* Hiiputus *
14
562
Vastaukset
- lindalinda1
' hiiputus '
jota en ole kyllä ennen kuullut. Mutta runoosi
olen ihastunut, kuten kaikkiin aiempiisikin.
Kiitos, niin suloinen kokonaisuus. Ja Kaija Koo
on yksi lemppareistani, myös tuo valitsemasi bii-
si.- Kopittelija
Joo, eräs tyttöystäväni vuosien takaa käytti tätä sanaa ja se oli minullekin silloin outo, liekö joku murresana karjalan suunnasta...
Ihastuin tähän sanaan ja olen sitä usein käyttänyt ja minulta on useat ihmiset kysynyt siitä, että mitä se tarkoittaa ?
Ja nyt ajattelin siitä runon kyhäillä, josko se jotenkin avaisi sitä tunnelmaa mitä minulle se sana " hiiputtaa "tuo mukanaan...
Kiitos kommenteista :)
- kaaru
näistä sanoistasi
hehkuu salaperäinen hellyys
kuin orastava rakkaus tämä on
taidan lukea tätä "kevätsilmin":)- Kopittelija
Vai " orastava rakkaus " :D
Joo... kohteet vaan puuttuu...
**
Mulla on hyvä mielikuvitus...
Se monen miehen on suurin huvitus...
...lol...
Kiva jos pidit ! :) - kaaru
Kopittelija kirjoitti:
Vai " orastava rakkaus " :D
Joo... kohteet vaan puuttuu...
**
Mulla on hyvä mielikuvitus...
Se monen miehen on suurin huvitus...
...lol...
Kiva jos pidit ! :)On meillä naisillakin mielikuvitus...nauraa
ja siitä sitten huvia riittää, siinähän niitä
kohteita riittää. Arki on vain niin tyly
mutta eletään näin ja katsotaan mitä
elämä tuo tullessaan...eiks niin???:)))))))))))))))) - Kopittelija
kaaru kirjoitti:
On meillä naisillakin mielikuvitus...nauraa
ja siitä sitten huvia riittää, siinähän niitä
kohteita riittää. Arki on vain niin tyly
mutta eletään näin ja katsotaan mitä
elämä tuo tullessaan...eiks niin???:))))))))))))))))"Niinpä"... sanois Raid tähän paikkaan ja laittais popit soimaan...
http://www.youtube.com/watch?v=6MCPpGT5v8o
- *MURUKULTA*
Tietätkös, kun minä nojasin kyynärpäällä pöytään ja aloin lukee tätä ja... *kops*!
Leuka pöydässä ja taas koitin jatkaa ja... niin...*kops*..
Kunnes minä sitten siis viisastuin ja laiton kaulahuivilla tyynyn leuan alle,,,on vähän helpompaa,,,
Ihana, suloinen hiiputuksesi.... ;þ- Kopittelija
... hahaa... vai oli noin "nukuttava"... ;)
Vai pitäiskö tuoliisi asentaa turvavyö ?
Noh.. herättäskö Tatti ! :D ♥
http://www.youtube.com/watch?v=GMcRtdBEHpk
T. Hiipun hiipun ;)
- Mysteriet
Ja mikä ettei oltaisi - kun noin hempeitä hiiputuksia saa osaksensa !
Pongot sinne- Kopittelija
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Hiipun hiipun hyvä tulee
Rymistellen räkänokat
Ilostellen ilakoijat
Röyhistellen riihikuivat
Nenän vartta vajavaiset
Mutta eipäpä hiipun hiipun
u
Uskaltaa se olla
vaikka täysi nolla
ja hah, eipäs ollutkaan...
... ähäkutti...
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Kiitos ja kumarrus T. Ping Pong :D
- Minanoita
Runo oli kaunis ja
hyvin ymmärrettävä..
Kaija Koolla on
yksi toinenkin aivan ihana biisi
(laitan sen oheen:)
http://www.youtube.com/watch?v=yigxrDa_M_c&feature=related
Mutta hitsi, mitä tarkoittaa hiiputus??
(sively, hively???:)- Kopittelija
"Mutta hitsi, mitä tarkoittaa hiiputus??
(sively, hively???:) "
**************************************
Just jotain tuota se " hiiputtelu " on...
Sivelyä, hivelyä, hiljaista tunnepitoista koskettelua, hellyyttä, toisesta pitämisen osoituksia... ei niinkään seksuaalisuus tavoitteista hyväilyä... vaan enemmän yhdessä
oloa ja välittämistä ja sen osoittamista...
Niin minä sen ajattelen...
" hiiputellen hiljaa " :)
**
Joo kaunis kappale... :)
**
Hiiputusterkuin Pöllö Palloilija ! ;D
- vergeet-mij-niet
silittelit tämän runon, hyvin hiiputeltu, oliko uudissanan väärin -vai oikein-käyttöä. Piti heti verbiksi vääntää.:)
- Kopittelija
Joopojoo...
Hiiputus kuuluu sarjaan taipuisat sanat...
Hiiputus, hiiputella, hiiputtaa, tulla hiiputetuksi, kuulla hiiputettavan J:nekin ,J:stakin.
Hiiputtaa ennen ja jälkeen, kerran vielä ja sit nukutaan...
ja ohimenevästi hiipauttaa, jne, jne...
Siis erittäin taipuisa ja mieluisa sana käytettäväksi ja kestävään käyttöön !
Ei haalistu eikä virty ...
Siis vallan mainio sana ! :D
Ps. Mutta tämä ei ole huojuva sana... ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18659Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat271631- 77598
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet88438
