Chevy Impala 67:n kirous?

ihme ja kumma

Mikä kumma on, kun ei missään ole myytävänä Chevrolet Impalaa, nimenomaan vuodelta 1967? Kaikilta muilta vuosilta tuntuu löytyvän, mutta yhteenkään 67 en ole vielä törmännyt. Onko muka niin harvinainen? Mielellään neliovinen olisi haussa. Onko kukaan koskaan edes nähnyt tuollaista autoa, kuullut siitä tai peräti ollut myymässä?

35

13695

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • niinpä näkyy

        En ole ulkomailta etsinyt, olisi se pitänyt arvata ettei suomesta mitään löydä. Nythän kannattaisi varmaan ostaa amerikasta kun dollari on niin alhaalla...


      • ostanut,
        niinpä näkyy kirjoitti:

        En ole ulkomailta etsinyt, olisi se pitänyt arvata ettei suomesta mitään löydä. Nythän kannattaisi varmaan ostaa amerikasta kun dollari on niin alhaalla...

        Käy nykyisin melko kivasti. Ainoa ongelma on nuo tullit ja alvit, jotka nostavat auton hintaa, mutta toisaalta siellä on valinnan varaa ja paljon parempia myynnissä, kuin täällä.


    • patu vaan

      Siihen on ihan selkeä syy miksi Suomessa löytyy alkuperäisiä suomiautoja just 64 65 66 mutta ei sitten 67. 68 kin löytyy väjhän paremmin.
      Markka nääs devalvoitiin ja jo sitä ennen taalan kurssi oli kohonnut. Sen vuoksi autojen hinnat nousi yleisestikin sellaiset 25-30 prossaa ja jenkkien sellaiset 40 prossaa. Ja sitten tuli vielä erityisvero päälle just silloin, puolen vuoden ajan tuonnintausmaksu vai mikä se oli, joka nosti hintoja vielä sellaiset 12% lisää sen reilun puolen vuoden ajan.

      Oli niitä siis mutta tosi vähän vaikka 65 tai 66 verrrattuna.

      • joku vaan

        Isäni osti sellaisen vuonna 1965.

        Maahan oli tuotu vähän liikaa niitä, satamassa oli vielä 600 syyskuussa. Sai ihan kohtuulliseen hintaan.

        Muistan sen vuoden 1967 devalvaationkin joka oli 30%, lisäksi lätkäistiin "ylellisyystuotteille" 30% lisävero. En tiedä koskiko autoja, koski ainakin telkkareita.


      • patu vaan
        joku vaan kirjoitti:

        Isäni osti sellaisen vuonna 1965.

        Maahan oli tuotu vähän liikaa niitä, satamassa oli vielä 600 syyskuussa. Sai ihan kohtuulliseen hintaan.

        Muistan sen vuoden 1967 devalvaationkin joka oli 30%, lisäksi lätkäistiin "ylellisyystuotteille" 30% lisävero. En tiedä koskiko autoja, koski ainakin telkkareita.

        kylä ne eri aikojen ylellisyysverot koskivat aina autoja. ja tuokin sitten vielä kameroita, telkkatreita, radioita ja kaikkea muutakin elektroniikkaa.
        65 ja 66 oli hyviä jenkkivuosia Suomessa, ja sitten myynti louui kuin sienään. Koskaan sen jälkeen niitä ei ole myytykään suhteessa niin paljoa.
        Mullakin oli joksu 70 luvulla sellainen 65 Impala kasikoneella :-)


    • ...mieleen

      Joku vuosi takaperin oli tuollainen erittäin siisti ja vähän ajettu suomiauto kaupan Veekasissa. Myyjä myi sitä vain osina... Tiedä häntä miten autolle kävi?

      • Silminn'kijä

        Jeeps, tossa savonlinnassa ollessa huomasin liikenteessä juuri tämän Chevy impalan '67 mallin, varma olen koska omistin aikoinaan. on muuten kaunis auto, tismalleen samanlainen kuin supernaturalissa, en usko että myynnissä olisi, mutta kannattaaa vierailla Savonlinnassa, jospa näkisit auton.


      • Heidi We
        Silminn'kijä kirjoitti:

        Jeeps, tossa savonlinnassa ollessa huomasin liikenteessä juuri tämän Chevy impalan '67 mallin, varma olen koska omistin aikoinaan. on muuten kaunis auto, tismalleen samanlainen kuin supernaturalissa, en usko että myynnissä olisi, mutta kannattaaa vierailla Savonlinnassa, jospa näkisit auton.

        Haluaisin jäljittää omaa vanhaa Impala -67... rekkari VVD-5, onko kukaan nähnyt tai tietääkö kukaan tästä ?
        Vastailkaa...


      • Kimissetä
        Heidi We kirjoitti:

        Haluaisin jäljittää omaa vanhaa Impala -67... rekkari VVD-5, onko kukaan nähnyt tai tietääkö kukaan tästä ?
        Vastailkaa...

        Voi rakas ystävä.
        Tietoa löytyi tekstiviestillä numerosta 16258.
        VVD-5. Chevrolet 4D Impala 67-16369/3020.
        Moott.til 4630cm3
        Käyttöönotto 1968
        Katsastettu 9.6.2001
        VVD-5 Omistaja Kao talteenotetut ajoneuvot Helsingin kaupungin rak.virasto. Helsinki.
        Rasite: Rekisteristä poisto.
        Tietolähde AKE, ajoneuvoliikennerekisteri.

        Sveduissa muuten olisi myynnissä kuuskasi raggarikuosissa:
        http://www.classiccars.se/classic/b_detalj.asp?txtLopnr=32299&txtVar=1

        T: Kimi


      • Heidi We
        Kimissetä kirjoitti:

        Voi rakas ystävä.
        Tietoa löytyi tekstiviestillä numerosta 16258.
        VVD-5. Chevrolet 4D Impala 67-16369/3020.
        Moott.til 4630cm3
        Käyttöönotto 1968
        Katsastettu 9.6.2001
        VVD-5 Omistaja Kao talteenotetut ajoneuvot Helsingin kaupungin rak.virasto. Helsinki.
        Rasite: Rekisteristä poisto.
        Tietolähde AKE, ajoneuvoliikennerekisteri.

        Sveduissa muuten olisi myynnissä kuuskasi raggarikuosissa:
        http://www.classiccars.se/classic/b_detalj.asp?txtLopnr=32299&txtVar=1

        T: Kimi

        Kiitos Kimi-SETÄ....

        Ei ois luulenu että säkin käyt täällä :) Mä EN HALUA KUUSKASIA mä haluan sellaisen kun mulla joskus oli... ettäs tiedät :D


      • t-bird 61
        Heidi We kirjoitti:

        Kiitos Kimi-SETÄ....

        Ei ois luulenu että säkin käyt täällä :) Mä EN HALUA KUUSKASIA mä haluan sellaisen kun mulla joskus oli... ettäs tiedät :D

        80 luvulla noita oli neliovisina tolppina runsaasti.mutta sitten tuli korinvaihtobuumi


      • Heidi We kirjoitti:

        Haluaisin jäljittää omaa vanhaa Impala -67... rekkari VVD-5, onko kukaan nähnyt tai tietääkö kukaan tästä ?
        Vastailkaa...

        Mulla on tuo kyseinen vvd-5 tallissa


    • impalalol

      -67 impala supernaturalissa.. Saattanee vaikuttaa syyhyn

    • naturalapina

      Juu, supernatural teki 67:lle sen että sitä on hankala ostaa ny :)

    • teukka 67 2d

      Mustasaaressa, Vaasan lähettyvillä ois kaks ovinen 67 myytävänä, mun mielestä just sellanen on se 67 juttu. Ostaisin heti ja tinkimättä jos sattus oleen 18donaa takataskussa -tai edespankissa. myyjän numero 050-331 6399 (Veteraanipörssi 4/2011) Luultavasti olen nähnyt ton liikenteessä.

      Samassa lehdessä 65 4d Ruotsissa; 65 2d Ruotsissa; JA 67 2d hieno Ruotsissa (vain 13,7 dona€); 63 2d Ruotsissa; 65 2d Ruotsissa; 64 avo Ruotsissa; Suomessa: 68 2d Kajaani; 65 2d Vaasa (9900€); ((71 4d Saari, missä lie)).

      Niin, eipäs siinäkään ollu just tota 67 4d:tä, mutta impaloita kuitenkin ja kauniimpiakin....

    • avo67

      tältä työltä löytyy -67 avona

      • avo67

        uups...tytöltä siis.....


    • kekkuli AA-777

      Vanhalla rekisterillä AA-777 ns. "pitkäseiska" on joskus huviteltu "rakkarit" Turussa.
      Ota selvää, onko enää olemassa ? Musta hieno peli oli silloin -70 luvulla.

    • autohullutyttö

      niitä ei tootta tosiaan löydy mistään! mutta kun auto on yllättävän suosittu sarjan nimelta ''supernatural'' takia erittäin suosittu. itsekkin olen yrittäny löytää Checrolet Impala 1967 vuodelta mutta aina löytyy vain yksi ja _todella_ huonossa kunnossa oleva jonka hinta on avian yli ammuttu

      • Onhan nuita

        ..itellä 2D HT -67 kotiutettu jenkkilästä. Eikun ettimään ameriikan maalta, tarjontaa on paljon ja lompakon mukaan saa valita minkä kuntosen haluaa ja onko monta ovea ja löytyykö keskitolppaa ja onko kova-/rättikatto. Luotettavia Suomalaisia välittäjiä löytyy.
        Suomen nettiautosta ei varmasti halvalla löydy.


    • se siitä

      Mulla oli 67, entinen taksi, kaverit tuli Kotkasta ja osti sen, hinta taisi olla 7800 markkaa. Auto oli hohtosininen, 4 ovea ja 6 pyttyä. Tämä oli 80 luvulla.

    • supernaturallll

      Koska Supernatural. Ei lisättävää.

    • 67s

      Supernatural on tehny autosta tosi harvinaisen ympäri maailmaa. Mä yritän just ettiä sitä, nimen omaan supernaturalin takia.

    • Tzampy

      Vvd-5 löytyy nykyään minulta tallista

      • Wvvd-5

        Minulla on joskus ollut se VVD-5, saisinko sen takaisin? Hierotaanko kaupat?


      • Tzampy

        ei ole myynnissä, ainakaan järkevään hintaan.


      • vvd-5exowner
        Tzampy kirjoitti:

        ei ole myynnissä, ainakaan järkevään hintaan.

        Kaikki on suhteellista. Mitä se maksaa?


    • entinenomistaja

      Tuo zampyn musta ei ole vvd-5

      • tzampy

        kyllä se vain on.


    • Anonyymi

      Suora kutonen . Ovi keskipalkki sitäkö etsit. saattaisolla aika hyvä.Neliovinen.

      • Anonyymi

        12 vuottako luulet alkuperäisen kyselijän -67 lertukkaa etsivän? Luulisi että on jo löytänyt etsimänsä,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        12 vuottako luulet alkuperäisen kyselijän -67 lertukkaa etsivän? Luulisi että on jo löytänyt etsimänsä,

        Sopivaa ja harvinaisempaa autoa voi joutua etsimään koko elämänsä.

        Minulla oli nuoruudessani auto jota tuotiin Suomeen parikymmentä kappaletta. Nyt niiden hinnat on sellaisia, että niistä joutuu maksamaan uuden mersun hinnan, jos edes löytää myynnissä olevia yksilöitä.

        Koko aikuisikäni olen haikaillut sellaisesta mutta todennäköisesti en jäljellä olevan elinkaareni aikana pysty sellaista hankkimaan.


      • Anonyymi

        Suora kutonen. Kun on tälläinen 67 paljonko olisi mahdollinen autonarvo.


    • Anonyymi

      Vvd-5 perään kyselisin. Jos nykyinen omistaja on kuulolla niin olisitko nykyään halukas luopumaan autosta?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      359
      4121
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1769
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1536
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      1515
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1350
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1321
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1319
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      201
      1296
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1200
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1194
    Aihe