Huomenta,
Niin halusin tiedustella, että mikä on teidän mielestä ihmisessä parasta? Itse monenlaista nähneenä ja kokeneena pidän etusijalla ainakin kiltteyttä ja toisen ihmisen huomioon ottamista. On niitä muitakin hienoja asioita, mutta nämä tuli tällähetkellä päällimmäiseksi. Toivottavasti maailma ei koveta ihmistä ja hän saa olla aito itsensä ja arvostaa tärkeinä pitämiään asioita.
t:mira-ley ;)
mikä ihmisessä parasta?
9
622
Vastaukset
- gg-10
Toisen ihmisen huomioon ottaminen, kuten jo mainitsit.
Kiltteys saattaa olla joskus liioteltuakin.
Toisten ihmisten huomioiminen sen sijaan mielestäni kertoo kyvystä paneutua kanssaihmisten tunne-ja ajatusmaailmaan.- miljoonapulu
Empatia, ystävällisyys, kohteliaisuus, (oikeanlainen) huumori, hyvät käytöstavat, luotettavuus ja aitous ovat mielestäni parhaita ominaisuuksia ihmisessä (jos toisessakin :) ).
Kyllähän noita hyviä ominaisuuksia on vielä muitakin. Mutta en tiennyt pitikö laittaa yksi vai useampi paras ominaisuus joten laitoin sitten useamman. - Schicksal
sellanen joka ymmärtää mun irstaan luonteeni, jaksaa mun irstaat juttuni...
Kait mä oon joitain sellasia löytäny...
en mä muuta vaadi. - Jönni L
Ei ainakaan työelämässä, parisuhteissa, kaupankäynnissä eikä politiikassa.
- N-iCeFlower
Esimerkiksi huumorintaju (tilannekomiikka), hyväsydämisyys, jne. Oho, no siinä tulikin omat luonteenpiirteeni kerrottua. :P
Kun ihminen voi hyvin itsensä kanssa, hänellä on edellytykset tulla mukavasti toimeen läheistensä kanssa. Hän ei koe muita ihmisiä uhaksi itselleen. Hän ei unohda itseään huomioidessaan muita - hyvä syntyy sydämestä, ei velvollisuudesta.
..sulla hyvä pointti ja tärkeä tuo toisen huomioon ottaminen!
Kiltteys vähä suhteellinen juttu,
siis tosi tärkeäkin, kunhan ei tapahdu
velvollisuudentunnosta, joka aiemmassa kommentissa otettiin esille..- Ihmisvihaaja
Ihmisessä mikään ei ole parasta, vaan kaikki pahinta. Ihminen on perusluonteeltaan ja olemukseltaan ahne, julma, paha, itsekäs, oman edun tavoittelija. Parasta kun koko laji (itseni mukaanlukien) katoaisi mahd.pian koko maapallolta ja jäisi tämäkin kurja ihmisten pilaama planeetta niille joille se kuuluu - eläimille.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat265626- 77598
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513- 47437