Muumit ja taikurin hattu

Liinuska7

Onko teillä mitään tietoa, löytyykö tota peliä mistään ilmaseks? Kun en löydä sitä mistään kaupoista muuta kun netistä, eikä äiti luota semmosiin nettikauppoihin, ja haluisin tosi paljon pelata sellasta.

11

5097

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikka en auta

mutta kyseessä saattaa olla niin vanha peli että ei enään toivoa meillä on se voisin ehkä kopioida hyvä peli

• Liinuska 7

Mitenköhän se kopiointi sitte onnistuis ? :)

• Chihiro--
        Liinuska 7 kirjoitti:

Mitenköhän se kopiointi sitte onnistuis ? :)

Esim. täällä Jyväskylässä on kaksikin pelikauppaa mitkä myy käytettyjä pelejä, ja sieltä löytyy vanhoja, mutta kohtuun hyvälaatuisia pelejä. Varmasti jostain löydät jonkun pelikaupan, missä myös on vanhoja pelejä.

• Chihiro--
        Chihiro-- kirjoitti:

Esim. täällä Jyväskylässä on kaksikin pelikauppaa mitkä myy käytettyjä pelejä, ja sieltä löytyy vanhoja, mutta kohtuun hyvälaatuisia pelejä. Varmasti jostain löydät jonkun pelikaupan, missä myös on vanhoja pelejä.

hehe huomenna myyn tämän pelin jkl:n pelikeskukseen jos kiinnostaa :D

• gg

..

• ei nimeä

hjhgffgfygyhgggggggggggggggggggggggg

• muumeja juu..
      • Anonyymi

kakka peppu

lol

• lollollol

No en tiiä että saako ilmaseks...nettikaupoista oon löytäny CD ON.comista, siel se maksaa jotai alle 10 euroo. Ja jos sä sen haluut sieltä ostaa niin voin sanoo et se on tosi luotettava kauppa, oon tilannu sieltä ainaki 20 kertaa eikä koskaa oo ollu mitää ongelmia :))

• jdjgtjg

mää ajattelin ku meil o se mut en pysty pelaa levyl nii jos pystyis lataa jostain

• reps1

Mulla on toi kyseinen peli mut se toimii vaa windonws 95 tai 98.. En sit tiiä et onks siihe jtn kikkoi mut ainakaa mä en oo saanu ladattuu sitä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3402
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3212
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      2820
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      45
      2574
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1963
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1860
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1646
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1525
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1340
    10. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      39
      1291
    Aihe