Onneks toi Finnairin uus lakon uhka peruuntu!! Oliko muut kuinka huolissaan et päästäänkö torstai aamuna kohti Panamaa?? Ite olin älyttömäs stresissä, ku tätä matkaa ootettu niin kauan ja hartaasti!!
Lakon uhka
6
891
Vastaukset
- Panamaan lähdössä
Joo, ensin uhkailtiin lentäjien lakolla ja sit teknikoiden lakolla. Ihanaa et pääsee nyt kuitenkin lähtee, kun kesälomat on säästetty tähän ja matkaa venattu puol vuotta. Toivottavasti ne kaikki pääsee sopuun keskenään ja löydetään kaikkia osapuolia tyydyttävä kompromissi ratkaisu. Sit kun on perillä Panamas ni ei enää haittaa lakkoilut... :) Hirvee matkakuume!
- lähtö
Torstaina päästään matkaan, mutta pois tulosta ei vielä tiedä eikä niin väliäkään. Eikö se lentäjien mahdollinen lakko ala juuri kotiintulo päivänä.
- PERUUNTUI
lähtö kirjoitti:
Torstaina päästään matkaan, mutta pois tulosta ei vielä tiedä eikä niin väliäkään. Eikö se lentäjien mahdollinen lakko ala juuri kotiintulo päivänä.
Kun toi lentäjien lakonuhka oli alunperin, ni silloin ne ainakin sano että kaikki lennot Suomeenpäin kyllä lennetään... Et katotaan päästääkö aikataulussa Suomeenpäin sit!? ;)
- Panamaan lähdössä
PERUUNTUI kirjoitti:
Kun toi lentäjien lakonuhka oli alunperin, ni silloin ne ainakin sano että kaikki lennot Suomeenpäin kyllä lennetään... Et katotaan päästääkö aikataulussa Suomeenpäin sit!? ;)
Ziigataa sitä lähtöö sit siel kahen vkon pääst, pääasia et päästää ylihuome sinne. :)
- PERUUNTUI
Panamaan lähdössä kirjoitti:
Ziigataa sitä lähtöö sit siel kahen vkon pääst, pääasia et päästää ylihuome sinne. :)
Niinpä! Mukavaa matkaa koko porukalle!! ;) Nähdään koneessa
- pakkaus
PERUUNTUI kirjoitti:
Niinpä! Mukavaa matkaa koko porukalle!! ;) Nähdään koneessa
reissulle alkaa juuri nyt!!!! Jihuu, loma edessä, huolet jo takana!!! Hauskaa matkaa meille!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059