Tyrmäystipat

taju pois

Moi, tiedoksi että sain perjantain ja lauantain välisenä yönä jotain tyrmäystippoja yhdessä Itäkeskuksen ravintolassa. Samoin kävi yhdelle ystävättärelleni, total blackout samoihin aikoihin. Menin ravintolaan noin klo 23, pohjana oli kaksi tuoppia, n. klo 01.00 jälkeen ei mitään muistikuvia illasta, ihmisistä tai miten ja mistä olen päässyt kotiin, kaikki mustaa. Join noin 3-4 tuoppia (paino 90 kg). Aamulla n. klo 10 todella järkyttynyt ja aivan sairaan masentunut olo. Kauhuntunteita lauantai ja osin sunnuntai. Kuin olisi osana jotain kauhuleffaa. Muistin että ravintolassa kävin tanssimassa ja jätin juoman pöytään. Ensimmäinen kerta kun minut huumataan. Onneksi pääsin kotiin taksilla (taksikuitti taskussa), hengissä ollaan. Ovela tyyppi/tyyppejä, hatara mielikuva että näin ravintolan vessanpytyssä pienen muovisen silmätippa-pipetin, kertakäyttöinen, jota oli yritetty huuhtoa pöntöstä alas. Huomaamaton ja pieni kapine ammatilaiselle, helppo lurauttaa juomaan. Tää on tätä nykymaailmaa. Olkaa tarkkana, nää paholaiset pitäisi saada kiinni. Onks muilla samanlaisia kokemuksia ?
Kaikesta huolimatta aurinkoista kevättä T.Urho

78

47283

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jimi22

      Taisi olla viime vuonna, kun Tampereella joku tyrmäsi parisenkymmentä nuorta naista. Monesti kuullut juttuja, että on tyrmätty, mutta miksi, jos ei rahoja ole viety eikä raiskattu eikä tunnettu koko ihmistä?

      • raiskattu

        Minut on raiskattu n. 25 vuotta sitten, kun lähdin ravintolasta pahaa aavistamatta ulkomaalaisten tyyppien kanssa heidän kotiinsa. Lupasivat tarjota hyvää ruokaa. Olin vähän hiprakassa, ja rohkealla mielellä. Kaveri kyllä varoitteli, mutta en nähnyt mitään vaaraa, kun eivät olleet humalassakaan, ja itsellänikin ollut aina tolkku juomisen suhteen. Olivat niin mukavia, en osannut aavistaakaan mitään pahaa. No, ruokaahan tuli, molemmat kokkasivat itse. Aloin syödä, sitten muistikuva katkeaa. Aamulla heräsin, että itkin vieraassa sängyssä, ja toinen miehistä lohduttaa :"mitä toi sulle teki, ai näinkö", ja änki peiton alle.. Ihme kyllä antoivat nousta ja pukea. Muistan, että huoneessa oli lasten pinnasänky!! Jälkeenpäin olen miettinyt, mitä kaikkea vielä olisi voinut tapahtua. Eivät varmaan edes tajua, minkälaiset jäljet jättivät. Olisi pitänyt tehdä ilmoitus, mutta en edes olisi kehdannut puhua asiasta, kun itse tyhmyyksissäni mukaan lähdin.Vuosia myöhemmin kerroin ystävällekin vasta.Suuri taakka nuorelle ihmiselle.OLKAA SIIS NUORET VAROVAISIA!!!


      • näinmenee
        raiskattu kirjoitti:

        Minut on raiskattu n. 25 vuotta sitten, kun lähdin ravintolasta pahaa aavistamatta ulkomaalaisten tyyppien kanssa heidän kotiinsa. Lupasivat tarjota hyvää ruokaa. Olin vähän hiprakassa, ja rohkealla mielellä. Kaveri kyllä varoitteli, mutta en nähnyt mitään vaaraa, kun eivät olleet humalassakaan, ja itsellänikin ollut aina tolkku juomisen suhteen. Olivat niin mukavia, en osannut aavistaakaan mitään pahaa. No, ruokaahan tuli, molemmat kokkasivat itse. Aloin syödä, sitten muistikuva katkeaa. Aamulla heräsin, että itkin vieraassa sängyssä, ja toinen miehistä lohduttaa :"mitä toi sulle teki, ai näinkö", ja änki peiton alle.. Ihme kyllä antoivat nousta ja pukea. Muistan, että huoneessa oli lasten pinnasänky!! Jälkeenpäin olen miettinyt, mitä kaikkea vielä olisi voinut tapahtua. Eivät varmaan edes tajua, minkälaiset jäljet jättivät. Olisi pitänyt tehdä ilmoitus, mutta en edes olisi kehdannut puhua asiasta, kun itse tyhmyyksissäni mukaan lähdin.Vuosia myöhemmin kerroin ystävällekin vasta.Suuri taakka nuorelle ihmiselle.OLKAA SIIS NUORET VAROVAISIA!!!

        edes munaa ilman toisen tahtoa. Joten jokaisella on peiliin katsominen. Oma huolimattomuus ja ajattelemattomuus kostautuu aina. Miettikääpä sitä ja repikää tästä. Vika löytyy AINA sieltä omasta peilistä.


      • yäk.

        J-P.Sartre...............Seriffi


    • waltee

      Eräs tuttavani keski-suomessa joutui tippojen uhriksi.Aamulla hän heräsi tyhjennetyltä asunnoltaan(tv,tietokone,ym) ilman lompakkoa ja kännykkää hirvittävään päänsärkyyn.Käveltyään itse poliisiasemalle tekemään rikosilmoitusta hänet passitettiin suoraan keskus-sairaalaan jossa vietti 2 yötä teholla.Onneksi kuitenkin selvisi säikähdyksellä ja syyllisetkin saatiin kiinni.Tämä kyseinen vähemmistö-kansanryhmä ei ollut ensi kertaa asialla.Tarinan opetus:JUO AINA LASISI TYHJÄKSI ENNENKUIN POISTUT PÖYDÄSTÄ.

    • Yks nainen

      Minun juomaani onnistuttiin ujuttamaan jotain vaikka en koko iltana jättänyt lasiani mihinkään!
      Tapahtui Tampereella 11/07. Muutaman tunnin muistikatkos sekä nelisen vrk kestänyt krapula !!! Sekä henkinen kamala olo, mitä olisi voinut sattua. Onneksi minusta pidettiin huolta sitten loppuyö.

      • KrapuLa.

        Ei pidä juoda liikaa. Joillakin pelkkä alkoholin nauttiminen voi aiheuttaa hallusinatioita ja harhanäkyjä, huonovointisuutta ja tilapäisiä mielenhäiriöitä....ym.


      • isosiskona

        Heips vain.
        Aikuiselle sisarelleni kävi näin Salossa joku vuosi sitten.
        Hän ei jättänyt lasia vahtimatta, eikä ollut juovuksissa, mutta meni sekaiseksi ja oli hurjia pelkotiloja ja vainoharhaisuutta ym kauheaa.
        Jälkeen päin kun asiaa muisteli, muisti että jo baarimikko oli ollut jotenkin "jännä" ja siinä baaritiskillä hengaili outoa sakkia ( lue rikollisuuteen viittaavia).
        Elikä tulimme siihen tulokseen että hän sai myrkyn lasiinsa jo baarimikolta.
        Muutenki kyseinen paikka oli hämäräperäinen, hän oli mennyt sinne ollessaan sukulaisvierailulla, ja tämän sukulaisen kanssa.
        Paikka siis ennestään hänelle vieras, ja oli kokenut olonsa uhkaavaksi jo ovesta sisälle mennessä. Siksi ei mennyt edes tanssimaan vaikka on kova flikka tanssimaan, oli varuillaan koko ajan.
        Koskaan ei ole ollut sellaista oloa aiemmin kun on joskus baariin tai ravinteliin mennyt muualla.


      • ansoja.
        isosiskona kirjoitti:

        Heips vain.
        Aikuiselle sisarelleni kävi näin Salossa joku vuosi sitten.
        Hän ei jättänyt lasia vahtimatta, eikä ollut juovuksissa, mutta meni sekaiseksi ja oli hurjia pelkotiloja ja vainoharhaisuutta ym kauheaa.
        Jälkeen päin kun asiaa muisteli, muisti että jo baarimikko oli ollut jotenkin "jännä" ja siinä baaritiskillä hengaili outoa sakkia ( lue rikollisuuteen viittaavia).
        Elikä tulimme siihen tulokseen että hän sai myrkyn lasiinsa jo baarimikolta.
        Muutenki kyseinen paikka oli hämäräperäinen, hän oli mennyt sinne ollessaan sukulaisvierailulla, ja tämän sukulaisen kanssa.
        Paikka siis ennestään hänelle vieras, ja oli kokenut olonsa uhkaavaksi jo ovesta sisälle mennessä. Siksi ei mennyt edes tanssimaan vaikka on kova flikka tanssimaan, oli varuillaan koko ajan.
        Koskaan ei ole ollut sellaista oloa aiemmin kun on joskus baariin tai ravinteliin mennyt muualla.

        eräs kaverini juo baarissa vain pullotettuja juomia, ja vielä mieluiten niin että pullo on avattu vasta silmien edessä...


      • salosssa
        isosiskona kirjoitti:

        Heips vain.
        Aikuiselle sisarelleni kävi näin Salossa joku vuosi sitten.
        Hän ei jättänyt lasia vahtimatta, eikä ollut juovuksissa, mutta meni sekaiseksi ja oli hurjia pelkotiloja ja vainoharhaisuutta ym kauheaa.
        Jälkeen päin kun asiaa muisteli, muisti että jo baarimikko oli ollut jotenkin "jännä" ja siinä baaritiskillä hengaili outoa sakkia ( lue rikollisuuteen viittaavia).
        Elikä tulimme siihen tulokseen että hän sai myrkyn lasiinsa jo baarimikolta.
        Muutenki kyseinen paikka oli hämäräperäinen, hän oli mennyt sinne ollessaan sukulaisvierailulla, ja tämän sukulaisen kanssa.
        Paikka siis ennestään hänelle vieras, ja oli kokenut olonsa uhkaavaksi jo ovesta sisälle mennessä. Siksi ei mennyt edes tanssimaan vaikka on kova flikka tanssimaan, oli varuillaan koko ajan.
        Koskaan ei ole ollut sellaista oloa aiemmin kun on joskus baariin tai ravinteliin mennyt muualla.

        Mikä ravintola oli kyseessä?


    • blondeistablondein72hki

      kun jätit juomas.

      • lellu.83

        Ei se välttämättä riitä enää et vaik kantaisit juomaa kaikkialle mukana..sä voit pitää tuopista kiinni ja jutella kavereille ja silloinki joku voi livauttaa tipat kehiin..ei siihen kauaa mene..ei sun tarvi ku pää kääntää, sen verran röyhkeää porukkaa nykyään..


      • Tiedossa

        tiedossa on että itiksessä moni on saannut samanlaisia tippoja ja se ei ole siittä kiinni että jätätkö lasis yksin vaan kannattaa pitää käsi lasin päällä niin ei tipu ylimmääräistä sinne.Likkakaverini ei jättänyt hetkeksikään lasiaan yksin ja kappas vaan oli tipat viskattu selän takaa lasiin.


      • mikkobaari
        Tiedossa kirjoitti:

        tiedossa on että itiksessä moni on saannut samanlaisia tippoja ja se ei ole siittä kiinni että jätätkö lasis yksin vaan kannattaa pitää käsi lasin päällä niin ei tipu ylimmääräistä sinne.Likkakaverini ei jättänyt hetkeksikään lasiaan yksin ja kappas vaan oli tipat viskattu selän takaa lasiin.

        No tämähän viittaa siihen että tipat ovat olleet lasissa alunperinkin. Eli baarimikko on syyllinen.


      • oma syy

        Vaikka jättäis lompakon pöydälle, ei sitäkään kukaan saa ottaa. se on varastamista...


      • suojaa juomaa
        lellu.83 kirjoitti:

        Ei se välttämättä riitä enää et vaik kantaisit juomaa kaikkialle mukana..sä voit pitää tuopista kiinni ja jutella kavereille ja silloinki joku voi livauttaa tipat kehiin..ei siihen kauaa mene..ei sun tarvi ku pää kääntää, sen verran röyhkeää porukkaa nykyään..

        Juomaa ei saa milloinkaan jättää vartioimatta !!

        Kämmen vaan peitoksi aina kun juoma ei ole silmien alla. Varsinkin kävellessä juoma kädessä jonkun on helppo sujauttaa siihen jotain!!

        Surullista mutta tää on tätä :(


      • jääräpää
        oma syy kirjoitti:

        Vaikka jättäis lompakon pöydälle, ei sitäkään kukaan saa ottaa. se on varastamista...

        " Vaikka jättäis lompakon pöydälle, ei sitäkään kukaan saa ottaa. se on varastamista... "

        Täytyisi olla todella tynnyrissä kasvanut kuka tuonkin tekisi, että jättäsi rahapussinpöytään vedoten siihen että se on varastamista, jos jokuu sen siitä vie.


      • femfem

        Pitäisikö siis ajatella, että jos jättää juomansa epähuomiossakin vartioimatta, niin on täysin oma syy että joku sujauttaa siihen tyrmäystippoja? Kellään ei ole oikeuttaa huumata ketään, ja jos niin tekee, syyllinen on huumaaja eikä uhri.
        Käsittämätöntä, miten täydellisen typeriä ihmiset voivat olla.


      • Vihainentaasssss
        femfem kirjoitti:

        Pitäisikö siis ajatella, että jos jättää juomansa epähuomiossakin vartioimatta, niin on täysin oma syy että joku sujauttaa siihen tyrmäystippoja? Kellään ei ole oikeuttaa huumata ketään, ja jos niin tekee, syyllinen on huumaaja eikä uhri.
        Käsittämätöntä, miten täydellisen typeriä ihmiset voivat olla.

        Näyttää siltä että täällä on myös niitä"tiputtelijoita",sitten syyttävät juoman vartioimattajättämisestä ja muka liikaa juonut tyyliin!Käry käy ni ei hyvin mene.suunniteltiinkin tossa ansaa tiputtelijoille ni sit näkee et keltä tippuu ja mitä!


      • Ihan miten vaan :D
        jääräpää kirjoitti:

        " Vaikka jättäis lompakon pöydälle, ei sitäkään kukaan saa ottaa. se on varastamista... "

        Täytyisi olla todella tynnyrissä kasvanut kuka tuonkin tekisi, että jättäsi rahapussinpöytään vedoten siihen että se on varastamista, jos jokuu sen siitä vie.

        Paitsi jos asentaa kameran siihe vieree ;P


    • asiasta...

      Niin ja sä päätit sitten juoda sen juoman vaikka tiesit että siinä on tyrmäystippoja. Ei sinullakaan ihan täysillä kulje!

      • maininnut

        tietävänsä...eikä sitä humatilan vuoksi muista kun lasin pöytään jättää kuka siihen lorauttaa ja mitä.....


    • pikkuisia neuvoja

      Pidä aina kättä tuoppien ja drinkkien päällä kun et juo siitä. Näin olen toiminut vuosikausia, eikä ole vielä koskaan tullut ongelmia, aina on jotain muistikuvia mitä olen tehnyt, vaikka muuten olisi mennyt ns. överiksi.

    • Tarke66

      sanoin:"Somebody Put Something In Drink"!
      On sitä harrastettu ennenkin.

    • ulkomailla

      esim tavallisen aterioinnn yhteydessä=?törkeetä on!

    • jätit

      juoman pöytään ja poistuit pöydästä? Sehän on kuin hakisi hakemalla itselleen hankaluuksia.Kas kun et jättänyt rahapussiasi levälleen pöytään ja aamulla ihmetellyt,kun rahat oli hävinneet. Terve järjen käyttö on sallittua.

      • isosiskona

        Asia on niin, että tuollaista rikollisuutta ei kuuluisi olla missään paikassa.
        Elikä periaatteessa ihmisten pitäisi saada olla juomansa kanssa pelkäämättä että jotain tapahtuu.
        Aina ei sitä muista että maailma on muuttunut epävarmaksi paikaksi elää, myös täällä kotoisessa Suomessamme.
        Rikollisuus pitäisi kitkeä, vaan se on yhtä vaikea kuin voikukan kitkeminen kasvimaalta, hetkeksi voi tilasto kaunistua, mutta puhkeaa uudelleen voimakkaampana.
        Siksi toivon että pidätte ihmiset varanne, turha syyllistäminen ei ole oikein.


    • TakkanaKuinPorkkana

      Ole tarkkana kuin porkkana! Älä koskaan jätä juomia vahtimatta!
      Voihan joku juoda juomasi vaikka kun olet poissa!
      Siihen eräs nokkela kyllä keksi keinon ja laittoi lapun "Olen sylkenyt lasiin"...takaisin tullessa siinä oli toinenkin lappu ja siinä sanottiin: "Niin minäkin"

      • pelottavaa

        ei varmaan auta laput ,en uskaltas luottaa et siihen ei oo mitään laitettu


    • syrjäkylältä

      tääläistä tapahtuu paljon pääkaupungin ulkopuolellakin. Eura tosi pieni paikka mutta melkeen joka viikonlopun jälkeen saa kuulla tapauksista joissa juomiin jotain laitettu, täällä vain yksi RAVINTOLA ja aina tapahtuu jotain ikävää!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • tai olkaa kotonanne

      -
      ä

      • Kokemusta on, valitettavasti

        Kiitos tiedosta ap.lle ja olkaa varovaisia!
        Ei juomia ilman vartiointia. Tanssilattialle voi mennä, kun lasi on tyhjä - ei kannata jättää pöydille.


    • Sika tarjoilija

      Tulin valtavaan känniin parista tuopista.Olin kyllä tottunut alkoholin käyttöön,tuli halvat humalat,,,pirunmoinen krapula,,,.Ensin en uskonut asiaa.Aina kun sama tarjoilija oli paikalla,niin tapahtui sama asia,,,,,,..Kokeilin kolme kertaa,,,,revi siitä,,.,

    • Kaapelitehtaalla bileet

      menin töistä kavereiden pöytään ja vessaan puolikkaan olutpullon jälkeen. Seuraava muistikuva aamuyöllä heräsin bileistä pöydän alta. Ja koska en ollut ehtinyt tuloni jälkeen edes jutella kavereideni kanssa, he luulivat, että olin humalassa ja antoivat minun nukkua. Olin tosi järkyttynyt pitkään. Pari kertaa viime vuonna kävi vastaavalla tavalla; toisella kerralla näin harhoja. Ja kysymys ei ollut kännistä. Tippojen ja pillereiden lisäilijät on sairaita päästään.
      PITÄKÄÄ LASISTANNE HUOLTA tai jos menette vessaan/tupakalle, niin OIKEA ystävä hetkeksi lasia vahtimaan!

      • kellarihumppa

        vedin kumarat ja muki kaatui matolle suoraan.


      • sitten
        kellarihumppa kirjoitti:

        vedin kumarat ja muki kaatui matolle suoraan.

        yks ruotsalainen nainen pani mulle tipat lasiin,ulkonäöltä tunnen sen kyllä.-tolkuttomassa kännitilassa konttasin kotiin.


    • ocmo42

      höpöhöpö noita sun juttujas....

    • ottaneena...

      Sen verran voin sanoa Helsingin ravintoloissa käyneenä että uskon että tipanlisääjiä löytyy. Syitä on monia, yleensä uhrin ryöstäminen hänen poislähtiessään jos vielä siihen kykenee.

    • Titi46

      Moi!

      Mitä tästä opimme???? Ei pitäisi jättää juomaa yksin pöytään, kun lähtee välillä tanssimaan. Toivottavasti opit tuosta kerrasta. Lasi aina tyhjäksi ensin.

    • lars

      ...ei ole olemassa pieniä käteviä kertakäyttötyrmäystippapipettejä... onneksi. mutta onneksi tämä taitaa olla läppä alunperinkin... :-)

      • ...

        "...ei ole olemassa pieniä käteviä kertakäyttötyrmäystippapipettejä."

        Ei välttämättä ole, mutta kyllähän niitäkin tapauksia tiedetään, missä laseihin sujautetaan esim. silmätippoja yms. Niitä kyllä pipeteissä saatavilla, eivätkä ole kovin terveellisiä oraalisesti "nautittuna".


      • isosiskona

        Et sitten varmaan ole perillä asioista, sillä nimenomaan eräitä silmätippoja käytetään nk. tyrmäystippoina.
        Silmätippoja on kertakäyttöpipeteissä saatavina.
        Että se siitä.
        Ja jos ap onkin provo, asia kuitenkin vakava ja tosi, monen kohdalla. Siis hyvä aloitus joka tapauksessa, ehkä joku näitä lukiessa osaa olla varovainen tästä lähin.


    • kärsii...

      koko tyyppi.
      ei saa olla niin saatanan tyhmä, että jättää juomaansa pöytään sekunniksikaan vartioimatta sitä.

    • tttttyttö

      Mulle kävi myös Tampereella niin, että joku pääsi juomaan laittamaan jotain sinne kuulumatonta. En jättänyt lasiani hetkeksikään, ja pakko myöntää, että epäilin baarin (ulkomaalaista) henkilökuntaa. En ollut juonut paljoa mitään, muistan kaiken kirkkaasti,ennenkuin "vintti pimeni" täysin yllättäen.
      Samassa pöydässä olleet sanoivat minun vaan nousseen sanomatta mitään, ottaneen tavarani ja lähteneen. He luulivat, että olin suuttunut vitsailusta mitä pöydässä käytiin.

      Valitettavasti myös teloin itseni tuolla reissulla ja jouduin tikattavaksi. Olin niin järkyttynyt tapahtuneesta, etten edes tajunnut epäillä tyrmäyystippoja. Ja valitettavasti myöskään sairaalassa eivät tajunneet epäillä, luulivat kai että olin ollut kovassa humalassa.

      Tämän jälkeen en ko paikassa ole käynyt, ja noudattanut äärimmäistä varovaisuutta ollessani etenkin oudommissa paikoissa, tai seurassa jossa en tunne ketään todella hyvin.

      • Mä vain

        Kesällä tulee kaksi vuotta täyteen siitä, kun olin yksissä ´bileissä´ baarissa. Kotona olin juonut 4-5 puolen litran kaljaa, ennen bileisiin menoa kävin yhdessä toisessa baarissa, jossa join kaksi isoa, kyseisissä bileissä join kaksí isoa. Seuraavana aamuna en tiennyt miten olin kotio päässyt, miten olin saanut vaatteet päältä pois ja lisäksi oikea jalka oli niin kipeä etten pystynyt astumaan sillä. Piti kontata jopa vessaan ja se sekin oli vaikeaa. Terveysasemalle kävin, mutta en tajunnut silloin pyytää tutkimuksia sen enempää. Toista viikkoa kävelin keppien kanssa. Lompakosta ei kadonnut rahaa, fyysisininä meetyksinä musta siltä ja paskana ollut jalka, taloudellisina menetyksinä kadonneet silmälasit joita ei löytynyt mistään.
        Sitä miten pääsin kotio, kukaan ei tie, olin vain yhtäkkiä lähtenyt baarista, olin ottanut jopa narikasta takkini, josta ei ole mitään muistikuvaa.
        Itse en koennut olevani kaatokännissä, jotain oli laitettu lasiini sillä välin kun katsoin muualle.


    • samoin...

      Joku täällä yritti syyllistää, että alkoholistakin voi tulla sekava ja ahdistunut olo jne.

      Samaten on käynyt minulle ja kaverilleni pari vuotta sitten Turussa. Ei oltu edes juotu paljon ja kaverini heti alkuillasta kaatui suoraan selälleen seisoma-asennosta. Ei ehtinyt edes sanoa, että pyörryttää tai mitään. Itse lähdin kotiin ja ei mitään muistikuvia tuon jälkeen vaikka matkaa ravintolasta oli n. 500 metriä.

    • eevakristiina

      Vaikka oot joutunu kuinka sekaisin- yritän vaan sanoo sulle että tsemiä

    • Spender,C.G.B

      Kun juomiin laitetaan Ebolavirusta,pernaruttoa,Hi-virusta,Isorokkovirusta..Ihmiskuntaa aletaan salaisessa projektissa karsia vuonna 2011..

      • mie vua

        Mistäs sää sen tiiät?


    • viileä

      Taitaa varsinainen opetus tässäkin tapauksessa olla ..että pysyy pois moisista paikoista ja myöskin alkoholista ja muista päihteistä..ja ottaa ilon irti elämästä joka hetki selvinpäin ja sillee....

      • niin... no

        Entäs jos joku tunkee jotai sun safkaan? Et sä varmaan ilman ravintoo kuitenkaa pärjää?

        Se että käykö juuri kyseenomainen tökötti siihen, on asia erikseen, kun en tiedä sen/niiden vaikutuksesta alkoholin kanssa, mutta varmasti on joku vastaavakin möhnä joka ei alkoholia kaipaa kyytipojaks.


      • viiliä-on-cool
        niin... no kirjoitti:

        Entäs jos joku tunkee jotai sun safkaan? Et sä varmaan ilman ravintoo kuitenkaa pärjää?

        Se että käykö juuri kyseenomainen tökötti siihen, on asia erikseen, kun en tiedä sen/niiden vaikutuksesta alkoholin kanssa, mutta varmasti on joku vastaavakin möhnä joka ei alkoholia kaipaa kyytipojaks.

        Niin...tarviihan luotikin ruutia "kyytipojaksi" ja voihan sitä ahneuksissaan tukehtua vaikka lihapiirakkaankin tai polttaa päreensä ja saada "slaakin" kun piirakassa ei olekkaan lihaa jne...


    • Työpaikat menee

      Tällainen pitäis ehdottomasti saada kuriin ja heti, vaikka valvontakameroiden kanssa. Baareissa voi olla tosi kivaa ja henkilökuntakin tosi mukavaa. Jos tyrmäystippojen pelossa ei voi enää mennä baareihin, se on kyllä tosi ikävää.

      Jos valitsee juominkipaikkansa oikein, ilta voi olla todella viihtyisä. Harvoin olen edes nähnyt ketään ympäripäissään olevia ihmisiä, liikakäyttö tapahtuu jossain ihan muualla. Luultavammin kotona.

      Jos tiedätte paikkoja missä tätä useinkin tapahtuu, sinne tarvitaan kehitysideoita. Pelottaa vaan että milloin seuraavasta lounaasta tai kahvista löytyy ikäviä yllätyksiä.

      • Fight the power

        Asia sinällään on törkeä, mutta periaatteesta: Kamerat vittuun. Ei kelpaa ehdotukseks. :)


    • kotosalla

      ei ole mitään hätää että joku tuntematon sujauttaa juomaan jotakin. Aina on pöydässä tilaa, tulee sitä musiikkia kun haluat, ei ole hätää että heitetään kämpästä pihalle jos sammut sohvalle ja jos on viellä kumppani niin siltä varmaan saa paremmin kuin tuntemattomalta baari iskulta

    • kokemuksia myös

      Olimme mieheni kanssa käymässä lähiömme pikkupubissa hiljaiseen aikaan. Baarimikko oli uusi ja outo tuijottelija. Joimme parin tunnin aikana kumpikin neljä tuoppia, ja päätimme lähteä sitten kotiin. Muistamme kumpikin kun lähdimme, puolen kilometrin kotimatka on kuitenkin kummaltakin pimennossa, samoin loppuilta kotona. Seuraavana päivänä oksensin iltakuuteen saakka. Mieheni oli myös aika pahoinvoiva, muttei niin huonossa kunnossa kuin minä. Kukaan ei käynyt pöydässämme sinä aikana kun pubissa olimme, ja vuorotellen kävimme vessassa, että kukaan ei voinut käydä lisäämässä tuoppeihimme mitään. Ainoa mahdollisuus on baarimikko. Harmittaa vaan ettei tullut käytyä lääkärissä. Alkuun mietimme että kylläpäs tuli humala nopeasti, mutta pohdittuamme totesimme että ei tuo normaalia ollut.

      • kyllä varmaan

        Kävitte kännipäissänne snagarilla ja saitte lievän ruokamyrkytyksen tai söitte jossain vaiheessa jotain sopimatonta. Siihenhän nuo oireenne viittaavat.

        "Oudosti tuijottava" baarimikko, antennipäiset miehet, maahiset... Hassuja juttuja.


    • meinaan jos 3-4 tuoppia painaa 90 kg niin se on
      22,5 kg/tuoppi.laskelmieni mukaan n 25 litaraisia. eli joit siis 100 litraa olutta Kyllä siinä varmaan muisti menee.....

    • Monty Python

      Sarjassamme kaikkia outoja asioita, joita ihmiset tekevät, on yleensä ottaen tämä:
      - Satoja tuhansia ihmisiä menee Suomessa joka viikonloppu juomaan alkoholipitoisia juomia tuntemattomien ihmisten keskelle, jossa käytetään huumausaineita, raiskataan, kannetaan tuliaseita, ammutaan, pahoinpidellään, petetään ja valehdellaan.

      Olisi huomattavasti järkevämpää, jos kyseiset sadat tuhannet nuoret kokoontuisivat viikonloppuisin tanssimaan porukalla piiritansseja selvinpäin ja joisivat, jos juoda täytyy, yksin kotonaan tai yhdessä hyvien ystäviensä kanssa.

    • Todella outoa??

      Viime lauantaina heräsin aamulla kotoa helevetinoisessa kankkusessa, muisti menny ja kuset housussa. Joku oli aivan varmaan lorauttanut tyrmäystippoja siihen litran viskipulloon, jonka illalla olin huiviini kietaissut.

    • Samat

      Mulle kävi noin reilu vuosi samalla tavalla Vuosaaren Hang-out ravintolassa. Kaveri oli onneksi mukana ja piti huolta. Kroppa aivan veteläksi ja täysin pihalla. Soitin aamulla poliisille mutta eihän ne mitään voi tehdä, kun en nähny kuka sen teki.
      Samalla viikolla menin parturiin ja leikkasin hiukset lyhyeksi, koska pelkäsin että tyrmätystippoja antanut vainoaa mua jos se tunnistaa. Tätä kauhua kesti muutaman viikon, mutta ei sitä koskaan unohda.

    • piipotin

      Itselleni käynyt samoin,olin juonut 3 lonkeroa ja syonyt todella hyvin kun oli pikkujoulu aika. Minulla ei ainakaan mene viina päähän kun on syönyt. Olin istunut pöydässä ja menin tanssimaan kun palasin istuin hetken ja sitten taju pois. ei mitään muistikuvaa. Kaverini oli yrittänyt herätellä en herännyt portsarit kantoivat minut taksiin ja kotiin.Epäily oli kyllä myöhemmin että tyrmäystippoja tai huhu kulki myös että ravintola juotti pirtua asiakkailleen. Toisellekkin naiselle kävi samoin samassa paikassa viikkoa myöhemmin.

      • O rly, sherlock?

        Miks nyä juattasivat piritua pool-elamaseksi?
        :D


    • opettaa siihen

      että juodaan tiskillä suljetusta pullosta esim. vissyä ja käymme omalla taskumatilla vessassa.huumaus prosentti pienenee huomattavasti.toinen tapa olisi että aloitettaisiin täys raittius ja seuraa haettaisiin muualta kuin ravintoloista.

    • Nautin siitä

      Itse olin ravintolassa ja minulle joku laittoi tyrmäystippoja lasiini. Muistan vain sen, kun olin ns."nahkaslingissä" alasti. Ympärilläni oli ainakin 30 miestä kalut kovina. Yksi toisensa jälkeen he ottivat minut, sain todella tuntea miltä miehen kyrpä tuntuu. Osa miehistä runkkasi suuni edessä, imetti itseään ja todella moni laukesi suuhuni. Sperma valui huuliltani ja leualtani. Molemmat reikäni olivat täynnä mälliä ja yhä uusia miehiä työntyi minuun. Kurkustani kuului vain kurlutus vaikka nielin minkä ehdin.

      Aamulla löysin itseni roskiksesta.

    • 1-Turisti

      Inglesissä käväisin iltakaljalla ainoassa paikassa missä oli muitakin ja polla sekosi yhdestä oluesta. Join sen siltä istumalta kun se tuotiin tuopissa, joten piristeet lisäsi mitä todennäköisemmin tarjoilija.
      Paikka oli se missä on ne isot pusuhuulet teipattuna seiniin.

      Pohjiksi olin juonut pari pientä olutta, joten olin käytännössä täysin selvinpäin.

      Alkoholia ja vähän muutakin, kuten nukutuslääkkeitä leikkauksessa kestän melkoisia määriä, joten vähänkään tottumattomampi olisi pudonnut kuin seinään.
      Tipoista tuli kyllä halvalla hilpeä ja erikoinen olo, juuri kuten viimeisessä leikkauksessani. Tuntui hyvältä kunnes tipuin.

      Mitähän mahtoivat minusta tahtoa? Paikassahan ei ole kuin hinttejä tuhatmäärin, joten epäilys on vähän siihen suuntaan.

      Kyllä katselivat kummissaan, kun kävelin pois muina miehinä.

      Kanaria on paska maa!

      • kuuria

        Taisit itse olla lentopaskalla ja jäit ilman. Turha sitä on valittaa jos jää munaa ilman. Yks tuttu kaveri riisui munilleen maitokaupan kassalle saamatta mitään Teneriffalla ja päätyi putkan maalattialle muutamaksi päiväksi eikä siellä kasvanut edes ruohoa sen vertaa kuin tundralla kullista puhumattakaan. Että revi siitä ja juo vähemmän...


      • ja oli....
        kuuria kirjoitti:

        Taisit itse olla lentopaskalla ja jäit ilman. Turha sitä on valittaa jos jää munaa ilman. Yks tuttu kaveri riisui munilleen maitokaupan kassalle saamatta mitään Teneriffalla ja päätyi putkan maalattialle muutamaksi päiväksi eikä siellä kasvanut edes ruohoa sen vertaa kuin tundralla kullista puhumattakaan. Että revi siitä ja juo vähemmän...

        tipat housuissa. touhutipat!


      • ihme asennosta
        ja oli.... kirjoitti:

        tipat housuissa. touhutipat!

        nimittäin,oli ukkovarvas suussa ja sormi perseessä.ettäs


      • emma666

        Kanaria ei ole maa...


    • jokke

      ehkä se olin minä

    • Nimetön

      Joo samanlaisia kokemuksia on.Kotiintulo parin oluen jälkeen ravintolasta ja muisti pois.

      • make

        Lyhdyn baarissa niitä liikkeellä..


      • Tyrmäystippaaja
        make kirjoitti:

        Lyhdyn baarissa niitä liikkeellä..

        Teidän jutut on taas sitä luokkaa, että ootte varmaan lomalla hullujen huoneelta vainoharhaisuuden takia. Itse olen pyörinyt monenlaisessa paikassa eikä koskaan kukaan ole yrittänyt tarjoilla tyrmäystippoja. Ja kas kummaa kukaan kaverini eikä keverinkaverinkaverikaan ole koskaan joutunut minkään tyrmäystippojen uhriksi.

        Että ottakaa vaan lääkkeenne, koittakaa hoidattaa päänne kuntoon ja sitä rataa,,,


      • lamppux
        Tyrmäystippaaja kirjoitti:

        Teidän jutut on taas sitä luokkaa, että ootte varmaan lomalla hullujen huoneelta vainoharhaisuuden takia. Itse olen pyörinyt monenlaisessa paikassa eikä koskaan kukaan ole yrittänyt tarjoilla tyrmäystippoja. Ja kas kummaa kukaan kaverini eikä keverinkaverinkaverikaan ole koskaan joutunut minkään tyrmäystippojen uhriksi.

        Että ottakaa vaan lääkkeenne, koittakaa hoidattaa päänne kuntoon ja sitä rataa,,,

        Olisit mielissäsi ettei oo noin käyny kun mitä noita juttuja lukee.
        Voihan olla että useilla ei polla kestä alkomahoolii ;D
        Kun on jo juomista polla sekasin niin luullaan tippojen syyksi :)


    • Anonyymi

      En tiedä, kerran aikoinaan valitin ruoasta ihan fiksusti. Ei mikään huippu rafla - toisen maan pojat omistaa paikan, Oudosti meni päähän, ilta oli sekava ja yö ihan pimeä. Jälkeenpäin tätä mietin mitä tapahtui? oliko joku ilkeä kun kehtasin valittaa. Tuli uusi ruoka ja juoma. Kyllä tarkkana kannattaa olla mitä tilaa ja juo! Pitäkää huolta myös kavereista. Tiedän että on tyrmätty ja sairaalassa heräsi tyyppi, Törkeetä touhua on.

    • Anonyymi

      Muistan pienenä kun baarissa matut talutti jotain ja nauroivat väha humala 🤣

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      249
      2226
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      82
      1866
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      75
      1555
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      123
      1305
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      64
      1180
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1135
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1066
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1064
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      980
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      891
    Aihe