Radio

keittiössä

Saakos teidän keittiössä soittaa radioo. Meijän keittiössä kiellettiin ilman kummempaa syytä 17 vuotta sai kuunnella mut nyt kiellettiin . voi sitä hiljaisuutta. kyl v ituttaa..

16

1296

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on.

      syrjintää ja työolojen heikentämistä... Taidat olla töissä joko hok-elannolla tai fazer amicalla...

      • töissä...

        Motorest ravintolassa..huoltoasemalla..ja kyl vituttaa käydä nykyää duunissa.


    • -----------

      Meillä radio saa soida, kunhan on senverran hiljaisella, että kaikki kuulevat toistensa puheet eikä radion ääni kantaudu salin puolelle.

      • oot töissä

        Ootko pikoilin palkoilla töissä. ku meillä pomo väittää et missää ei saa kuunnella enää radioo.. 17vuotta sai kuunnella sit yht äkkii ku yks vuorovastaava ämmä ei haluu kuunnella niin kaikki radiot lähti. varmaan toimistossa tää vv antaa meijän pomolle vähä jtn extraa..


    • "ramsey"

      Ihan oikein työnantajan taholta.kyllä keittiössä omastakin takaa ääntä.homma sujuu paremmin ilman taustajumputusta.diskot ovat sitä varten.itse olen heittänyt radiot veks niistä keittiöistä missä olen ollut ja olen mesuna.on suuri piilo stressin aiheuttaja kaiken lisäksi.(työterveyslaitoksen tutkimus 185/2006)

      • maija sinipiika

        jos yksin työskentelet keittiössä kyllä haluan kuunella musiikkia ja muutakin uutista siinä samalla.eihän se tarvi kovin soida.mitähän nuoremmat alaisesi tuumaa. vai ovatko lähteneet mukavimpiin töihin.eikö siitä asiasta voisi tehdä kysely.


      • PIRKKOPEELO

        näkee että oot täys vittupää,ja siellä missä olet ollut mesuna on varmasti väkikin lähtenyt veks.Vedä pussi päähäs ja lakkaa hengittämästä!


    • preeriankoira

      Kyllä meidän keittiössä radio soi. Ei häiritse laisinkaan, päinvastoin keventää tunnelmaa! Tietenkään radio ei saa olla niin kovalla, että kuuluisi saliin tai peittäisi keskustelun ääntä.

      • Radio...

        Eipä soi radio vieläkään meidän keittiössä vaikka suurin osa on sitä ruinannut takas. Työ motivaatio täys nolla ku ilman mitää perusteluja vei sen radion pois. Eikä jälkeenpäinkään voi perustella syytä että miks sen vei. Liittoonkin soitettiin ja liitto on meidän puolella mut silti se vuorovastaava ja pomo selittää että liittoo ei tähän hommaan sotketa. Saikkuu pitäis hakee.


    • Jebbe+989

      Kyllä täällä meidän työpaikassa soi järviradio kokoajan, sekä keittiön että kahvion puolella.
      Jo 10v on soinut kun olen täällä tiskannut/hinkannut vuokia EI HELEVETTI :DDDDD EI JAKSA TÄLLÄSTÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      !^*

    • silloinen työharjoittelija

      aikoinaan olin työssä oppimassa rossossa ja minulle kerrottiin että periaatteessa ei saisi radiota kuunnella keittiössä ilman lupia, siellä kuulemma piilotettiin radiota jos joku tarkastaja tuli..

      onko paskapuhetta vai ei mutta sain käsityksen että siihen tarvitaan luvat samalla tavalla kun kaupoissa yms muissa soi radio taustalla..

      • ei tehdä töitäkään

        23 vuotta alalla ja kaikissa keittiöissä on soinu radio tai joku.Parhaimmillaan kisojen aikaan on ollu telkkarikin.Vittuun semmoset esimiehet jotka radion kieltää.Terveisin keittiöpäällikkö.


      • ilmeisesti kyse?

        Kaupat joutuvat maksamaan teosto maksuja jos taustalla (asiakastiloissa) soi musiikki. Henkilökunnan tiloissa saa olla radiot jos se ei kuulu asiakkaiden korviin.

        Sama periaate pätee myös ravintoloissa. Eli henkilökunta voi kuunnella mutta asiakkaat ei, ilman ravintolan suorittamia lisämaksuja.


      • keittiömestari13
        ilmeisesti kyse? kirjoitti:

        Kaupat joutuvat maksamaan teosto maksuja jos taustalla (asiakastiloissa) soi musiikki. Henkilökunnan tiloissa saa olla radiot jos se ei kuulu asiakkaiden korviin.

        Sama periaate pätee myös ravintoloissa. Eli henkilökunta voi kuunnella mutta asiakkaat ei, ilman ravintolan suorittamia lisämaksuja.

        Itse olen mesuna ravintolassa, ja olen pitänyt hieman ehkä Välimäeltä lainattua teesiä, että safkassa pitää olla rock n rollia! Eli misatessa, kun asiakkaat ei ole paikalla niin rokit soi, mutta kun asiakkaat on paikalla niin meillä hifistellään vaan ruoan kanssa! TOIMII!


    • Nimimerkki soi on jo var

      Kyllä jämti on niin notta, radio soi ja soi, ja soi, ja soi....
      Meillä on kaikki kokit ja esimiehet sen verran musamiehiä että ei niistä töistä kyllä mitään tulis ilman musiikkia. Täytyy muistaa myöskin että kun ravintola duuni on senverran rankkaa ja stressaavaa niin siihen täytyy saada tiettyä huumoria ja viihtyvyyttä mihin radio kyllä toimii eri hyvin...

      • ääni huuli

        Jos jostain järjettömästä syystä keittiössänne ei ole radiota eikä se olisi haitaksi asiakkaille kokeilkaa yhteislaulua. Ei kenenkään tavitse osata laulaa tahi tuntea sanoja kunhan laulatta mieluiten kaikki eri biisejä.
        Mikäli radion puute johtunee esimiehestä joka joutuu nyt viettämään työikansa korviaraastavassa melussa pitäisi tämän henkilön arvostus radioaaltojen rauhoittavaa tarjontaa kohtaan olla varsin myönteinen.
        Parhaassa tapauksessa esimies kustantaa itse halvan matkaradion keittiön nurkkaan saadakseen orastavan mielenhäiriönsä kuriin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      509
      3675
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      465
      3435
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      143
      3020
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2322
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2190
    6. 221
      1614
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1407
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      99
      1300
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      91
      1274
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1100
    Aihe