hei!
Ollaan tulossa ekaa kertaa suomeen meidän pikku vauvan kanssa. En jaksa raahata vaippoja mukana, vaan ostan ne Suomesta. Mitä merkkiä ehdotatte hinta-laatua ajatellen?
Nykyään käytettän molempia Liberoa ja Pampperisia..mutta Pirkka?Lidl? yms..onko niistä mihinkään?
vaippa vertailu!
18
4427
Vastaukset
- kokemuksia...
Googleta: http://www.helistin.fi/keskustelu/viewtopic.php?t=19618 onhan noita keskusteluja. Lidliä päiväksi, liberoa yöksi voisi olla hyvä ratkaisu...
- kunnen jaksa ekoilla
Käytin Liberoa ekalla aluksi, kunnes tajusin Lidln vaipat. Toisella kokonaan LIDLn vaippoja. Voittivat Kuluttajalehden testin ja ovat yhtä hyviä ellei parempia kuin Liberot. Kertaakaan ei ole tullut läpi ei yöllä eikä päivällä. Käyttäjät kumpikin tyttöjä.
- Farsa
Onhan todella hyvii teknovaippoi per ikäkausi ja mut jos jaksaa pestä sideharsoi ni ne on kyllä on ympäristö- sekä kakruystävällisimpiä mut tiedä häntä. tärkeetä et saa tissii tai/ja korviketta ja alapää on puhtaana ja kuivana vähintään kaks kertaa vuorokaudessa pari tuntii. Kertakäyttövaippatestinkin on joskus joku kuluttajayhditys tehny.
- taitaa olla
ok. Nyt meillä ollu käytössä nature babycare, ja hyviä on ainakin mun mielestä! Ja on ainakin ympäristöystävällisempiä, kuin muut kerttis vaipat. Hyvä hinta- laatu suhde.. Halvempia kuin nämä "merkki" vaipat, silti imukykyisiä ja hyvin istuvia..
Eli sitä merkkiä suosittelen! - äippä ja tyty 3kk
Liberot on aika hyviä, mutta olen huomannut että ne ovat paljon "pienempiä" kuin pampersit (pamperseissa paljon tuotevikoja)
Ja ainakin meidän neidillä on pylly punaisena rainbown vaipoista :(
Muuten tosi tyytyväinen noihin kahteen pampers ja libero, paitsi kalliita...- 1,5v
Meillä Lidliä päivällä (mahdollisimman paljon tietysti ilman vaippaa) ja Liberoa yöllä, niin kuin joku muukin jo sanoi aikaisemmin. Muumit on huonoja, mutta noita Natureja täytyisikin joskus kokeilla.
- ovat voittaneet vertailuja
Lidl on hyvä, laadukas ja edullinen vaihtoehto. Myös pirkat ovat hyviä ja edullisia. Oisko Dailyn vaippa ollu ainoa huonokokemukseni. Liberon vaipoista tuli pikkuiselleni ihottumaa. Pampers on myös hyvä, mutta ei välttämättä edullisin jos ei osta tarjousjättilootia.
- Kaksoset 1v.
Me kokeiltiin aluksi kestoilla, mutta kaksosten kanssa vaippoja tulee niin paljon, että se kaatui mahtaviin pyykkivuoriin. Liberot ja Lidlin vaipat falskasi useammin kuin kerran meidän POJILLA, muumivaipoista puhumattakaan. Pampersit olleet loistavia ja tarjouksia on paljon =) Joku kirjoitti laatuvioista; vain kerran on meillä lähtenyt yhdestä vaipasta toinen teippi päälle laitettaessa irti, joten ei valittamista!
- Sims-äiti :)
Mulla kolme poikaa ja vanhimman aikana kokeilin lähes kaikkia vaippamerkkejä,mutta pampers oli ainoa,josta pissa ei tullu läpi. Tai vaippahan saattoi olla monesti täysin kuiva,mutta vaatteet märkänä. Pampers on ainaki meidän pojilla ollu ainoa vaihtoehto,jos ei halua joka pissakerta vaihtaa myös vaatteita. :)
- lidli shoppaaja
lidlin vaipat on iha hyviä,ja halpoja:)
- kokemusta omaava mies
ylivoimaisesti paras hinta/laatu suhde on lidl:N vaipoilla
- Terppa
ehdottomasti paras oli Pampers. Ei tullu mitää iho- ongelmia ja muutenkin piti hyvin..mut ei oo näist Lidl tai muista mitää kokemusta...
- kesä-äippä08
Meillä on Euroshopper ollut käytössä varsinkin öisin! Vetää lähes ämpärillisen tavaraa (!!) :) ja meillä ainakaan tyttö ei ole saanut mitään ihottumaa niistä. On todella edullinen, edullisempi kuin Lidl, ainakin täällä Ruotsissa..
Olenko minä ainoa Euroshopperin kannattaja? :D - sannaswe
Moi! mulla sama, että en kanssa jaksa raahata vaippoja Ruotsista saakka. Meen ostamaan vaipat yleensä Prismasta ja otan Muumeja. Ovat edullisia, Suomalaisia sekä astma ja allergialiiton suosittelemia. Ihan hyviä ovat ainakin musta, ei tule ihottumia tytsylle, eikä punaista peppua. Siis suositan sulle Muumeja :D
- ulkolainen äiti
kiitos kaikista vastauksista...olin ihan unohtan katsoa vastauksia..yllätyin monesta vastauksesta..
Taidampa kokeilla Lidln vaippoja.Olen vaan kuullut ettei niitä ole vastasyntyneille. Meidän neiti on n6kg, löytyykö sen kokoisia?
aurinkoista kevättä! - kasvu
ulkolainen äiti kirjoitti:
kiitos kaikista vastauksista...olin ihan unohtan katsoa vastauksia..yllätyin monesta vastauksesta..
Taidampa kokeilla Lidln vaippoja.Olen vaan kuullut ettei niitä ole vastasyntyneille. Meidän neiti on n6kg, löytyykö sen kokoisia?
aurinkoista kevättä!laten vaipat sopii myös naisille joilla virtsankarkailua.
- myös sen kokoisia!
ulkolainen äiti kirjoitti:
aurinkoista kevättä!löytyy 6 kiloiselle. Meillä myös lidlin vaipat käytössä 4kk ikäisellä tytölle. Toimii erittäin hyvin. Pampers kastuu vaipan ulkopuolelta myös tosi nopsaan, lidlin vaipat ei ikinä tunnu märiltä. Muumia kokeiltiin kerran, meillä meni neitin pylly ainakin ihan punaiseksi, ja olen kuullut samaa monelta ystävältä. Liberoista ei ole kokemusta kuin silloin ihan vauvana, ja olivat parhaita silloin, ei enää sit ku tyttö oli jotain 4 kilon paikkeilla. Aurinkoista kevättä myös sinulle! :)
- äippä 22-v.
myös sen kokoisia! kirjoitti:
löytyy 6 kiloiselle. Meillä myös lidlin vaipat käytössä 4kk ikäisellä tytölle. Toimii erittäin hyvin. Pampers kastuu vaipan ulkopuolelta myös tosi nopsaan, lidlin vaipat ei ikinä tunnu märiltä. Muumia kokeiltiin kerran, meillä meni neitin pylly ainakin ihan punaiseksi, ja olen kuullut samaa monelta ystävältä. Liberoista ei ole kokemusta kuin silloin ihan vauvana, ja olivat parhaita silloin, ei enää sit ku tyttö oli jotain 4 kilon paikkeilla. Aurinkoista kevättä myös sinulle! :)
Koska Pampersilta on tulossa maatuvia kertis vaippoja?.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397800Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde411999Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251940- 911653
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801575Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5949- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822