Heippa!! Itselläni on 3,5 vuotias narttu lansu!!Etsiskelen sen sisaruksia, mut ei oo löytyny, joten ajattelin kokeilla et jos täält vaikka löytyis sen sisarukset!!!Eli ne koirat jotka ovat syntyneet 31.3.2000 Yarizan:in kennelissä ja emä on Yarizan Jolanda ja isä on Rancheron Gallahan!!
Haluaisin tietää mitä koirani sisaruksille kuuluu ja muutkin lansun omistjat saavat ottaa yhteyttä sähkopostilla!!
T: Sisaruksia kaipaava Juulia
Landseereita??
4
529
Vastaukset
- Jibbii!
Olen myös ettinyt samaisia siaruksia Lantsulleni!
Nyt tuli napakymppi!
Beauty Spot on luultavasti koirasi sisar!
T: Sisarusken löytänyt Spotti (Beauty Spot)- Lansu
Heippa!! Kiva ku löyty!!Onko koirasi syntynyt 31.3.2000??Missä päin asustelet??Olis kiva nähdä Juulian sisaruksia!! Mailaile osoitteeseen [email protected]
- 999
Lansu kirjoitti:
Heippa!! Kiva ku löyty!!Onko koirasi syntynyt 31.3.2000??Missä päin asustelet??Olis kiva nähdä Juulian sisaruksia!! Mailaile osoitteeseen [email protected]
SIINÄ OLI MUSTA SÖPÖ LANDSEER JONKA HALUAISIN MÄKIN TYKKÄÄN NIISTÄ MUSTA OLISI IHANAA KATSOA SELLAISEN KANSSA MM TVEETÄ < PM VUOSINA JA PERHEELLISENÄ.MÄ REISSAISIN NIIDEN KANSSA MM RUOTSISSA,SAKSASSA.RANSKASSA JA NÄYTTELYISSÄ.SEKÄ MAASEUDULLA.
- Taru
Meillä on samasta pentueesta Alexis-poika. Asustelemme nykyisin Tampereella. "Aatulle" kuuluu hyvää, ja totuttelee paraikaa kerrostalokoiran elämään. Olisi mukava kuulla myös Aatun sisaruksien kuulumisia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?941865- 861323
- 1101143
- 761027
- 1191000
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57863- 36782
- 47781
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693