vaippa vertailu!

ulkolainen äiti

hei!

Ollaan tulossa ekaa kertaa suomeen meidän pikku vauvan kanssa. En jaksa raahata vaippoja mukana, vaan ostan ne Suomesta. Mitä merkkiä ehdotatte hinta-laatua ajatellen?

Nykyään käytettän molempia Liberoa ja Pampperisia..mutta Pirkka?Lidl? yms..onko niistä mihinkään?

18

4357

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemuksia...
    • kunnen jaksa ekoilla

      Käytin Liberoa ekalla aluksi, kunnes tajusin Lidln vaipat. Toisella kokonaan LIDLn vaippoja. Voittivat Kuluttajalehden testin ja ovat yhtä hyviä ellei parempia kuin Liberot. Kertaakaan ei ole tullut läpi ei yöllä eikä päivällä. Käyttäjät kumpikin tyttöjä.

    • Farsa

      Onhan todella hyvii teknovaippoi per ikäkausi ja mut jos jaksaa pestä sideharsoi ni ne on kyllä on ympäristö- sekä kakruystävällisimpiä mut tiedä häntä. tärkeetä et saa tissii tai/ja korviketta ja alapää on puhtaana ja kuivana vähintään kaks kertaa vuorokaudessa pari tuntii. Kertakäyttövaippatestinkin on joskus joku kuluttajayhditys tehny.

    • taitaa olla

      ok. Nyt meillä ollu käytössä nature babycare, ja hyviä on ainakin mun mielestä! Ja on ainakin ympäristöystävällisempiä, kuin muut kerttis vaipat. Hyvä hinta- laatu suhde.. Halvempia kuin nämä "merkki" vaipat, silti imukykyisiä ja hyvin istuvia..

      Eli sitä merkkiä suosittelen!

    • äippä ja tyty 3kk

      Liberot on aika hyviä, mutta olen huomannut että ne ovat paljon "pienempiä" kuin pampersit (pamperseissa paljon tuotevikoja)
      Ja ainakin meidän neidillä on pylly punaisena rainbown vaipoista :(
      Muuten tosi tyytyväinen noihin kahteen pampers ja libero, paitsi kalliita...

      • 1,5v

        Meillä Lidliä päivällä (mahdollisimman paljon tietysti ilman vaippaa) ja Liberoa yöllä, niin kuin joku muukin jo sanoi aikaisemmin. Muumit on huonoja, mutta noita Natureja täytyisikin joskus kokeilla.


    • ovat voittaneet vertailuja

      Lidl on hyvä, laadukas ja edullinen vaihtoehto. Myös pirkat ovat hyviä ja edullisia. Oisko Dailyn vaippa ollu ainoa huonokokemukseni. Liberon vaipoista tuli pikkuiselleni ihottumaa. Pampers on myös hyvä, mutta ei välttämättä edullisin jos ei osta tarjousjättilootia.

    • Kaksoset 1v.

      Me kokeiltiin aluksi kestoilla, mutta kaksosten kanssa vaippoja tulee niin paljon, että se kaatui mahtaviin pyykkivuoriin. Liberot ja Lidlin vaipat falskasi useammin kuin kerran meidän POJILLA, muumivaipoista puhumattakaan. Pampersit olleet loistavia ja tarjouksia on paljon =) Joku kirjoitti laatuvioista; vain kerran on meillä lähtenyt yhdestä vaipasta toinen teippi päälle laitettaessa irti, joten ei valittamista!

      • Sims-äiti :)

        Mulla kolme poikaa ja vanhimman aikana kokeilin lähes kaikkia vaippamerkkejä,mutta pampers oli ainoa,josta pissa ei tullu läpi. Tai vaippahan saattoi olla monesti täysin kuiva,mutta vaatteet märkänä. Pampers on ainaki meidän pojilla ollu ainoa vaihtoehto,jos ei halua joka pissakerta vaihtaa myös vaatteita. :)


    • lidli shoppaaja

      lidlin vaipat on iha hyviä,ja halpoja:)

    • kokemusta omaava mies

      ylivoimaisesti paras hinta/laatu suhde on lidl:N vaipoilla

    • Terppa

      ehdottomasti paras oli Pampers. Ei tullu mitää iho- ongelmia ja muutenkin piti hyvin..mut ei oo näist Lidl tai muista mitää kokemusta...

    • kesä-äippä08

      Meillä on Euroshopper ollut käytössä varsinkin öisin! Vetää lähes ämpärillisen tavaraa (!!) :) ja meillä ainakaan tyttö ei ole saanut mitään ihottumaa niistä. On todella edullinen, edullisempi kuin Lidl, ainakin täällä Ruotsissa..

      Olenko minä ainoa Euroshopperin kannattaja? :D

    • sannaswe

      Moi! mulla sama, että en kanssa jaksa raahata vaippoja Ruotsista saakka. Meen ostamaan vaipat yleensä Prismasta ja otan Muumeja. Ovat edullisia, Suomalaisia sekä astma ja allergialiiton suosittelemia. Ihan hyviä ovat ainakin musta, ei tule ihottumia tytsylle, eikä punaista peppua. Siis suositan sulle Muumeja :D

      • ulkolainen äiti

        kiitos kaikista vastauksista...olin ihan unohtan katsoa vastauksia..yllätyin monesta vastauksesta..

        Taidampa kokeilla Lidln vaippoja.Olen vaan kuullut ettei niitä ole vastasyntyneille. Meidän neiti on n6kg, löytyykö sen kokoisia?

        aurinkoista kevättä!


      • kasvu
        ulkolainen äiti kirjoitti:

        kiitos kaikista vastauksista...olin ihan unohtan katsoa vastauksia..yllätyin monesta vastauksesta..

        Taidampa kokeilla Lidln vaippoja.Olen vaan kuullut ettei niitä ole vastasyntyneille. Meidän neiti on n6kg, löytyykö sen kokoisia?

        aurinkoista kevättä!

        laten vaipat sopii myös naisille joilla virtsankarkailua.


      • myös sen kokoisia!
        ulkolainen äiti kirjoitti:

        kiitos kaikista vastauksista...olin ihan unohtan katsoa vastauksia..yllätyin monesta vastauksesta..

        Taidampa kokeilla Lidln vaippoja.Olen vaan kuullut ettei niitä ole vastasyntyneille. Meidän neiti on n6kg, löytyykö sen kokoisia?

        aurinkoista kevättä!

        löytyy 6 kiloiselle. Meillä myös lidlin vaipat käytössä 4kk ikäisellä tytölle. Toimii erittäin hyvin. Pampers kastuu vaipan ulkopuolelta myös tosi nopsaan, lidlin vaipat ei ikinä tunnu märiltä. Muumia kokeiltiin kerran, meillä meni neitin pylly ainakin ihan punaiseksi, ja olen kuullut samaa monelta ystävältä. Liberoista ei ole kokemusta kuin silloin ihan vauvana, ja olivat parhaita silloin, ei enää sit ku tyttö oli jotain 4 kilon paikkeilla. Aurinkoista kevättä myös sinulle! :)


      • äippä 22-v.
        myös sen kokoisia! kirjoitti:

        löytyy 6 kiloiselle. Meillä myös lidlin vaipat käytössä 4kk ikäisellä tytölle. Toimii erittäin hyvin. Pampers kastuu vaipan ulkopuolelta myös tosi nopsaan, lidlin vaipat ei ikinä tunnu märiltä. Muumia kokeiltiin kerran, meillä meni neitin pylly ainakin ihan punaiseksi, ja olen kuullut samaa monelta ystävältä. Liberoista ei ole kokemusta kuin silloin ihan vauvana, ja olivat parhaita silloin, ei enää sit ku tyttö oli jotain 4 kilon paikkeilla. Aurinkoista kevättä myös sinulle! :)

        Koska Pampersilta on tulossa maatuvia kertis vaippoja?.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      5479
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      469
      3564
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      158
      3361
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2613
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2429
    6. 262
      2002
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1507
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      104
      1424
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1389
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1170
    Aihe