Heippa hei (: Elikkäs tarvitsisin hieman apuva, ihana kummipoikani syntyi pitkän odotuksen jälkeen ja onnellisena kummitätinähän lapselle halutaan kerätä kaikki Nalle-Puh pehmolelut kun melkein kaikki ovat jo kasassa, mutta mistään en ole löytänyt Kania ja Pöllöä taikka Ruuta? Olisiko kenelläkään tietoa mistä nämä voisi saada, asia on tärkeä, joten jos joku tietää olen enemmän kuin kiitollinen jos sen tiedon jakaisi myös minulle :) Kiitos paljon jo etukäteen.
Apua kaipaava (:
Höpsö kummitäti :)
1
514
Vastaukset
- netistä?
ebay ja huuto.net? Niistä saa ostettua ihan uusiakin..ja monesti halvemmalla kuin kaupasta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614288KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1352976Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452322Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?372164- 241863
- 901753
- 281576
- 221519
- 1471367
- 311188