Jatkomakasiini baikal mp-153

löytyykö..

suoraan jostain kaupan hyllyltä? Vai tarviaako teettää asesepällä.

5

4132

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinä sitä

tarvitset??
      Eikö mp-153:n patruunakapasiteetti ilman rajoitinta riitä. Minusta sitä on nimittäin ihan yllin kyllin. Ilman rajoitinta mp-153:een mahtuu 12/65 patruunoita 1 5 kappaletta. Tavallisia 12/70 pateja mahtuu 1 4. Ne kun laukoo peräjälkeen, niin piippu höyryää jo ihan kivasti...

Mutta asiaan. Tuolla tekevät 100-200 eurolla jatkareita pyssyihin:

http://www.takepaja.fi/index.html

ps. aika järjetön ostos tuollainen jatkomakasiini, huomaat sen kyllä itsekin jahka olet sen jatkarin ostanut ja pistänyt sen pateja täyteen

• Ei ollenkaan järjetön ajatus. Minulla mahtuu Fabarmin pumppuun 9 1 12/76 patruunaa ja arvaa tarvitseeko kannella panosvyötä? Tosin puolarissa ei saa metsästystilanteessa olla vissiin kuin 1 2 vai 1 3kko se oli, mutta voihan sitä käyttää vaikka toiminnalliseen ammuntaan.

Odottelen tässä Sellerin practicalpaukkuja. Ne ovat niin lyhyitä, että arvelen niitä mahtuvan 12.

• paikkali
        k0rh0nen kirjoitti:

Ei ollenkaan järjetön ajatus. Minulla mahtuu Fabarmin pumppuun 9 1 12/76 patruunaa ja arvaa tarvitseeko kannella panosvyötä? Tosin puolarissa ei saa metsästystilanteessa olla vissiin kuin 1 2 vai 1 3kko se oli, mutta voihan sitä käyttää vaikka toiminnalliseen ammuntaan.

Odottelen tässä Sellerin practicalpaukkuja. Ne ovat niin lyhyitä, että arvelen niitä mahtuvan 12.

Takepajan putki on ainakin ihan ok, jos vaan saatavilla. Idän ihme ottaa 13 1 1 lyhyttä Selleriä.

• 1+11

armorialta löytyy 2 uudempiin malleihin ja se ei ole iso homma tehdä itse jos on vähän metalli miehen vikaa ku jousia saa valmiina mutta riippuu minkä vm aseesta on kyse ku vaihtuu kierre makasiini putken päässä 03-04 mulla 03 ja sopii remarin jatkoputki ku pikkasen madaltaa sorvissa makasiini putken pään kierettä ja menee sen jälkeen 9kasiysiä tai 12 seitenkymppistä ja makso noin 62e

• 4t4w3h

kyllä sillä yhelkkäkin pärjää...Elikäs valmet tapio!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      200
      2861
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      61
      2470
    3. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      22
      1951
    4. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      68
      1663
    5. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      143
      1433
    6. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      169
      1384
    7. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      109
      1367
    8. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      90
      1294
    9. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      112
      1269
    10. Bim bom ovikello soi!!

Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      121
      1052
    Aihe