Ihme ikoneita työpöydälle??

Työpöydälle tulee itsestään diet pills ja play online ikonit....mistä ne tulee ja miten saan pois....jos poistan ne...niin ne ilmestyvät taas uudelleen.
Käyttöjärjestelmä on XP

Kysyy: Antti
2333
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

..samoja kysymyksiä pyörii... :-)

Eli hae koneellesi Adaware, Spybot ja/tai SpywareBlaster. Pääset roskaohjelmista eroon.

Äänestä
  • ...mutta kun ei auta....päivitetty ad-aware ei poista moista ongelmaa

    anteeksi jos masensin

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


ffff kirjoitti:

Työpöydälle tulee itsestään diet pills ja play online ikonit....mistä ne tulee ja miten saan pois....jos poistan ne...niin ne ilmestyvät taas uudelleen.
Käyttöjärjestelmä on XP

Kysyy: Antti

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu