* Hiiputus *

14

562

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lindalinda1

      ' hiiputus '
      jota en ole kyllä ennen kuullut. Mutta runoosi
      olen ihastunut, kuten kaikkiin aiempiisikin.

      Kiitos, niin suloinen kokonaisuus. Ja Kaija Koo
      on yksi lemppareistani, myös tuo valitsemasi bii-
      si.

      • Kopittelija

        Joo, eräs tyttöystäväni vuosien takaa käytti tätä sanaa ja se oli minullekin silloin outo, liekö joku murresana karjalan suunnasta...
        Ihastuin tähän sanaan ja olen sitä usein käyttänyt ja minulta on useat ihmiset kysynyt siitä, että mitä se tarkoittaa ?
        Ja nyt ajattelin siitä runon kyhäillä, josko se jotenkin avaisi sitä tunnelmaa mitä minulle se sana " hiiputtaa "tuo mukanaan...

        Kiitos kommenteista :)


    • kaaru

      näistä sanoistasi
      hehkuu salaperäinen hellyys
      kuin orastava rakkaus tämä on

      taidan lukea tätä "kevätsilmin":)

      • Kopittelija

        Vai " orastava rakkaus " :D
        Joo... kohteet vaan puuttuu...
        **
        Mulla on hyvä mielikuvitus...
        Se monen miehen on suurin huvitus...

        ...lol...

        Kiva jos pidit ! :)


      • kaaru
        Kopittelija kirjoitti:

        Vai " orastava rakkaus " :D
        Joo... kohteet vaan puuttuu...
        **
        Mulla on hyvä mielikuvitus...
        Se monen miehen on suurin huvitus...

        ...lol...

        Kiva jos pidit ! :)

        On meillä naisillakin mielikuvitus...nauraa
        ja siitä sitten huvia riittää, siinähän niitä
        kohteita riittää. Arki on vain niin tyly
        mutta eletään näin ja katsotaan mitä
        elämä tuo tullessaan...eiks niin???:))))))))))))))))


      • Kopittelija
        kaaru kirjoitti:

        On meillä naisillakin mielikuvitus...nauraa
        ja siitä sitten huvia riittää, siinähän niitä
        kohteita riittää. Arki on vain niin tyly
        mutta eletään näin ja katsotaan mitä
        elämä tuo tullessaan...eiks niin???:))))))))))))))))

        "Niinpä"... sanois Raid tähän paikkaan ja laittais popit soimaan...

        http://www.youtube.com/watch?v=6MCPpGT5v8o


    • *MURUKULTA*

      Tietätkös, kun minä nojasin kyynärpäällä pöytään ja aloin lukee tätä ja... *kops*!
      Leuka pöydässä ja taas koitin jatkaa ja... niin...*kops*..
      Kunnes minä sitten siis viisastuin ja laiton kaulahuivilla tyynyn leuan alle,,,on vähän helpompaa,,,
      Ihana, suloinen hiiputuksesi.... ;þ

      • Kopittelija

    • Mysteriet

      Ja mikä ettei oltaisi - kun noin hempeitä hiiputuksia saa osaksensa !

      Pongot sinne

      • Kopittelija

        ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

        Hiipun hiipun hyvä tulee
        Rymistellen räkänokat
        Ilostellen ilakoijat
        Röyhistellen riihikuivat
        Nenän vartta vajavaiset

        Mutta eipäpä hiipun hiipun
        u
        Uskaltaa se olla
        vaikka täysi nolla
        ja hah, eipäs ollutkaan...
        ... ähäkutti...

        ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

        Kiitos ja kumarrus T. Ping Pong :D


    • Minanoita
      • Kopittelija

        "Mutta hitsi, mitä tarkoittaa hiiputus??
        (sively, hively???:) "

        **************************************
        Just jotain tuota se " hiiputtelu " on...
        Sivelyä, hivelyä, hiljaista tunnepitoista koskettelua, hellyyttä, toisesta pitämisen osoituksia... ei niinkään seksuaalisuus tavoitteista hyväilyä... vaan enemmän yhdessä
        oloa ja välittämistä ja sen osoittamista...
        Niin minä sen ajattelen...
        " hiiputellen hiljaa " :)
        **
        Joo kaunis kappale... :)
        **
        Hiiputusterkuin Pöllö Palloilija ! ;D


    • vergeet-mij-niet

      silittelit tämän runon, hyvin hiiputeltu, oliko uudissanan väärin -vai oikein-käyttöä. Piti heti verbiksi vääntää.:)

      • Kopittelija

        Joopojoo...

        Hiiputus kuuluu sarjaan taipuisat sanat...
        Hiiputus, hiiputella, hiiputtaa, tulla hiiputetuksi, kuulla hiiputettavan J:nekin ,J:stakin.
        Hiiputtaa ennen ja jälkeen, kerran vielä ja sit nukutaan...
        ja ohimenevästi hiipauttaa, jne, jne...

        Siis erittäin taipuisa ja mieluisa sana käytettäväksi ja kestävään käyttöön !
        Ei haalistu eikä virty ...
        Siis vallan mainio sana ! :D

        Ps. Mutta tämä ei ole huojuva sana... ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      659
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      271
      631
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      598
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      88
      438
    Aihe