Onko muilla kovasti äänteleviä kissoja? Edellinen kissani oli kovin hiljainen, mutta tämä kollikissa on erittäin kova ääntelemään. Ääntelee kurrrrnau...leikkiessään, joskus nukkuessaan,juostessaan, silittäessä, varsinkin jos silittää kisun nukkuessa. Kissa muutenkin on hyvin energinen, leikkisä reilu vuoden ikäinen leikattu poika. Ääntelyä tapahtuu tosi paljon päivän aikana.
kissan ääntely
5
1183
Vastaukset
- jeejee
Mulla on kaksi tyttökissaa ja toinen heistä on kova puhumaan. Välillä käymme jopa keskusteluja:) Hän aina vastaa jotain maukasemalla takaisin. Jotkut kissat ovat ilmeisesti vain äänekkäämpiä kuin toiset
- tilda87
Kisusi on kova keskustelemaan. Itselläni on 10 kk:ta vanha kisu ja se juttelee oikein kovasti. Kun kysyn jotain niin siltä tulee kurnau vastaukseksi. Että älä suotta huolestu. Keskustele kissasi kanssa se pitää siintä. :)
- misu*
Kiva kuulla, että muidenkin kissat juttelee=) kovasti minä höpöttelen vastaan ja meil on kisun kanssa sellanen yhteinen hippaleikki...hih..olohuoneen ja keittiön välissä on seinä, jota kierretään..kisu tykkää kovasti vaania ja kun kurkkaan toiselta nurkalta osaa kiertää toiselta vastaan, kääntyä välillä ja yllättää!=) Sitten juostaan peräkanaa seinää ympäri ja kissa hellästi tassuilla "nappaa" kiinni..
on tämä elämää! Kissan kanssa leikkiminen voi olla hauskaa!=) - Fazerin Sininen
misu* kirjoitti:
Kiva kuulla, että muidenkin kissat juttelee=) kovasti minä höpöttelen vastaan ja meil on kisun kanssa sellanen yhteinen hippaleikki...hih..olohuoneen ja keittiön välissä on seinä, jota kierretään..kisu tykkää kovasti vaania ja kun kurkkaan toiselta nurkalta osaa kiertää toiselta vastaan, kääntyä välillä ja yllättää!=) Sitten juostaan peräkanaa seinää ympäri ja kissa hellästi tassuilla "nappaa" kiinni..
on tämä elämää! Kissan kanssa leikkiminen voi olla hauskaa!=)Meillä on keittiön ja olohuoneen välissä myös väliseinä, jota kissojen (3 kpl) kanssa kierretään ja leikitään "vaanimisleikkiä". Kissat tykkäävät tosipaljon siitä. Kissani ovat myös kovia juttelemaan. Samoin kissat katsovat ihmeissän, kun laulan ja tanssin niille. Tosin aika huvittuneen näköisenä. Jos kissat osaisivat nauraa, niin ne varmaan nauraisivat. Tätä teen tosiaan vaan ollessani yksin kotona..
- kissa-lingvisti
Mulla kans ihanan puhelias miuku, se on opettanut mua ymmärtämään jo useita naukaisuja kissaa. Kun ikkunasta näkyy lintu, kissa sanoo äng äng tai änk änk ja sitä kovemmalla äänellä mitä isompi lintu on kyseessä. Kun se haluaa että nostan sen vaatekaapin päälle ihan katonrajaan kytikselle (kaappi on sellainen että kissa ei sinne itse pääse hyppäämään) on siihen terävähkön napakka kehotus (lue: komento) Nnnnauu!! Ja yöllä kun se haluaa kömpiä mun viereen peiton alle nukkumaan mutta olen kääriytynyt niin tiukasti täkkiin että kissa ei pääse väliin, kuuluu korvan juuresta pieni pehmeä pyyntö mau?.
Kaiken lisäksi kissalla on tapana laittaa yksi kynsi kiinni mun pyjamanpunttiin; se kun nukkuu peiton alla mieluiten mun jaloissa mutta silloin saatan unissani kääntyessä vahingossa tönäistä sitä. Kynsi toimii varoittimena josta kissa huomaa heti kun alan liikahtaa – ja upottaa silloin kynttä pikkuisen terävämmin niin että havahdun ja osaan kääntyä potkaisematta kissaa.
Jos nukun selälläni kisun lempipaikka on mun rinnan päällä, häntä melkein mun suussa. Onneksi se on aika pikkuinen kissa niin että mulla vielä henki kulkee. Kun luen sängyssä kirjaa se tulee kans rinnan päälle seuraksi. Häntä yleensä huiskii siinä mun silmien edessä niin että ei meinaa nähdä lukea, ja kisu yrittää nakertaa kirjan kulmaa. Varsinkin jos kyseessä on kirjaston kirja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743630Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472876Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1642813Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572361Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3592113- 1601840
- 761515
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231368Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391332- 261299