suoraan jostain kaupan hyllyltä? Vai tarviaako teettää asesepällä.
Jatkomakasiini baikal mp-153
5
4006
Vastaukset
- sinä sitä
tarvitset??
Eikö mp-153:n patruunakapasiteetti ilman rajoitinta riitä. Minusta sitä on nimittäin ihan yllin kyllin. Ilman rajoitinta mp-153:een mahtuu 12/65 patruunoita 1 5 kappaletta. Tavallisia 12/70 pateja mahtuu 1 4. Ne kun laukoo peräjälkeen, niin piippu höyryää jo ihan kivasti...
Mutta asiaan. Tuolla tekevät 100-200 eurolla jatkareita pyssyihin:
http://www.takepaja.fi/index.html
ps. aika järjetön ostos tuollainen jatkomakasiini, huomaat sen kyllä itsekin jahka olet sen jatkarin ostanut ja pistänyt sen pateja täyteenEi ollenkaan järjetön ajatus. Minulla mahtuu Fabarmin pumppuun 9 1 12/76 patruunaa ja arvaa tarvitseeko kannella panosvyötä? Tosin puolarissa ei saa metsästystilanteessa olla vissiin kuin 1 2 vai 1 3kko se oli, mutta voihan sitä käyttää vaikka toiminnalliseen ammuntaan.
Odottelen tässä Sellerin practicalpaukkuja. Ne ovat niin lyhyitä, että arvelen niitä mahtuvan 12.- paikkali
k0rh0nen kirjoitti:
Ei ollenkaan järjetön ajatus. Minulla mahtuu Fabarmin pumppuun 9 1 12/76 patruunaa ja arvaa tarvitseeko kannella panosvyötä? Tosin puolarissa ei saa metsästystilanteessa olla vissiin kuin 1 2 vai 1 3kko se oli, mutta voihan sitä käyttää vaikka toiminnalliseen ammuntaan.
Odottelen tässä Sellerin practicalpaukkuja. Ne ovat niin lyhyitä, että arvelen niitä mahtuvan 12.Takepajan putki on ainakin ihan ok, jos vaan saatavilla. Idän ihme ottaa 13 1 1 lyhyttä Selleriä.
- 1+11
armorialta löytyy 2 uudempiin malleihin ja se ei ole iso homma tehdä itse jos on vähän metalli miehen vikaa ku jousia saa valmiina mutta riippuu minkä vm aseesta on kyse ku vaihtuu kierre makasiini putken päässä 03-04 mulla 03 ja sopii remarin jatkoputki ku pikkasen madaltaa sorvissa makasiini putken pään kierettä ja menee sen jälkeen 9kasiysiä tai 12 seitenkymppistä ja makso noin 62e
- 4t4w3h
kyllä sillä yhelkkäkin pärjää...Elikäs valmet tapio!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275303
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34667- 1491633
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551446Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141270- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211084viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.206977En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61913- 37839