Hulluja koiria!

Maddja

Olen pari kertaa käynyt koirapuistossa, ja ei voi sanoa kuin että hulluja koiria!
Lataa ihan kuus nolla toisiin koiriin kiinni ja murisee jos menee ees 2m päähän.
Onko kenties koirien omistajat sokeita? Tommosia koiria ei saisi puistoon tuua!!

18

1885

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hulluja on....

      -miksi sitten menet sinne?

      • johannaaaaa

        Niin no ei niihin koirapuistoihin näitä hulluja koiria saisi viedä koska paikka on kuitenkin jokaisen koiran puisto.onko siten mitään järkeä maksaa koiraveroa jos ei voi koirapuistoon mennä kun tyhmät ihmiset vievät pimeät koirat puistoon ... koputahan hiukan niiden omistajien pääkoppaa ja kysy onko koira terve ei tietääkseni puisto mikään tappelukehä ole...


    • nuoret koirat!

      Harmittaa joo niiden nuorten koirien puolesta, joiden omistajat luulevat, että puistoon tuodaan vain sosiaalisia koiria. Olen valitettavasti nähnyt, kuinka koiranpentu tuodaan puistoon, ja toiset koirat hyökkäävät sen kimppuun kuin hyeenat!

      Olin myös itse aikoinani niin tyhmä, että vein kultsuni puistoon alle vuoden ikäisenä. Se sai elinikäiset traumat kahden ison susikoiran hyökättyä sen kimppuun rajusti muristen ja haukkuen! Itsekin siis luulin, että koirapuistot on vain sosiaalisille koirille, mutta kriminaaleja on kai nykyään joka paikassa!

      Jokin aika sitten täällä kirjoitteli tyyppi, joka ihmetteli, miksi ei saisi käyttää omaa vihaista koiraansa koirapuistossa! Muiden pitäisi kuulemma osata ennustaa, millaisia koiria puistossa ennestään on ja toimia sitten omantuntonsa mukaan! Sairasta!

      • -Bulldog-

        aivan totta.. meillä päin pienet koirat hyökkii meidän bulldogin kimppuun ihan kuus nolla ja sitten ku meidän bulla kyllästyy niin se alkaa nylkyttää niitä pienenpiä koiria kostoks =D harmi sitten kun kaikki ei ymmärrä että se on ihan vain pomotusen merkki eikä mikään raju tappelun alku saatika että bulldogin pentu astuis pienenmän puudelin..huh huh


      • se .,,
        -Bulldog- kirjoitti:

        aivan totta.. meillä päin pienet koirat hyökkii meidän bulldogin kimppuun ihan kuus nolla ja sitten ku meidän bulla kyllästyy niin se alkaa nylkyttää niitä pienenpiä koiria kostoks =D harmi sitten kun kaikki ei ymmärrä että se on ihan vain pomotusen merkki eikä mikään raju tappelun alku saatika että bulldogin pentu astuis pienenmän puudelin..huh huh

        On se kyllä todella ärsyttävää jos jonkun koira on koko ajan selässä.Aivan sama onko se pomotusta vai mitä mutta jos ei alla oleva osaa itse sanoa niin kyllä omistaja voisi tilanteeseen puuttua...SIIS se nylkyttäjän omistaja .


    • Maddja

      Säännöissä kielletään KOIRAT jotka OVAT AGGRESSIIVISIA/EIVÄT TULE TOISTEN KANSSA TOIMEEN! Mutta silti nää hullut tuovat rakkisa sinne *murr*

      • mommi

        ootkos pyytäny vihase koira omistajaa menee pois?
        säännöt on selvät vihanen pois... oma jos ei näytä siltä et tulis juttuu ni vien pois puistosta jos sinne joku haluu....


    • kakdfkajeroieora

      sitten on näitä jotka ei uskalla tulla koirapuistoon, koska sieltä toiset koirat haukkuvat aidan toiselta puolelta. Vaikka kaikki olisivat kilttejä, niin tämä on suhteellisen normaalia koirapuistoissa (että koirat haukkuvat aidan toisella puolella olevaa) ja siksi ajattelevat että ne on agressiivisia.

      nimim. 2 ison koiran omistaja, joka kaipaisi joskus puistoseuraa.

      • Mie vaan

        Mutta hei olen samaa mieltä kanssasi =) silloin kun isompaa koiraamme käytettiin puistossa niin sain kokea ihan samaa..No nytten kun en käy hurjan koirani kanssa enää niin käyn Bulldoggini kanssa ja siitä ei tykätä jos se vähän nylkyttelee siellä,toisaalta ymmärrän toisaalta en mutta meitä on moneen =)


      • se ..
        Mie vaan kirjoitti:

        Mutta hei olen samaa mieltä kanssasi =) silloin kun isompaa koiraamme käytettiin puistossa niin sain kokea ihan samaa..No nytten kun en käy hurjan koirani kanssa enää niin käyn Bulldoggini kanssa ja siitä ei tykätä jos se vähän nylkyttelee siellä,toisaalta ymmärrän toisaalta en mutta meitä on moneen =)

        Ei minua se pieni nylkyttäminen haittaa mutta jos ei ole mitään muuta kuin se nylkyttäminen niin ehkä silloin puistoon tuonti ei edes aja asiaansa ?Tällä tosiaan tarkoitan ettei koira nää kuin sen nylkytyksen kohteen ja on koko ajan slässä.

        Mietin vain että kun on sitten näitä narttuja jotka lopulta hermostuvat ihan totaalisesti selkään pyrkijälle että kumman siinä pitää poistua puistosta ?


      • dfvöoherfvö

        Veit sanat suustani!

        Myös 2 ison koiran om.


      • Mommi

        Mulla sama ongelma...iso koira haukkuu aidan takaa kukaa ei melkee uskalla tulla paitsi tutut.... saku ja valkonen sekane... jos oon valkose kaa vaan ni kas sinne tullaa buudeleitte kaa ihan rohkeest vaikka haukkuu mut jos sakun kaa ei puhettakaa.. sehä on tappaja tietty!!!
        vaikkaki valkonen on narttu ja taatusti ennenmmin popsii buudelin ...


    • kavereita

      löytyy,
      puistoissa joissa itse olen käynyt tai vieraillut (eri kaupungit) on ollut selvästi enemmän ihan tavallisia, tervepäisiä kavereita!

      • Maddja

        ON KAKSI ERIASIAA!!!
        Se että koira tuuaan sisälle ja muut latasee siihen kuus nolla kiinni taikka joku tietty kuten tuntuu sakemannit tekevän niin on pikkusen eriasia!!!
        Pitäs vetää pari kertaa remmillä koiran omistajia, että menisi jakeluun ettei tuo koiriasa sinne kun eivät osaa käyttäytyä!!!!!


      • kokemuksen...
        Maddja kirjoitti:

        ON KAKSI ERIASIAA!!!
        Se että koira tuuaan sisälle ja muut latasee siihen kuus nolla kiinni taikka joku tietty kuten tuntuu sakemannit tekevän niin on pikkusen eriasia!!!
        Pitäs vetää pari kertaa remmillä koiran omistajia, että menisi jakeluun ettei tuo koiriasa sinne kun eivät osaa käyttäytyä!!!!!

        äänllä. Oikein parikertaa puistossa käyneenä!!!?


    • koira sinulla...

      Jos kaikki muut koirat tarhasta hyökkävät aina koirasi kimppuun. Tai sitten itse vain reagoit 100x kierroksilla tapahtuneeseen. Ihme kun nämä muut koirat tulevat sitten kuitenkin keskenään siellä puistossa toimeen.

      Vai pidätkö kaikkea murinaa, haukkumista ja päälletuloa aggressiivisena toimintana ja koirat ovat hulluja? miten hyvin tunnet koirat? vai kuvitteletko, että koirat leikkivät vain nuolemalla toisiaan?

    • ex puistolainen

      Olen sitä mieltä että koirapuistot tulisi kieltää lailla. Siellä sattuu ja tapahtuu aina kaikenlaista ikävää.

      Sinne viedään joko liian ilkeitä koiria, taikka liian nössöjä, ja siitä seuraa taas tappelua, veren vuodatusta ja ihmisten välisiä riitoja ja jopa oikeudenkäyntejä :(

      Mun mielestä on ihan sama mitä rotua koirat on, vai ovatko sekarotuisia. Joka rodusta/sekarodusta löytyy tuhmat, kiltit ja nössöt yksilöt.

      Mut tosi asia on se, et jos koirien väliseksi tappeluksi menee, niin isot yleensä rökittää pienemmät :(
      Olen kylläkin ollut todistamassa tapausta missä pienempi paimenkoira rökitti ison laumanvartijan.

      Siis tätä tapahtuu joka päivä...miksi siis viemme koiramme puistoon? Miksi viemme sinne koiria, jotka voivat käyttäytyä aggressiivisesti muita koiria kohtaan? Miksi viemme sinne nössöjä koiria, vaikka tiedämme, että saattaa tulla turpan toiselta koiralta? Miksi, miksi, miksi? Kun kuitenkin tiedämme, että kaikki eivät tule kaikkien kanssa toimeen ja aina siellä on niitä ihmisiä, jotka eivät piittaa muista koirista ja tuovat sinne vihaisia koiriaan. Ja jos tiedostat tämän, miksi silti viet sinne kiltin hauvelisi, joka kuitenkin saa turpiinsa..? :(

      Ihan sama, onko koirasi kiltti , tuhma vai neutraali, se on varmaa että siellä tulee varmasti tappeluita. Älä siis vie koiraasi puistoon :(
      Ja koira on kuitenkin aina koira, eläin. Et voi olla koskaan 100% varma miten se käyttäytyy uusissa tilanteissa. Kiltti "puudeli" voi muuttua tuhmaksi "kehässä", ja tuhma "sakemanni" taas voi osata käyttäytyä muiden seurassa, jos sillä sattuu olemaan hyvä päivä...

      Ikävä kyllä nämä koirapuistotapaukset ovat menneet sen verran överiksi, että olen jopa joutunut silminnäkijäksi erääseen tapaukseen jossa isot miehet alkoivat nyrkein tappelemaan keskenään, koiriensa kinastelun vuoksi :(

      Lopettakaa siis hyvät ihmiset puistoissa käynti, niin ei kukaan pahoita mieltään ja ei tarvitse sitten oikeudessa asti kinata näistä tapauksista..

      • kljkjkl

        Näissä puistoissahan käy enimmäkseen niitä koiria joita ei ole koulutettu! Sen takia tarviivat aidat ympärille, etteivät pääse karkuun.
        Koulutettuja koiria voi ulkoiluttaa muualla.
        Joten jokaisen kannattaisi kouluttaa koiralleen ainakin sen varman luoksetulon, niin ei tarvitsisi mennä näihin koirien taisteluareenoille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      95
      6806
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      29
      2686
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2263
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      83
      1952
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1681
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1487
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1377
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1294
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1243
    Aihe