muuntajan? Haluisin vedenkeittimen mukaan.
jos on adaptori
5
1296
Vastaukset
- vedenkeitto
Kovasti on huonoa 110V jännitteellä keitellä vesiä laitteella joka on tarkoitettu 230V jännitteelle. Eikä ole tavallisesta muuntajastakaan vaihtojännitteen nostajaksi. Kannattaa varmaan jättää pannu kotiin.
- sitä vettä
keittäisit, siis mitä tarkoitusta varten?
- ja huomena lähden
PANAMAAN
- IpeL
ja huomena lähden kirjoitti:
PANAMAAN
Morjens, pannusta huolehtia!
Vastaan viestiisi,vaikka todennäköisesti luetkin sen vasta lomalta palattuasi. Olin itse royal de cameronissa joulun ja uudenvuoden yli. Reissusta ei jäänyt mitään negatiivistä takaraivoon, upea loma!
Jos et kuitenkaan saa nukuttua ennen aamulähtöä, (asut Helsingissä tai lähistöllä) ole huoleti, osallistu AM:n retkille seikaile,taksilla tai paikallis-bussilla. Maa on hieno, ihmiset ystävällisiä, hotellialue siisti, ranta upea yms. Tietenkin lentomatka on ahdas ja ärsyttävän pitkä, buffet ruokaan kyllästyy muutemassa päivässä (varaa eri ala carte ravintoloiden illallisia) jne. Mutta em. kuuluvat "luontaisetuihin". Itse voisin mennä sinne uudestaan ,ellei olisi "pakkomiellettä" nähdä eri paikkoja joka reissulla.Ihmisen elämä on kuitenkin rajallinen,samoin kuin rahavaratkin. Silti olen menossa ensi jouluksi Mexikoon suremaan 40vuotista olemassaoloani! Jos mahdollista vastaa lomasi jälkeen kuinka itse koit kyseisen kohteen siellä käytyäsi? - suunnaksi Costa Rica
IpeL kirjoitti:
Morjens, pannusta huolehtia!
Vastaan viestiisi,vaikka todennäköisesti luetkin sen vasta lomalta palattuasi. Olin itse royal de cameronissa joulun ja uudenvuoden yli. Reissusta ei jäänyt mitään negatiivistä takaraivoon, upea loma!
Jos et kuitenkaan saa nukuttua ennen aamulähtöä, (asut Helsingissä tai lähistöllä) ole huoleti, osallistu AM:n retkille seikaile,taksilla tai paikallis-bussilla. Maa on hieno, ihmiset ystävällisiä, hotellialue siisti, ranta upea yms. Tietenkin lentomatka on ahdas ja ärsyttävän pitkä, buffet ruokaan kyllästyy muutemassa päivässä (varaa eri ala carte ravintoloiden illallisia) jne. Mutta em. kuuluvat "luontaisetuihin". Itse voisin mennä sinne uudestaan ,ellei olisi "pakkomiellettä" nähdä eri paikkoja joka reissulla.Ihmisen elämä on kuitenkin rajallinen,samoin kuin rahavaratkin. Silti olen menossa ensi jouluksi Mexikoon suremaan 40vuotista olemassaoloani! Jos mahdollista vastaa lomasi jälkeen kuinka itse koit kyseisen kohteen siellä käytyäsi?Panaman jälkeen voi tehdä niin kuin me ja pari muuta pariskuntaa viime reissulta eli seuraavana talvena Costa Rican kiertomatkalle. Voin sanoa, että hyvä oli kun käytiin tässä järjestyksessä sillä muuten Panaman luonto, tai se mitä siitä AM:n reissulla pääsee näkemään, näyttäisi aika vaatimattomalta Costa Rican jälkeen. Vielä jonain talvena jos pääsis Guatemalan kierrokselle niin alkaisi Väli-Amerikka olemaan aika hyvin koettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703550Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483503Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463322- 532769
- 322036
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301962Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401695- 481676
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961625- 391390