RTV:llä ilmeisesti omia kuorma-autoja, myös puoliperävaunu veturi yhdistelmiä, ainakaan ei lue minkään liikennöitsijän nimeä ovessa. Ajavatko omia romujansa myymälöitten välillä vaiko mitä?
RTV yhtymä
11
5326
Vastaukset
- ....tai näin
Kyllä kai se myymälöihin jotain saattaa ajella ja sitten varmaan kotiinkuljetuksiakin ajelee jollain vehkeillä.
- Anonyymi
Ottavat kaiki tavart sisään baan keskubarastolle,ja siltä itse kuljettekevat kjoka paikaan . Saahan sitä sileenkin aikansa kulumaan ja asiakaat ...
- mk-79
turussa ainakin on ulkoistettu niin kuin hytin yläreunasta näkyy
- äijjä123
ajavat tavaraa myymälöittensä välillä, myös kuljetuspalvelu ja kotiinkuljetusta. sekä noudot myymälöihin.
- Anonyymi
RTV:llä tänään synttäritarjouksena 30% alennus kaikista varastotuotteista. Ostin yli 700 eurolla kolmea erilaista maalia - alennus kaikista vain 10%. Kassa kertoi, että tarjoustuotteista saa vain 10%. Missään vaan ei mainittu, että maalit olivat tarjoustuotteita. Sain sentään 30% alennuksen 20 euron telasarjasta. Viereisellä kassalla ollut mies oli samasta syystä yhtä kiukkuinen kuin minäkin. En olisi tuntia odottanut maalijonossa, jos tämän olisin tiennyt. Taitaa hyvän mainoskamppania kääntyä negatiiviseksi. Minä en ainakaan mene enään kuluttamaan aikaani RTV:hen.
- Anonyymi
Aina sama juttu jika ouolella kobat alet ei koske sitä mitä hankit
Aika yleistä kuulla joka puolella
- Anonyymi
Autot rupee olemaan elinkaarensa päässä, loppuun ajettuja Mersuja.
- Anonyymi
Parasta hommaa. Varastolle tuleva tavara ajatetaan halvalla satamista ym ja sitten lyödään katteet päälle ja viedään omilla autoilla asiakkaille ja omiin myymälöihin.
Ei tarvi elättää mitään syöpäläisiä enää siinä kohtaa vaan kaikki tuotto jää omaan kassaan. - Anonyymi
Mihin omaan kassaan. Velkasaneerausta hakee!
- Anonyymi
RTV yhtiö talousvaikeukissa, miten nyt omat kuljetukset, tuleeko irtisanomisia? Olen kuullut että hyvä työpaikka on ollut RTV yhtymä, toivottavasti omat kuljetukset säilyvät.
- Anonyymi
Onko niillä joku ongelma myynnissä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2161808Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101738Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse521117Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16956TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi13920Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki74900Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84781- 45780
- 69762
Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä18752