Käytössäni on Word 2000. Käytän sitä läppärilläni, jossa on Vista. Ongelmana on, että noin 20 sekunnin välein ohjelma kilauttaa ruutuun ikkunan, jossa on teksti:
"Microsoft Word ei voi käyttää automaattisen ohjauksen luetteloita. Tätä ominaisuutta ei ole asennettu. Haluatko asentaa sen nyt?" (Vaihtoehdot: kyllä/ei)
En halua, en nyt, en eilen enkä huomenna, en koskaan, EN HALUA JOTEN LAKKAA *TTU KESKEYTTÄMÄSTÄ MUN KIRJOITUSTYÖTÄNI *TTU SEITTEMÄN KERTAA MINUUTISSA *TANA!!!
Miten saan tuon hermoja raastavan paskamaisuuden loppumaan? Mulla ei ole tallessa sitä asennuslevyä, jonka tuo asennus vaatisi.
Miten eroon asennusehdotuksesta?
5
412
Vastaukset
"Mulla ei ole tallessa sitä asennuslevyä, jonka tuo asennus vaatisi."
Miten sait sen ohjelman asennettua sitten?
"Miten saan tuon hermoja raastavan paskamaisuuden loppumaan?"
Poistamalla sen ohjelman ja kirjoittamalla tekstit toisella ohjelmalla. Tuohan on ikivanha paska jonka tuki on loppunut ja jonka toimivuus voi olla nykypäivän käyttöjärjestelmissä näin ollen mitä sattuu.- on piraattiversio
josta puuttuu tiedostoja ja sen takia herjaa. Olen joskus omistanut ko. version ja teki aivan tuota samaa. Ongelman saa ratkaistua mutta sen saat ratkaista itse.
on piraattiversio kirjoitti:
josta puuttuu tiedostoja ja sen takia herjaa. Olen joskus omistanut ko. version ja teki aivan tuota samaa. Ongelman saa ratkaistua mutta sen saat ratkaista itse.
Naurettavaa kun jotkut pellet tulee tänne kysymään apua piraattiohjelmien kanssa.
EI SAA OLLA LIIAN TYHMÄ VARKAAKSI!- ehkä oli
on piraattiversio kirjoitti:
Sulla ehkä oli piraattiversio, mutta se ei merkitse että mulla olisi piraattiversio vain, koska siinä on tuo ongelma. Mulla on originaaliversio, jonka olen asentanut kahteen eri koneeseen. XP:ssä toimii, Vistassa ei. Levy nyt vain ei ole tallessa, ja nyt kaipaan ratkaisua, koska tuo haluatko asentaa -kysymys on ruvennut toistumaan yhä useammin.
- .dll-tiedostot
ehkä oli kirjoitti:
Sulla ehkä oli piraattiversio, mutta se ei merkitse että mulla olisi piraattiversio vain, koska siinä on tuo ongelma. Mulla on originaaliversio, jonka olen asentanut kahteen eri koneeseen. XP:ssä toimii, Vistassa ei. Levy nyt vain ei ole tallessa, ja nyt kaipaan ratkaisua, koska tuo haluatko asentaa -kysymys on ruvennut toistumaan yhä useammin.
OMINT.DLL ja OMIPSTNT.DLL koneeltasi. Jos ei, hae ne Googlen avulla.
Sijoitus: Program Files/Common files/System Mapi/1035/NT
Voipi olla että tuo 2000-versio alkaa olla jo liian vanha Vistalle. Tuntuu olevan immeisillä ongelmia sen kanssa, mutta saa kyllä pelaamaankin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3092788Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3011433- 1081271
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831261Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991255Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581205- 471087
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi75996Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa23911- 33817