"2303

hupsistakeikkaa

Startataan Vantaalta kohti Venezuelan aurinkoa. Hotellimme on Portofino. Kaipaisin tietoa hieronta- ja kauneuspalveluista. Onko hotellilla kampaamoa tai kosmetologia ja jos on, hinta ja laatusuhde? Hieronta mainitaankin hotellitiedoissa, mutta onko kellään hintatietoja em. palveluista hotellissa tai lähistöllä? Kyllä on pitkiä nämä viimeiset viikot ennen kauan odotettua lomaa!

8

1476

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lkjglkjlkjl

En hotellista tiedä, mutta rannalla tekevät mani ja pedikyyrejä, sekä hierovat.

• kävisi täälläkin...

"hieronta- ja kauneuspalveluista. Onko hotellilla kampaamoa tai kosmetologia "

Eihän sitä tarvitse ikävään kuolla. Samat palvelut löytyy täältä ihan Koti-Suomesta. Eikös siinä matka mielenkiintoiseen Etelä-Amerikan maahan mene ihan hukkaan jos aikansa kuluttaa noissa jutuissa?

• cvzvv

Tuohan on juuri ihanaa lomailua: käydä hieronnoissa ja kynsihoidoissa silloin kun huvittaa. Kaiken muun lomassa.

• hupsistakeikkaa

että itse olen kymmeniä vuosia ansainnut leipäni kauneudenhoitoalalla ja lomallani haluaisin nauttia hemmottelusta itsekin. Toki käytän kosmetologin, kampaajan ja hierojan palveluja täälläkin, mutta en usko että kahden viikon lomani siitä pilalle menee, vaikka joka päivä kävisin jossakin hoidossa, päinvastoin!!!
        Ainakin Thaimaan reissuilla olen suosinut sikäläisiä kauneudenhoito- ja hierontapalveluja ja nauttinut siitä huolimatta täysillä lomastani. Vuosi sitten Thaimaassa koko hieronta maksoi hotellissamme n. 7e, olisi kiva kuulla mikä Venezuelassa on hintataso!

• dfgs
        hupsistakeikkaa kirjoitti:

että itse olen kymmeniä vuosia ansainnut leipäni kauneudenhoitoalalla ja lomallani haluaisin nauttia hemmottelusta itsekin. Toki käytän kosmetologin, kampaajan ja hierojan palveluja täälläkin, mutta en usko että kahden viikon lomani siitä pilalle menee, vaikka joka päivä kävisin jossakin hoidossa, päinvastoin!!!
        Ainakin Thaimaan reissuilla olen suosinut sikäläisiä kauneudenhoito- ja hierontapalveluja ja nauttinut siitä huolimatta täysillä lomastani. Vuosi sitten Thaimaassa koko hieronta maksoi hotellissamme n. 7e, olisi kiva kuulla mikä Venezuelassa on hintataso!

Joo, vertailupintaa löytyy täältäkin! Pitkään aikaan eka loma jossain muualla kuin thaimaassa. Thaimaassa kuitenkin perinteinen hieronta on osa kulttuuria, tiedä sitten venezuelassa. Mutta yrittää pitää, muuten ei tiedä.
        Minä menen 30.3 Islalle, ja odotan kovasti!

• HHHSSS
        dfgs kirjoitti:

Joo, vertailupintaa löytyy täältäkin! Pitkään aikaan eka loma jossain muualla kuin thaimaassa. Thaimaassa kuitenkin perinteinen hieronta on osa kulttuuria, tiedä sitten venezuelassa. Mutta yrittää pitää, muuten ei tiedä.
        Minä menen 30.3 Islalle, ja odotan kovasti!

Hoidot kalliimpia hotelleilla kuin rannoilla. Eipä suurta eroa niissä hieronnoissa ainakaan. Manikyyri varmaan tasokkaampi hotellilla. Hieronta rannalla n.50 bol.
        Hintasohan riippuu ihan siitä millä kurssilla saat vaihdettua rahaa.. Aikas kallis maa jos vaihdat virallisissa pisteissä rahasi/et ota käteisenä koko lomabudjettia mukaasi.
        Luotettavasti voi vaihtaa hyvällä kurssilla esim. i-net kahviloissa tms. n.6 kurssilla (viralinen 3)
        Portofino hotelli on aikas "keskellä-ei-mitään"

• infostasi
        HHHSSS kirjoitti:

Hoidot kalliimpia hotelleilla kuin rannoilla. Eipä suurta eroa niissä hieronnoissa ainakaan. Manikyyri varmaan tasokkaampi hotellilla. Hieronta rannalla n.50 bol.
        Hintasohan riippuu ihan siitä millä kurssilla saat vaihdettua rahaa.. Aikas kallis maa jos vaihdat virallisissa pisteissä rahasi/et ota käteisenä koko lomabudjettia mukaasi.
        Luotettavasti voi vaihtaa hyvällä kurssilla esim. i-net kahviloissa tms. n.6 kurssilla (viralinen 3)
        Portofino hotelli on aikas "keskellä-ei-mitään"

tulikin viime tipassa sillä huomenna aamulla startataan kohti Venezuelan lämpöä!

• coco loco

Meillä parhain rahanvaihto kurssi saatiin retkiä myyvästä putiikista eli 1 € = 6,3 bolivaria

Playa el Aguassa: Antonia Beauty Salon tai ajat taksilla Porlamariin (40 bolivaria) Sambil -ostoskeskukseen, kaverini otti geelikynnet siellä tosi halvalla (HIENOT!) ja kävi lisäämässä geeliä Antonia Beauty Salonissa.

Antonia Beauty Salon hintoja bolivareina:

manikyyri 25
      pedikyyri 35
      geelikynnet 70
      hiusten leikkuu 35
      kasvojen puhdistus 45
      jalkojen vahaus 35
      kulmien vahaus 10
      anti-stress hieronta 45 min. 90
      selkähieronta 25 min. 30

Rannallakin pyörii koko ajan kaupustelijoita, jotka tekee manikyyrejä, pedikyyrejä, hierontaa, pikkulettejä yms. En kysyny hintoja, voi olla rannalla kalliimpaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      30
      3621
    2. Kukka ampu taas Kokkolassa?

T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs
      Kokkola
      9
      1678
    3. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      113
      1493
    4. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      1310
    5. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      143
      981
    6. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      34
      913
    7. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      243
      905
    8. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      60
      889
    9. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      67
      872
    10. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      98
      839
    Aihe