua itsenäisesti, olisin sen päivässä oppinut, mutta en kadu kallista retki korttia, koska sillä pääsi kaikille retkille ja sai syödäkseen. Matka oli oikein onnistunut, enkä olisi vaihtanut sitä mihinkään esim rantalomaan. Ilmat olivat hyvät, oppaat mukavat ja kaikin puolin hyvä matka. Suosittelen käyntiä Buranossa. Ei kun hyvää matkaa...


      • nalle
        Ihan kuinka vaan kirjoitti:

        Joo, olen kuullut, että siellä jesolossa ei mitään nähtävyyksiä ole, Venetsian nähtävyydet olen kyllä nähnyt, ja kyllä, minua kyllä kiinnostavat nähtävyydet (historiakin kyllä kiinnostaa minua, usko tai älä...) . Ostoksia kyllä tykkään myös tehdä, ja koska siellä ei mitään nähtävää ole, ajattelin jotain ostaa-en vain itselleni, vaan tuliaisiksi myös. Mitenkä jotain voi häiritä se, että joku haluaa ostaa jotain? No, aivan sama. En minä pelkästään shoppailla aio, vaan kierrellä ja tutkiskella mitä siellä näkyy :) Enkä todellakaan aio kaikkia rahojani tuhlata, olen kylläö säästäväinen ja tiedän mitä en tarvitse ja mitä tarvitsen. Tällä hetkellä en tarvitse muuta kuin rauhan tuollaisilta imbesilleiltä, toivottavasti jesolo tarjoaa minulle oikein paljon mielenrauhan parannusta, että en ole tälläinen idiootti joka ei ajattele muuta kuin ostoksia. Anteeksi jos annoin itsestäni väärän kuvan. En todellakaan ole mikään shoppailuhirmu joka ei muuta tee. Minä rakastan matkustamista ja haluan nähdä erilaisia kulttuureja. Joka paikassa haluan käydä ja tutustua muiden maiden ihmisiin ja tapoihin ja yleensäkin, haluan nähdä maailmaa, ei kaikkialla ole samanlaisia taloja kuin täällä Suomessa ja luonto on aivan erilaista. Nähtävyyksiä jotka on pakko nähdä kyllä riittää vaikka muille jakaa. Mukavia matkustuselämyksiä vaan sullekin, toivottavasti saat sieltä sen verran mielenrauhanlaadun parannusta, että pidät huolen omista asioistasi ja jätät tälläisen sivistymättömän shoppailualkoholistin (mikä en todellakaan ole) rauhaan.

        kun ajoin bussilla 5 ohi siellä matkanvarrella oli näkyvissä joku tavaratalo. En osaa sanoa jaksaako siihen kävellä, itse en siinä käynyt. mutta kysy oppaalta ja tee sinne ostosmatka, jos buranot ja muranot ei kiinnosta. jokainenhan tekee lomallaan just sitä mikä on itselle mieleen. Oikein hyvää matkaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      333
      2909
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      106
      2194
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1630
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1042
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      934
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      852
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      41
      763
    Aihe