Onko teillä mitään tietoa, löytyykö tota peliä mistään ilmaseks? Kun en löydä sitä mistään kaupoista muuta kun netistä, eikä äiti luota semmosiin nettikauppoihin, ja haluisin tosi paljon pelata sellasta.
Muumit ja taikurin hattu
11
5424
Vastaukset
- vaikka en auta
mutta kyseessä saattaa olla niin vanha peli että ei enään toivoa meillä on se voisin ehkä kopioida hyvä peli
- Liinuska 7
Mitenköhän se kopiointi sitte onnistuis ? :)
- Chihiro--
Liinuska 7 kirjoitti:
Mitenköhän se kopiointi sitte onnistuis ? :)
Esim. täällä Jyväskylässä on kaksikin pelikauppaa mitkä myy käytettyjä pelejä, ja sieltä löytyy vanhoja, mutta kohtuun hyvälaatuisia pelejä. Varmasti jostain löydät jonkun pelikaupan, missä myös on vanhoja pelejä.
- Chihiro--
Chihiro-- kirjoitti:
Esim. täällä Jyväskylässä on kaksikin pelikauppaa mitkä myy käytettyjä pelejä, ja sieltä löytyy vanhoja, mutta kohtuun hyvälaatuisia pelejä. Varmasti jostain löydät jonkun pelikaupan, missä myös on vanhoja pelejä.
hehe huomenna myyn tämän pelin jkl:n pelikeskukseen jos kiinnostaa :D
- gg
..
- ei nimeä
hjhgffgfygyhgggggggggggggggggggggggg
- muumeja juu..
Tuoltapa löytyikin sopivasti walktrough-versio kyseisestä pelistä. Tosiaan tarkoitus on läpäistä kenttä muumeja väistellen.
Videon voit ladata täältä:
http://www.youtube.com/watch?v=5-_CIREF_uU&feature=related- Anonyymi
kakka peppu
lol
- lollollol
No en tiiä että saako ilmaseks...nettikaupoista oon löytäny CD ON.comista, siel se maksaa jotai alle 10 euroo. Ja jos sä sen haluut sieltä ostaa niin voin sanoo et se on tosi luotettava kauppa, oon tilannu sieltä ainaki 20 kertaa eikä koskaa oo ollu mitää ongelmia :))
- jdjgtjg
mää ajattelin ku meil o se mut en pysty pelaa levyl nii jos pystyis lataa jostain
- reps1
Mulla on toi kyseinen peli mut se toimii vaa windonws 95 tai 98.. En sit tiiä et onks siihe jtn kikkoi mut ainakaa mä en oo saanu ladattuu sitä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934- 95932
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25887Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat293770- 95748
- 109656
- 34648
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet134579