Hotelli?

...

Suositelkaa 3/4 tähden hotellia Madrista...tarkoitus mennä 4 yöksi huhtikuussa. Onko järkeä ottaa huonetta kentän läheisyydestä? pitkä matka keskustaan? onko lämpimät kelit tuolloin?

10

1974

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kannata

Ei kannata ottaa hotellia kentän läheltä.Matka keskustaan on aika pitkä,eikä maisematkaan ole hääppöiset sillä alueella.Katsokaa googlesta hotellit Madrid,niin varmasti löytyy sopiva ja niissä on kyllä mainittu etäisyydet keskustaan jne.Itse olen ollut Florido Norte nimisessä hotellissa,josta oli kävelymatka keskustaan.Aamiainen kuului hintaan eikä hinta ollut edes paha.

• jatkoa

Katsoppa tällä samalla osiolla olevaa kirjotusta,jossa kerrotaan parista hotellista ja annetaan muutenkin hyviä vinkkejä.Madrid on erittäin upea kaupunki.Kannattaa käydä katsomassa.

• varmasti

Madridissa oli eilen 21 lämmintä,joten eikohän huhtikuussa ole jo melkoisen lämmintä.

• Hotellia

Suosittelen hotellia, jossa itse olen yöpynyt 4 yötä. Kyseessä on keskusta hotelli: Best Western Arosa. Kohtuu hintainen, 4 tähteä, todella siisti ja viihtyisä, lyhyt matka kaikkialle, metropysäkki vieressä, jos tarve edes metrolla kulkea. Itsellämme oli pääkadulle parveke.

• ...

kenellekään tämmöinen hotelli mitään-> Meliá Madrid Princesa? 5 tähden hotelli ja hinta näytti olevan vajaa 350€ 4 yöltä delux-room. Toi oli joku erikoistarjous...

• ...

http://www.t3tirol.com/app/default/default.asp

• jon89

• eldoradona

Sen enempää keskustassa et voi olla - hyvä hinta/laatu. Tsekkaa booking.com.

• prado

http://www.splendia.com/en/room-mate-laura-madrid.html

Yllä olevassa linkissä on parhaat kuvat, mutta hotellihuoneen varasimme Yeegon kautta, jossa hinta oli halvin.

Hotellin edut
      - hyvä sijainti
      - hyvä aamiainen
      - erilaisia huoneita, meillä oli duplex
      - ystävällinen henkilökunta
      - pieni hotelli, ei 'tehdas'
      - ympärillä hyviä ruokapaikkoja, jossa hyvät valikomat mm. erilaisia tapaksia, joita voi tilata monta erilaista.
      - useita metroasemia lähellä

Katso myös muut Room Mate -hotellit. Ne ovat kaikki pieniä, hyvillä paikoilla ja persoonallisesti sisustettuja.

Lentokentältä voi tulla ensin metrolla linjan päätepysäkille (Nuevos Ministerios). Siitä voi jatkaa toisella metrolla tai bussilla 147 Callaon metroasemalle, josta on kävelyä 150 m. Osta jo lentokentältä automaatista turistilippu (3-5 päivää).

Kokemukset ovat viikon takaa - lämmintä 25 astetta, aurinko paistaa :)

Reina Sofiassa upeat valikomat nykytaidetta, mm. Picasson Guernica. Pradossa vanhempaa taidetta, mm. Goyaa.
      Suosittelen, hyvä kohde arjesta irtautumiseen.

• florido

Minäkin olen ollut Florido Norte hotellissa.Oli ihan jees.Aamiainen oli myös ok.Jos olet tupakoitsija,kannattaa ottaa huomioon se,että hotelli on kokonaan savuton,lukuunottamatta baaria,joka on hotellin respakerroksessa.Matka keskustaan ei todellakaan ole pitkä.Kävellen ehkä parikymmentä min.Taxilla myös pääsee kätevästi,eikä maksa kuin muutaman Euron.Madrid itsessään on upea kaupunki.Nähtävää riittää laidasta laitaan.Monissa baareissa saa pieniä tapaksia ilmaiseksi,kun menee esim.oluelle.Mukavaa matkaa!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      157
      3250
    2. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      40
      3022
    3. Kultasi eka kirjain? Kuka haluaa

A haluaa J
      Ikävä
      112
      1535
    4. Empaattisuus ja suoruus.

Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi
      Sinkut
      150
      1264
    5. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1097
    6. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1067
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      60
      1037
    8. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      989
    9. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      43
      896
    10. Sä saat mut tuntemaan

Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne
      Ikävä
      23
      893
    Aihe