silkroad online thief

:_pelaaja_:

Onko missään kaupassa myytävänä black devil suittia?
Thief townissa ei myydä kuin black suitteja , et eiks niit saa ku pelaajien kaupoista... oon kuullu et niit myytäis jossakii päin karttaa.

8

467

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • player 1342

Kun kasvatat Thief levuas niin sitten ne myy thies townissa sulle isompien levujen pukuja... eli siis levuja kerää !

• :_pelaaja_:

kuinka paljon pitää olla thief levua??? oon lvl 2 vissii joku novice thief eikä siel myyä muuta ku black suittia. pitääks lvl olla 3 vai enemmän?

• jokuman235236
        :_pelaaja_: kirjoitti:

kuinka paljon pitää olla thief levua??? oon lvl 2 vissii joku novice thief eikä siel myyä muuta ku black suittia. pitääks lvl olla 3 vai enemmän?

jos oikeinmuistan niin pitäs olla varas leveli jotain 30 niin saa toisen puvun.

jokuman235236 kirjoitti:

jos oikeinmuistan niin pitäs olla varas leveli jotain 30 niin saa toisen puvun.

eihän thief levelii oo ku 7 musta...

• jokuman235236
        :_pelaaja_: kirjoitti:

eihän thief levelii oo ku 7 musta...

no niinpäs on... mistäköhän olin saanut päähäni että niitä olis joku 60... joka tauksessa LUULTAVASTI asia on niin että puolessavälissä pitäs saaha toinen puku, mutta kuten edellinen viestini todistaa, ei minun tietämykseen ole täysin luottamista. Mutta varmaa on se että thief townissa myydään joka asteisia thief pukuja pukuja ( mistä pelaajat muka ne ostaisi ellei thieftownista ?)

jokuman235236 kirjoitti:

no niinpäs on... mistäköhän olin saanut päähäni että niitä olis joku 60... joka tauksessa LUULTAVASTI asia on niin että puolessavälissä pitäs saaha toinen puku, mutta kuten edellinen viestini todistaa, ei minun tietämykseen ole täysin luottamista. Mutta varmaa on se että thief townissa myydään joka asteisia thief pukuja pukuja ( mistä pelaajat muka ne ostaisi ellei thieftownista ?)

voiks alempitasosempikii käyttää parempaa pukua jos sen ostaa pelaajalta vaikka sitä ei thief townissa myytäiskää???

• sosun

paljon black devil suit maksaa ees thief townissa? 1m vai??

• silkki

jos joku on lopettamassa tai on myymässä black devil suittia halvalla xian servulla nii vois kertoo hinnan ja oman nimen et tiiän kelt ostaisin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      218
      4529
    2. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      28
      3220
    3. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      108
      2413
    4. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      34
      2014
    5. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      186
      1728
    6. Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut
      Maailman menoa
      34
      1695
    7. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      113
      1403
    8. Kukka ampu taas Kokkolassa?

T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs
      Kokkola
      6
      1309
    9. Pitääkö penkeillä hypätä Martina?

Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      221
      1276
    10. Kerropa ESA miten kävi tuomioiden

Osaako ESA kertoa miten haukkumasi kunnanhallituksen kävi.
      Puolanka
      42
      1262
    Aihe