RTV yhtymä

kekkonen

RTV:llä ilmeisesti omia kuorma-autoja, myös puoliperävaunu veturi yhdistelmiä, ainakaan ei lue minkään liikennöitsijän nimeä ovessa. Ajavatko omia romujansa myymälöitten välillä vaiko mitä?

11

5326

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....tai näin

Kyllä kai se myymälöihin jotain saattaa ajella ja sitten varmaan kotiinkuljetuksiakin ajelee jollain vehkeillä.

• Anonyymi

Ottavat kaiki tavart sisään baan keskubarastolle,ja siltä itse kuljettekevat kjoka paikaan . Saahan sitä sileenkin aikansa kulumaan ja asiakaat ...

• mk-79

turussa ainakin on ulkoistettu niin kuin hytin yläreunasta näkyy

• äijjä123

ajavat tavaraa myymälöittensä välillä, myös kuljetuspalvelu ja kotiinkuljetusta. sekä noudot myymälöihin.

• Anonyymi

RTV:llä tänään synttäritarjouksena 30% alennus kaikista varastotuotteista. Ostin yli 700 eurolla kolmea erilaista maalia - alennus kaikista vain 10%. Kassa kertoi, että tarjoustuotteista saa vain 10%. Missään vaan ei mainittu, että maalit olivat tarjoustuotteita. Sain sentään 30% alennuksen 20 euron telasarjasta. Viereisellä kassalla ollut mies oli samasta syystä yhtä kiukkuinen kuin minäkin. En olisi tuntia odottanut maalijonossa, jos tämän olisin tiennyt. Taitaa hyvän mainoskamppania kääntyä negatiiviseksi. Minä en ainakaan mene enään kuluttamaan aikaani RTV:hen.

• Anonyymi

Aina sama juttu jika ouolella kobat alet ei koske sitä mitä hankit

Aika yleistä kuulla joka puolella

• Anonyymi

Autot rupee olemaan elinkaarensa päässä, loppuun ajettuja Mersuja.

• Anonyymi

Parasta hommaa. Varastolle tuleva tavara ajatetaan halvalla satamista ym ja sitten lyödään katteet päälle ja viedään omilla autoilla asiakkaille ja omiin myymälöihin.
      Ei tarvi elättää mitään syöpäläisiä enää siinä kohtaa vaan kaikki tuotto jää omaan kassaan.

• Anonyymi

Mihin omaan kassaan. Velkasaneerausta hakee!

• Anonyymi

RTV yhtiö talousvaikeukissa, miten nyt omat kuljetukset, tuleeko irtisanomisia? Olen kuullut että hyvä työpaikka on ollut RTV yhtymä, toivottavasti omat kuljetukset säilyvät.

• Anonyymi

Onko niillä joku ongelma myynnissä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      216
      1808
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1738
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      52
      1117
    4. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      16
      956
    5. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      920
    6. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      74
      900
    7. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      84
      781
    8. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      45
      780
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      69
      762
    10. Oli pakko saada sut suuttumaan

Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä
      Ikävä
      18
      752
    Aihe