Kuinka moni on joutunut/tuntee joutuneen huijauksen kohteeksi ostaessaan Gsm-Suomelta puhelimen ja subvent liittymän?
Subvent-liittymä ja gsm-suomi
3
440
Vastaukset
- huijattu
no ainakin yks kaveri... sanottiin et puhelin ei operaattorilukittu, mutta niiden sim-kortti kuumaliimattu kännyyn eikä sitä saa pois rikkomatta kännykkää. Silkkaa huijaustahan tuo on.
Sitten se minimilaskutusraja. Vaikket soita tai tekstaa kenellekään, maksaa se silti 8 €/kk. Ja sanottiin puhelimen maksavan 1 euron. Sekin huijausta, vaikkei 8 egee kuussa niin paljon ole.
Älkää ottako tuolta firmalta. On varmat, hyvät ja halvat Cubio, Saunalahti, DNA.- aika erikoinen
tapa toteuttaa sim-lukitus.. :)
Yleensä puhelimet jotka on Suomessa lukittu, on lukittu operaattoriin eikä sim-korttiin ja lukitus on toteutettu ohjelmallisesti joka näin ollen voidaan ohjelmallisesti myös purkaa...syöttämällä tietty koodi tai flashaamalla puhelin uudestaan softalla jossa ei ole lukitusta. Flashaus tapahtuu erityisellä ohjelmointikaapelilla, joka kytketään kapulaan ja toinen pää tietsikkaan, ja sopivalla softalla. - et silleen
Kerroppas kaverillesi että tekee reklamaation sinne. Ja kun sieltä tulee kielteinen päätös niin sitten tekee ilmoituksen kuluttaja-riita lautakunnalle. www.kuluttajariita.fi ja valitulomakkeet/sieltä valitus palvelu lomake. Kaverisi ei ole ainoa joka on joutunut huijauksen kohteeksi! multa lähtee myös kyseinen kaaveke ja monelta muulta. Kuluttaja-asiamiehelle myös ilmoitus jonka voi tehdä netissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848475
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504138
- 543622
- 513146
- 502900
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262606- 382384
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382073- 292056