Voi että kiukuttaa. Kaikki oli vielä äsken niin hyvin ja oli lokoisaa.. Kunnes jouduin takaisin töihin!
Palataan alkuun. Sain lomautuslapun reilu 3kk sitten ja aloitin armottoman pokerin peluun. Peli alkoi välittömästi luistamaan kuin rasvattu. Kaikki mihin kosketin muuttui kullaksi. Voitin vajaaseen 3kk hippusta vaille 5 000 €. Sitten yhtäkkiä, kuin salama kirkkaalta taivaalta soittavat töistä ja kutsuivat takaisin hommiin. Olin lyöty. Oli niin mukavaa nukkua ja loikoilla kaikki päivät.
Nyt työpäivinä ei jaksa pelata pokeria ja viikonloppuna vähän kun kokeilee pelata niin pelistä ei tule mitään, huomaan jonkun asian puuttuvan. Ja se asia on VOITON NÄLKÄ!
Tässä oli sydäntä särkevä tositarina nuoren miehen elämästä. Nyt suljen koneen ja istahdan odottamaan huomista työpäivää kuin kuolemaan tuomittu odottaa pyöveliä.
Työt pilaa
4
411
Vastaukset
- se duunin teko
ja vähän äkkiä! sitten palaat nälkäisenä takaisin pokeripöydän ääreen ja jatkat voitoikasta tietäsi pokerin kultaisilla kaduilla.
ota yhteyttä niin lähdetään kiertämään maailmaa pokerin merkeissä!- Ap.....
Minä vielä kitkuttelen vähän aikaa töissä, heti kun tulee mitta täyteen ilmoitan sinulle tilataan liput las vegasiin ja ei palata koskaan takaisin suomeen!
- kehu
liian aikaisin että olet voittanut 5000 euroa koska sinä joudut maksamaan verot tosta summasta ei kuulu arpajais voitto piiriin lisäksi jos olet saanut työttömyyskorvausta joudut palauttamaan rahat takaisi koska katsotaan tuloksi pokeri peluusta saadut voitot.iloista työpäivää sulle.
- paskaa, saatana!
mitää veroja pidä maksella eikä mitää palautuksia.. mistä vitusta jengi repii noi idari juttunsa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu5592871Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu892552Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211611Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771552Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101480- 691404
Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔421385- 271308
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3091286Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901183