Tyttöystävä on hellyydenkipeä

??????????????

Olen huomannun, että tyttö muuttuu aina joskus hirveän huomion- ja hellyydenkipeäksi. Kiertää levottomasti ympärillä ja halaa ja pyytää että halaan häntä ja kaikkea. Muuten kai normaalia... mutta kun tekee sitä koko päivän ja ei meinaa antaa edes pientä hetkeä rauhaa. Tämä kestää yleensä 1-3 päivää, siis suunnilleen. En ole sitä sen tarkemmin mitannut tai ajatellut.

Tätä siis tapahtuu aina silloin tällöin. En osaa kovin hyvin sanoa, mutta ei ainakaan useammin kuin kerran kuukaudessa... tai parissa. En ole varma.

15

4821

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mayura

      Mitäs siitä? Tulee itsellenikin hellyydenpuuskia, ja muuten useammin kuin heilallesi. Poikaystävä on välillä minuakin hellyydenkipeämpi. :)

      • ????????????

        En saa hetkeäkään rauhaa. Ja sitten hän itkee, jos en ota häntä syliin. Aivan kuin sylivauva.


      • siinä on??
        ???????????? kirjoitti:

        En saa hetkeäkään rauhaa. Ja sitten hän itkee, jos en ota häntä syliin. Aivan kuin sylivauva.

        Olisit iloinen, että joku todella välittää sinusta!!! Mulle noita puuskia tulee harvasen päivä ;)


      • ???????????+
        siinä on?? kirjoitti:

        Olisit iloinen, että joku todella välittää sinusta!!! Mulle noita puuskia tulee harvasen päivä ;)

        Jos vaikka pitää tehdä jotain tai mennä jonnekin.


      • kropgjergj
        ???????????+ kirjoitti:

        Jos vaikka pitää tehdä jotain tai mennä jonnekin.

        eiköhän sille niitä puuskia kuule tule, jos et pidä sitä tyytyväisenä. anna sille hellyyttä ja rakkautta koko ajan, kun annat sitä oma-aloitteisesti eikä silleen, että se joutuu kerjää, niin kiintiö täyttyy kuule paljon helpommin. sitten saat olla välillä omassakin rauhassa.

        paitsi jos olette täysin erilaiset ja sä et niinkään välitä tollaisesti rakkaudenosoituksista, niin lähtekää sitten eri teille. kyllä sitä sun tyttöystävääs varmasti joku paijaa MIELELLÄÄN eikä valita.


      • no voi jumalauta itsellesi
        kropgjergj kirjoitti:

        eiköhän sille niitä puuskia kuule tule, jos et pidä sitä tyytyväisenä. anna sille hellyyttä ja rakkautta koko ajan, kun annat sitä oma-aloitteisesti eikä silleen, että se joutuu kerjää, niin kiintiö täyttyy kuule paljon helpommin. sitten saat olla välillä omassakin rauhassa.

        paitsi jos olette täysin erilaiset ja sä et niinkään välitä tollaisesti rakkaudenosoituksista, niin lähtekää sitten eri teille. kyllä sitä sun tyttöystävääs varmasti joku paijaa MIELELLÄÄN eikä valita.

        Halattua, suukoteltua jne. tulee joka tehtyä joka päivä vaikka kuinka monta kertaa. Mutta silloin kun hänelle tulee näitä puuskia, hän on hirveän mustasukkainen kaikelle, haluaa omia minut eikä anna olla kavereiden kanssa tai perheen kanssa tai mitään.


      • hrhrjykrueyhr
        no voi jumalauta itsellesi kirjoitti:

        Halattua, suukoteltua jne. tulee joka tehtyä joka päivä vaikka kuinka monta kertaa. Mutta silloin kun hänelle tulee näitä puuskia, hän on hirveän mustasukkainen kaikelle, haluaa omia minut eikä anna olla kavereiden kanssa tai perheen kanssa tai mitään.

        Mun mielestä nää muut vastaajat on ollu vähän kohtuuttomia sua kohtaan... Ei toi todellakaan kuulosta ihan harmittomalta. Tuskinpa oot "tunnevammainen" tai pihi pussaamaan. "Vika" ei varmaan ole sussa. En osaa auttaa, mutta ei kenenkään tarvitse jaksaa takiais / mustasukkaisuuskohtauksia. Tai ainakaan niitä ei tarvitse yrittää oppia rakastamaan, kuten täällä nää jotkut seurankipeet yrittää tuputtaa... Kuka jaksaa tommosia sessioita pitemmän päälle? Ja en nyt tosiaan tarkoita tavallista halaamista ja pussaamista, vaan tuollaista ihme roikkumista.


      • ,,,
        no voi jumalauta itsellesi kirjoitti:

        Halattua, suukoteltua jne. tulee joka tehtyä joka päivä vaikka kuinka monta kertaa. Mutta silloin kun hänelle tulee näitä puuskia, hän on hirveän mustasukkainen kaikelle, haluaa omia minut eikä anna olla kavereiden kanssa tai perheen kanssa tai mitään.

        syökö sun muija e-pillereitä jos se on noin paha kun sä väität kyse voi olla hormooneista! Ja vaikkei söiskään niin pistä merkille millon se saa niitä koska voi olla yhteydessä niihin hormooneihin ja pitäs saada aika säännöllisesti niitä puuski.


      • Anonyymi
        hrhrjykrueyhr kirjoitti:

        Mun mielestä nää muut vastaajat on ollu vähän kohtuuttomia sua kohtaan... Ei toi todellakaan kuulosta ihan harmittomalta. Tuskinpa oot "tunnevammainen" tai pihi pussaamaan. "Vika" ei varmaan ole sussa. En osaa auttaa, mutta ei kenenkään tarvitse jaksaa takiais / mustasukkaisuuskohtauksia. Tai ainakaan niitä ei tarvitse yrittää oppia rakastamaan, kuten täällä nää jotkut seurankipeet yrittää tuputtaa... Kuka jaksaa tommosia sessioita pitemmän päälle? Ja en nyt tosiaan tarkoita tavallista halaamista ja pussaamista, vaan tuollaista ihme roikkumista.

        Semmoinen joka haluaa itsekin paljon hellyyttä


    • asfgjkl

      no voi vittu ku mun käy sua sääliks... älä ruikuta saatana!!! oo vaan tyytyväinen.

    • m3r1

      Jos kerran kuussa on niin sil taitaa olla menkat ja se kuule tekee ihmeellisiä asioita päässä niin et saattaa tulla pahojakin puuskia. Tunnistan myös itseni siitä ja olen välillä todella kiukkuinen poikaystävälleni jos en saa huomiota :DD

    • Oon huomannu samaa itestäni että välillä vaan kaipaa enemmän huomioo poikaystävältä c: mut sit jos ei saa sitä huomioo tuntuu ettei sitä kiinnosta pätkääkään nii sit masentuu ja jos se o jatkunu kauan nii kylhä siin alkaa jo vituttaa ku ei saa sitä huomioo siltä :D

    • moikks

      menkat

    • Anonyymi

      Ei kannata ryhtyä seurustelemaan sellaisen kanssa, joka ei halua yhtä paljon hellyyttä kuin itse haluaa. Pitäisi haluta yhtä paljon

    • Anonyymi

      Kehota häntä etsimään joku toinen mies, jolta saa hellyyttä sillon kun sinua ei kiinnosta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5005
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe