23wee tyttö (ihan hetero.. xD) etsii uusia naispuolisia ystäviä Kuopiosta viettämään aikaa, käymään viihteellä, jakamaan elämän ilot ja surut.. :D Laita viestiä niin tutustutaan.. :)
KUOPIO
2
822
Vastaukset
- Vara-Emäntä
heps oon itsekkin aatellut laitella tänne ilmoitusta et olis kiva saada kuopion seudulta kavereita. Oon 20 nainen ja itse käyn Kuopiossa usein shoppaamassa ja urheilemassa. Tykkäätkö käydä uimassa? Mä käyn ise noin 2 kertaa lippumäes uimasa et olis silleen kiva tavata. Mulla on tästä suunnilleen puolentunnin matka Kuopioon. Laita sähköpostia [email protected]
- Nimetön
Olen itse 24-vuotias kuopiolainen tyttö (hetero myös :)) ja kaipailisin seuraa kaikenlaiseen hauskanpitoon. Tämän ikäisenä on jo yllättävän vaikea löytää ihan vain kavereita. Mä tykkään käydä ihan vain kaupungilla pyörimässä (tai kahvilla), lenkkeilemässä ja tuolla yöelämässä pitämässä hauskaa :)
Kirjoittelehan mulle, niin katsotaan josko kemiat kohtais ystävyyden merkeissä.
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 961549
- 741374
- 501287
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s1041188- 511155
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p9955- 36817
- 60761
- 49744
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41715