Työt pilaa

pokerin peluun!

Voi että kiukuttaa. Kaikki oli vielä äsken niin hyvin ja oli lokoisaa.. Kunnes jouduin takaisin töihin!

Palataan alkuun. Sain lomautuslapun reilu 3kk sitten ja aloitin armottoman pokerin peluun. Peli alkoi välittömästi luistamaan kuin rasvattu. Kaikki mihin kosketin muuttui kullaksi. Voitin vajaaseen 3kk hippusta vaille 5 000 €. Sitten yhtäkkiä, kuin salama kirkkaalta taivaalta soittavat töistä ja kutsuivat takaisin hommiin. Olin lyöty. Oli niin mukavaa nukkua ja loikoilla kaikki päivät.

Nyt työpäivinä ei jaksa pelata pokeria ja viikonloppuna vähän kun kokeilee pelata niin pelistä ei tule mitään, huomaan jonkun asian puuttuvan. Ja se asia on VOITON NÄLKÄ!

Tässä oli sydäntä särkevä tositarina nuoren miehen elämästä. Nyt suljen koneen ja istahdan odottamaan huomista työpäivää kuin kuolemaan tuomittu odottaa pyöveliä.

4

372

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se duunin teko

      ja vähän äkkiä! sitten palaat nälkäisenä takaisin pokeripöydän ääreen ja jatkat voitoikasta tietäsi pokerin kultaisilla kaduilla.

      ota yhteyttä niin lähdetään kiertämään maailmaa pokerin merkeissä!

      • Ap.....

        Minä vielä kitkuttelen vähän aikaa töissä, heti kun tulee mitta täyteen ilmoitan sinulle tilataan liput las vegasiin ja ei palata koskaan takaisin suomeen!


    • kehu

      liian aikaisin että olet voittanut 5000 euroa koska sinä joudut maksamaan verot tosta summasta ei kuulu arpajais voitto piiriin lisäksi jos olet saanut työttömyyskorvausta joudut palauttamaan rahat takaisi koska katsotaan tuloksi pokeri peluusta saadut voitot.iloista työpäivää sulle.

      • paskaa, saatana!

        mitää veroja pidä maksella eikä mitää palautuksia.. mistä vitusta jengi repii noi idari juttunsa..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1392
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1016
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    Aihe