Neuvokaapa ammattilaiset tai saman ongelman kokeneet, että missä voisi olla vika kun kelkkani LynX LTS -91 ei käy tyhjäkäyntiä kunnolla kuumana, vaan sammua tupsahtaa. Kylmänä lähtee hyvin käyntiin ja käy hyvin. Jotenkin tuntuu, että saa polttoainetta liikaa lämpimänä (tulpat vähän märän oloiset)???? Puristukset on mitattu, ne olivat tasaiset molemmissa sylintereissä. Kone on yhdellä kaasarilla. Joku kertoi, että kaasarin neulan "pesä" voisi olla kulunut ja fuskaa. Onko mahdollista vai voiko olla jokin muu mahdollinen vika esim. kampiakselin stefa rikki, kaasuttimen kurkun kumi tms.???
Lynx 3900 LTS tyhjäkäynti
3
4402
Vastaukset
- vuan
veikkaisin stefoja
- Haukkukoira
Mie vain kirjoitteli, että luultavasti stefat. Nyt kysynkin, että onko kone mieluimmin aukaistava, jos vaihtaa kampiakselin stefat? Kuulin, että ei onnistuisi rikkomatta stefoja - vaikka saisikin "päältä päin" vaihdettua. Onko tietoa - kokemusta?
- Lynkshimies
Haukkukoira kirjoitti:
Mie vain kirjoitteli, että luultavasti stefat. Nyt kysynkin, että onko kone mieluimmin aukaistava, jos vaihtaa kampiakselin stefat? Kuulin, että ei onnistuisi rikkomatta stefoja - vaikka saisikin "päältä päin" vaihdettua. Onko tietoa - kokemusta?
Ehkä on helpompi tarkastaa kaasuttimesta uimuriventtiili. Uusi vain on kallis, mutta..
Samalla voi puhdistaa kaasuttimen, ja säätää senjälkeen. Varsinkin jos unohtui viime keväänä tehdä keväthuolto...
Moottorin purkuun ei ihan ensimmäisenä pidä ruveta. Toiselta puolen pitää irrottaa magneetto, ulosvetäjällä, jotta voi vaihtaa tiivisteen. Ja pitää myös laittaa magneetto takaisin oikealle kohtaa, kun se vaikuttaa sytytykseen.
Kytkimen puoleiseenkin pitää olla irrotustyökalu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395248- 853752
- 483145
- 623045
- 113025
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562383- 411878
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1451848Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101825- 181751