Jatkomakasiini baikal mp-153

löytyykö..

suoraan jostain kaupan hyllyltä? Vai tarviaako teettää asesepällä.

5

3633

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinä sitä

      tarvitset??
      Eikö mp-153:n patruunakapasiteetti ilman rajoitinta riitä. Minusta sitä on nimittäin ihan yllin kyllin. Ilman rajoitinta mp-153:een mahtuu 12/65 patruunoita 1 5 kappaletta. Tavallisia 12/70 pateja mahtuu 1 4. Ne kun laukoo peräjälkeen, niin piippu höyryää jo ihan kivasti...

      Mutta asiaan. Tuolla tekevät 100-200 eurolla jatkareita pyssyihin:

      http://www.takepaja.fi/index.html

      ps. aika järjetön ostos tuollainen jatkomakasiini, huomaat sen kyllä itsekin jahka olet sen jatkarin ostanut ja pistänyt sen pateja täyteen

      • Ei ollenkaan järjetön ajatus. Minulla mahtuu Fabarmin pumppuun 9 1 12/76 patruunaa ja arvaa tarvitseeko kannella panosvyötä? Tosin puolarissa ei saa metsästystilanteessa olla vissiin kuin 1 2 vai 1 3kko se oli, mutta voihan sitä käyttää vaikka toiminnalliseen ammuntaan.

        Odottelen tässä Sellerin practicalpaukkuja. Ne ovat niin lyhyitä, että arvelen niitä mahtuvan 12.


      • paikkali
        k0rh0nen kirjoitti:

        Ei ollenkaan järjetön ajatus. Minulla mahtuu Fabarmin pumppuun 9 1 12/76 patruunaa ja arvaa tarvitseeko kannella panosvyötä? Tosin puolarissa ei saa metsästystilanteessa olla vissiin kuin 1 2 vai 1 3kko se oli, mutta voihan sitä käyttää vaikka toiminnalliseen ammuntaan.

        Odottelen tässä Sellerin practicalpaukkuja. Ne ovat niin lyhyitä, että arvelen niitä mahtuvan 12.

        Takepajan putki on ainakin ihan ok, jos vaan saatavilla. Idän ihme ottaa 13 1 1 lyhyttä Selleriä.


    • 1+11

      armorialta löytyy 2 uudempiin malleihin ja se ei ole iso homma tehdä itse jos on vähän metalli miehen vikaa ku jousia saa valmiina mutta riippuu minkä vm aseesta on kyse ku vaihtuu kierre makasiini putken päässä 03-04 mulla 03 ja sopii remarin jatkoputki ku pikkasen madaltaa sorvissa makasiini putken pään kierettä ja menee sen jälkeen 9kasiysiä tai 12 seitenkymppistä ja makso noin 62e

      • 4t4w3h

        kyllä sillä yhelkkäkin pärjää...Elikäs valmet tapio!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      78
      5841
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2526
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2017
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1775
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1408
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1311
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe