Ei ketään kiinostaisi lähteä 16v jolpin kanssa johonkin festareille? Yksin aika tylsää..
Festariseuraa
4
670
Vastaukset
- kljuf
Kyllä festareilla yksinkin viihtyy, jos bändejä menee katsomaan. Jos taas menee ihan sen festarifiiliksen takia, niin yleensä sieltä löytyy kyllä seuraa. Rohkeasti vaan tunget johonkin porukkaan ;)
Itse olen jo suunnitellut meneväni monille festareille kesällä, vaikka mitään seuraa ei ole sovittu. Joskus joku tuttu sattuu sinne (aika harvoin tosin) ja jos ei, niin kyllä sieltä jotain juttuseuraa löytää..
Voin mä sun kanssa johonkin festareille tulla, jos vaan ollaan samoille festareille menossa..- -----
Olen aika huono noissa että tungetaan vaan johonkin porukkaan :) Eikä oikein tiedä mistä mennä juttelemaan ym.
Minne päin oot ajatellut? Itsellä vielä vähän auki.. - hjkjgf
----- kirjoitti:
Olen aika huono noissa että tungetaan vaan johonkin porukkaan :) Eikä oikein tiedä mistä mennä juttelemaan ym.
Minne päin oot ajatellut? Itsellä vielä vähän auki..Toistaiseksi ainakin Kivenlahti Rock ja Ruisrock on sellaisia, mihin menen varmasti. Varmaan jonnekin muuallekin tulee mentyä.. Riippuu vähän esiintyjistä ja rahatilanteesta..
Mutta ei sitä yksin menemistä kannata jännittää. Mäkin olen aika ujo kaikenlaisissa sosiaalisissa tilanteissa, mutta helposti löysin suraa esim. viime vuoden Ruirockissa. Mulla oli päällä yhden festareilla esiintyneen bändin paita, niin heti siinä sisään jonottaessa joku tuli jauhamaan siitä bändistä. Jonkun bändin keikalla on aika luontevaa puhua siitä bändistä, kun muilla ympärilälsi olevilla on sama musiikkimaku.
Muiden porukkaan tunkeminen on taitolaji ;) Jos et muuten kehtaa, niin keksit vaikka jonkun tekosyyn, tyyliin "mun kaverit lähti pois, voinko hengata teidän kanssa?" Ei kukaan sinua torju, jos vaan menet itsevarmasti sekaan. Jollain vieraalla paikkakunnalla uskaltaa ehkä hieman rohkeammin tutustua uusiin ihmisiin, koska siellä kukaan ei varmasti tiedä sinusta mitään. Siellä ihmisillä ei ole minkäänlaisia ennakkokäsityksiä sinusta. - ----
hjkjgf kirjoitti:
Toistaiseksi ainakin Kivenlahti Rock ja Ruisrock on sellaisia, mihin menen varmasti. Varmaan jonnekin muuallekin tulee mentyä.. Riippuu vähän esiintyjistä ja rahatilanteesta..
Mutta ei sitä yksin menemistä kannata jännittää. Mäkin olen aika ujo kaikenlaisissa sosiaalisissa tilanteissa, mutta helposti löysin suraa esim. viime vuoden Ruirockissa. Mulla oli päällä yhden festareilla esiintyneen bändin paita, niin heti siinä sisään jonottaessa joku tuli jauhamaan siitä bändistä. Jonkun bändin keikalla on aika luontevaa puhua siitä bändistä, kun muilla ympärilälsi olevilla on sama musiikkimaku.
Muiden porukkaan tunkeminen on taitolaji ;) Jos et muuten kehtaa, niin keksit vaikka jonkun tekosyyn, tyyliin "mun kaverit lähti pois, voinko hengata teidän kanssa?" Ei kukaan sinua torju, jos vaan menet itsevarmasti sekaan. Jollain vieraalla paikkakunnalla uskaltaa ehkä hieman rohkeammin tutustua uusiin ihmisiin, koska siellä kukaan ei varmasti tiedä sinusta mitään. Siellä ihmisillä ei ole minkäänlaisia ennakkokäsityksiä sinusta.Hitto Ruisrockiin vois itsekin harkita, aika hyviä bändejä. Menetkö päiväksi vai meinaatko olla ihan yötäkin?
Ja noissa on se että festareillehan monet lähtee isossa kaveriporukassa ja siellä ollaan ympäripäissään, niin tuskin tällaista teiniä siellä kukaan jaksaa kuunnella :) Laita vaikka sähköpostia niin ei tässä tarvi kirjotella. [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831499Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671285Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2041256Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2281246Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121070Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041029Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134969Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65933- 85873
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123818