FURMINATOR

SILEÄKARVA

Onko kokemuksia furminator-harjasta?
Toimiiko myös sileäkarvaisella koiralla, jolla ei ole pohjavillaa.
On aika hinnakas kuitenkin, niin sillä vähän kyselen kokemuksia käyttäjiltä.

19

10648

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m-a-r-i-s-s-a

      Ostin meidän eläinperheeseen terminatorin, toimii ja on yhtä hyvä kuin furminator mutta vähän halvempi ja siihen voi vaihtaa eri levuisen harjaosan(kätevää kun on eri kokoisia elukoita). Kääpiöpinserillä toimi ihan ok:sti.

      • sileäkarva

        Jättääkö terminator kiiltäväksi sileänkarvan?
        Jos kääpinöpinserillä ok, niin varmaan meillekin sopiva peli. Kiitos vastaajalle.


      • m-a-r-i-s-s-a
        sileäkarva kirjoitti:

        Jättääkö terminator kiiltäväksi sileänkarvan?
        Jos kääpinöpinserillä ok, niin varmaan meillekin sopiva peli. Kiitos vastaajalle.

        Harjaan ensin terminatorilla ja lopuksi vedän sukakintaalla, turkki näyttää tosi hyvältä. Ja silloin kun pesen koiran käytän tummalle turkille tarkoitettua shampoota. Turkki kiiltää kyllä ennestäänkin jo(lisäilen silloin tällöin ruokaan lohiöljyä)...
        Jos kaikki muu on "pielessä" pelkkä terminator(tai furminator) ei tee turkista kiiltävää...

        Kannattaa kysellä vaiks jostain eläinkaupoista näytekappaletta, mä ainakin kävin e.kaupassa kokeilemassa tuotetta ennenkuin ostin :)


      • eikä todella

        toimi kuten aito ja alkuperäinen, terminator katkoo karvoja ja urakalla!


    • meillä..........

      ei toiminut paksun pohjavillan omaavalla koiralla, eikä myöskään lyhyt karvaisella suht sileäkearvaisella turkilla toiminut, eikä puolikarkeaan karvaan tuo harja tepsinyt, joten ihan turha kallis ostos oli!
      hevosille kuulemma aika näppärä harja karvan lähdön aikaan, mutta ei toimi meitin koiruila.

    • toimiiii

      Minä ostin jostain näyttelystä jonkun terminator-harjan ja se kyllä katkoi minun koirien karvoja aika reippaasti ja repi niitä.

      Aito ehta furminaattori pisti silmä eläinlääkärissä niin samaan konkurssiin meni;)

      Mutta meillä se kyllä nimenomaan ottaa pois koirien (kultainen noutaja) irronneen pohjavillan, sehän se idea on. Turkkikin on kiiltävämpi ja toisella koiralla loppui hilseily jota on yritetty ties millä öljyllä saada kuriin. Nyt kun se "kuolleen" pohjavillan saa sieltä kunnolla pois, ei se muhi siellä. Etenkin kesällä hankalaa kun koirat uivat paljon.

      Meillä hintansa arvoinen, karvan määrä lattialla on vähentynyt ihan olemattomiin.

      Minkäslainen sileäkarvainen koira siellä on jolla ei ole pohjavillaa?

    • kokeillut

      Kyllä toimii esim. beaglella tosi hyvin. Karva lähtee ja turkki kiiltää sen jälkeen. Saa edullisimmin tilattua Erä-ja Koiratarvikkeesta.

    • Höynäytettykö?

      Kuten kaikista muistakin hyvistä ja kalliista tuotteista, niin tästäkin on myynnissä väärennöksiä.
      Luulen, että väärennöksissä on eroa varsinkin terässä ja sen laadussa. Aidossa on kuitenkin patentoitu.

      Tilasin itsekin nyt sellaisen "aidon". Tai ainakin luulen niin. M-koko ja paketissa lukee terän leveys 2.65in./6.8cm. Lähes kaikissa nettikaupoissa Suomessa terän leveydeksi on merkitty 6.5cm, joten aloin epäilemään omani aitoutta ja eikun nettiä kahlaamaan. Furminatorin omilta nettisivuilta sitten löysin samat teräkokomerkinnät kuin omassani, joten varmastikin minulla aito on. Mutta miksi kaikki myyjät sitten ilmoittaa (täällä Suomessa) terän leveydeksi 6.5cm? Eikö se ole vähän hämäävää? (mua hämäsi ainakin;)

      Itse vehjettä en ole ehtinyt testaamaan kun on aika mennyt tässä salapoliisina.. =)

      • Karvapallero

        Ainakin Peten Koiratarvikkeessa myydään väärennettyjä Furminaattoreita. Kannattaa tutustua aiheeseen http://goldpawstyle.blogspot.com ennen kuin ostaa Furminatorin halvalla jostain.

        Zooplussasta saa edullisesti aitoja Furminatoreita!


    • Jeppe

      Toimii.Kuhan ei unohdu harjaamaan liian pitkäks aikaa,tai on iho naarmuilla.

      • kulsun emäntä

        Tutut tilaa usein zooplus.comista (niitä siis on myös .uk ja jopa .fi.mutta kantsii kattoa just sieltä .com:ista) ja kuulemma aito Furminator siellä paljon halvempi kuin kaupassa.En ole katsonut hintaa vielä kummastakaa,mutta tuon kultsun omistajan kommentti herätti kiinostuksen.


      • eeva1982
        kulsun emäntä kirjoitti:

        Tutut tilaa usein zooplus.comista (niitä siis on myös .uk ja jopa .fi.mutta kantsii kattoa just sieltä .com:ista) ja kuulemma aito Furminator siellä paljon halvempi kuin kaupassa.En ole katsonut hintaa vielä kummastakaa,mutta tuon kultsun omistajan kommentti herätti kiinostuksen.

        Itsekin tilasin zooplus.fi nettikaupasta FURminator. Tilaamani M-koko maksoi 34,99€.

        ->

        http://www.zooplus.fi/shop/koirat/trimmaus/kammat_leikkurit/168695


      • painaa harjaa

        niin iho ei ole naarmuilla.


      • takkuturkinomistaja
        eeva1982 kirjoitti:

        Itsekin tilasin zooplus.fi nettikaupasta FURminator. Tilaamani M-koko maksoi 34,99€.

        ->

        http://www.zooplus.fi/shop/koirat/trimmaus/kammat_leikkurit/168695

        Minulla on sekarotuinen koira (en tiedä mitä rotuja mut cairnmainen on, kääpiösnautseria ja pumiakin veikkailtu) jonka turkki vaikuttaa osittain nypittävältä...turkki on melkolailla cairnmainen...en kuitenkaan ole ajatellut vieväni koiraa nypittäväksi eikä ole innoissaan jos itse nypin, tähänmennessä olen vaan karstannut. Mut mites furminator...tai sit sellanen Artero Super Coat 12???
        Kyljissä ja mahassa koiralla lyhempi tumma karva, muuten on melko pitkäkarvainen kaveri ja heti karstaamisen jälkeen kun kerran puistelee ei ole enää sliipatun näköinen :) turkki on melko karhea (pesen sen karkeakarvaisten shampoolla)...tyvestä turkki harmaa ja melko pehmeä ja muuten sellanen tumma ja karhea. Koirasta onkin kysytty onko se aina noin takkuisen näköinen :D kyllä hän on.


      • lähtee
        takkuturkinomistaja kirjoitti:

        Minulla on sekarotuinen koira (en tiedä mitä rotuja mut cairnmainen on, kääpiösnautseria ja pumiakin veikkailtu) jonka turkki vaikuttaa osittain nypittävältä...turkki on melkolailla cairnmainen...en kuitenkaan ole ajatellut vieväni koiraa nypittäväksi eikä ole innoissaan jos itse nypin, tähänmennessä olen vaan karstannut. Mut mites furminator...tai sit sellanen Artero Super Coat 12???
        Kyljissä ja mahassa koiralla lyhempi tumma karva, muuten on melko pitkäkarvainen kaveri ja heti karstaamisen jälkeen kun kerran puistelee ei ole enää sliipatun näköinen :) turkki on melko karhea (pesen sen karkeakarvaisten shampoolla)...tyvestä turkki harmaa ja melko pehmeä ja muuten sellanen tumma ja karhea. Koirasta onkin kysytty onko se aina noin takkuisen näköinen :D kyllä hän on.

        furminatorilla tosi hyvin kun kerran seurasin terrierin kynimistä puistossa. Olen myös kuullut että on koirakohtaista miten hyvin lähtee karvaa.


    • zaaa

      vapaakauppa.com:sta L koko 15 e!!

      • ei sikaa säkissä

        Eläintarvikekaupassa sai testata koiraan suoraan joten eipä menny rahat hukkaan vaan tiesin mitä ostin!


    • KOirat <3

      Vähentääkö se allergia-reaktioita? Vähentääkö se siis 90% pohjavillasta? :) Kiitos vastauksista

    • ditsdits

      Apuja kaivattaisiin. Nyt on tullut markkinoilla pitkä ja lyhytkarvaisille omat Furminaattorinsa. Itselläni on amerikanakita, ja turkin pituus on noin 5cm, mikä on juuri siinä rajalla. Pitäisikö minun nyt ostaa koiralleni lyhytkarvaisille tarkoitetun Furminaattorin vaiko pitkäkarvaisille, mikä on tarkoitettu yli 5cm pitkälle karvalle?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2830
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      104
      2065
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      993
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe