Olen 15 vuotias tyttö ja minulla on selässä noin 3,5x2cm kokoinen syntymämerkki ja olen hävennyt sitä koko ikäni ja haluaisin siitä eroon. Paljonko maksaa ja millainen arpi jää? Onko sen jälkeen jotain esim "ei saa uida niin ja niin pitkään aikaan" koska kesäkin on tulossa.. Onko yleensä pitkät jonot leikkauksiin? Olen helsingistä joten jos tiedätte jotain hyviä paikkoja niin suositelkaa.
Syntymämerkin poisto
6
4251
Vastaukset
- fjgkdjglds
Ei pidä mennä poistamaan. Hienojahan nuo ovat -merkit. Jos lääkärikin sanoo samaa, niin usko hyvä ihminen häntä. Vertaa sitä vaikka sotkuisiin isoihin tatuointeihin, niin saat suhteellisuudentajuasi takaisin.
- libertto
itse en kyllä pidä ollenkaan se on kamalan näköinen
- libertto
mietin että kuinka paljon arpi vaalenee ajan myötä (vai vaaleneeko ollenkaan)?
- 60jo.
kuuntelisin lääkäriä, joka ei voitonmielessä sitä poista, esim. yksityislääkäri voi puhua kauniisti ja johdatella ajatuksesi, sen poistoon,
älä tee hätäisiä päätöksiä,
eihän poistokaan vaarallista ole, ehkä parempi pitkänpäälle.
en tiedä yhtään muuta, kuin, ei se sinua rumenna. - paljon, kun
ajattelee "etuja",
jos pakko poistaa on, arpeahan ei jää oikeastaan minkäänlaista, nykytekniikalla poisto on helppoa, minulta pieni luomi poistettiin ylähuulesta, 3800e, onneksi ei tarvinnut itse maksaa.
Pitää muistaa että tuollainen syntymämerkki voi poiston jälkeen palata takaisin, tai oikeastaan, kasvaa takaisin. Niitä merkkejä ei saisi poistaa, varsinkin jos niistä ei ole isoa haittaa, yleensä selässä olevasta ei haittaa ole.
Eikös mehiläinen ole hyvä paikka. - Anonyymi
Ei ole kallista ja kun olet ala ikäinen niin se on ilmaista jos käyt terveysasemalla ite olen poistannu 2 syntymämerkkia ja meinan poista vielä ainakin 3 koska ne häiritsevät
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1317182Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.142559Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa
Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole2641230- 1001019
Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942161947En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek137900Kerrostaloihin ilmalämpöpumput
Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih71897Kiitoksia kaikille epäasiallisesta sisällöstä liputtaneille
Se ylimielisyys ja epäasiallisen julkaisun jakaminen ei sitten kantanut.79774Kirkonkylän puliveivarit
Hieman pistää silmään nuo puliukot ja akat kirkonkylän penkeillä ja S-marketin kulmilla. Tarttis varmaan tehdä asialle j13733Persaukinen puolankalainen kävi kerjäämässä paitaa
Ja lippistä. Nauratti suuresti kun katsoin. Kukahan mahtanee olla? Voipi katsoa täältä jutun. https://www.youtube.com18711