Miten eroon asennusehdotuksesta?

turhautunuttttt

Käytössäni on Word 2000. Käytän sitä läppärilläni, jossa on Vista. Ongelmana on, että noin 20 sekunnin välein ohjelma kilauttaa ruutuun ikkunan, jossa on teksti:

"Microsoft Word ei voi käyttää automaattisen ohjauksen luetteloita. Tätä ominaisuutta ei ole asennettu. Haluatko asentaa sen nyt?" (Vaihtoehdot: kyllä/ei)

En halua, en nyt, en eilen enkä huomenna, en koskaan, EN HALUA JOTEN LAKKAA *TTU KESKEYTTÄMÄSTÄ MUN KIRJOITUSTYÖTÄNI *TTU SEITTEMÄN KERTAA MINUUTISSA *TANA!!!

Miten saan tuon hermoja raastavan paskamaisuuden loppumaan? Mulla ei ole tallessa sitä asennuslevyä, jonka tuo asennus vaatisi.

5

414

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Mulla ei ole tallessa sitä asennuslevyä, jonka tuo asennus vaatisi."

Miten sait sen ohjelman asennettua sitten?

"Miten saan tuon hermoja raastavan paskamaisuuden loppumaan?"

Poistamalla sen ohjelman ja kirjoittamalla tekstit toisella ohjelmalla. Tuohan on ikivanha paska jonka tuki on loppunut ja jonka toimivuus voi olla nykypäivän käyttöjärjestelmissä näin ollen mitä sattuu.

• on piraattiversio

josta puuttuu tiedostoja ja sen takia herjaa. Olen joskus omistanut ko. version ja teki aivan tuota samaa. Ongelman saa ratkaistua mutta sen saat ratkaista itse.

• on piraattiversio kirjoitti:

josta puuttuu tiedostoja ja sen takia herjaa. Olen joskus omistanut ko. version ja teki aivan tuota samaa. Ongelman saa ratkaistua mutta sen saat ratkaista itse.

Naurettavaa kun jotkut pellet tulee tänne kysymään apua piraattiohjelmien kanssa.

EI SAA OLLA LIIAN TYHMÄ VARKAAKSI!

• ehkä oli
        on piraattiversio kirjoitti:

Sulla ehkä oli piraattiversio, mutta se ei merkitse että mulla olisi piraattiversio vain, koska siinä on tuo ongelma. Mulla on originaaliversio, jonka olen asentanut kahteen eri koneeseen. XP:ssä toimii, Vistassa ei. Levy nyt vain ei ole tallessa, ja nyt kaipaan ratkaisua, koska tuo haluatko asentaa -kysymys on ruvennut toistumaan yhä useammin.

• .dll-tiedostot
        ehkä oli kirjoitti:

Sulla ehkä oli piraattiversio, mutta se ei merkitse että mulla olisi piraattiversio vain, koska siinä on tuo ongelma. Mulla on originaaliversio, jonka olen asentanut kahteen eri koneeseen. XP:ssä toimii, Vistassa ei. Levy nyt vain ei ole tallessa, ja nyt kaipaan ratkaisua, koska tuo haluatko asentaa -kysymys on ruvennut toistumaan yhä useammin.

OMINT.DLL ja OMIPSTNT.DLL koneeltasi. Jos ei, hae ne Googlen avulla.
        Sijoitus: Program Files/Common files/System Mapi/1035/NT
        Voipi olla että tuo 2000-versio alkaa olla jo liian vanha Vistalle. Tuntuu olevan immeisillä ongelmia sen kanssa, mutta saa kyllä pelaamaankin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      203
      3772
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      58
      2362
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      391
      2276
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      46
      2170
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1511
    6. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      513
      1277
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1261
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      56
      1237
    9. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      65
      1107
    10. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      121
      1083
    Aihe