Hotelli?

...

Suositelkaa 3/4 tähden hotellia Madrista...tarkoitus mennä 4 yöksi huhtikuussa. Onko järkeä ottaa huonetta kentän läheisyydestä? pitkä matka keskustaan? onko lämpimät kelit tuolloin?

10

1822

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kannata

      Ei kannata ottaa hotellia kentän läheltä.Matka keskustaan on aika pitkä,eikä maisematkaan ole hääppöiset sillä alueella.Katsokaa googlesta hotellit Madrid,niin varmasti löytyy sopiva ja niissä on kyllä mainittu etäisyydet keskustaan jne.Itse olen ollut Florido Norte nimisessä hotellissa,josta oli kävelymatka keskustaan.Aamiainen kuului hintaan eikä hinta ollut edes paha.

    • jatkoa

      Katsoppa tällä samalla osiolla olevaa kirjotusta,jossa kerrotaan parista hotellista ja annetaan muutenkin hyviä vinkkejä.Madrid on erittäin upea kaupunki.Kannattaa käydä katsomassa.

    • varmasti

      Madridissa oli eilen 21 lämmintä,joten eikohän huhtikuussa ole jo melkoisen lämmintä.

      • Hotellia

        Suosittelen hotellia, jossa itse olen yöpynyt 4 yötä. Kyseessä on keskusta hotelli: Best Western Arosa. Kohtuu hintainen, 4 tähteä, todella siisti ja viihtyisä, lyhyt matka kaikkialle, metropysäkki vieressä, jos tarve edes metrolla kulkea. Itsellämme oli pääkadulle parveke.


    • ...

      kenellekään tämmöinen hotelli mitään-> Meliá Madrid Princesa? 5 tähden hotelli ja hinta näytti olevan vajaa 350€ 4 yöltä delux-room. Toi oli joku erikoistarjous...

      • ...

        http://www.t3tirol.com/app/default/default.asp


      • jon89

    • eldoradona

      Sen enempää keskustassa et voi olla - hyvä hinta/laatu. Tsekkaa booking.com.

    • prado

      http://www.splendia.com/en/room-mate-laura-madrid.html

      Yllä olevassa linkissä on parhaat kuvat, mutta hotellihuoneen varasimme Yeegon kautta, jossa hinta oli halvin.

      Hotellin edut
      - hyvä sijainti
      - hyvä aamiainen
      - erilaisia huoneita, meillä oli duplex
      - ystävällinen henkilökunta
      - pieni hotelli, ei 'tehdas'
      - ympärillä hyviä ruokapaikkoja, jossa hyvät valikomat mm. erilaisia tapaksia, joita voi tilata monta erilaista.
      - useita metroasemia lähellä

      Katso myös muut Room Mate -hotellit. Ne ovat kaikki pieniä, hyvillä paikoilla ja persoonallisesti sisustettuja.

      Lentokentältä voi tulla ensin metrolla linjan päätepysäkille (Nuevos Ministerios). Siitä voi jatkaa toisella metrolla tai bussilla 147 Callaon metroasemalle, josta on kävelyä 150 m. Osta jo lentokentältä automaatista turistilippu (3-5 päivää).

      Kokemukset ovat viikon takaa - lämmintä 25 astetta, aurinko paistaa :)

      Reina Sofiassa upeat valikomat nykytaidetta, mm. Picasson Guernica. Pradossa vanhempaa taidetta, mm. Goyaa.
      Suosittelen, hyvä kohde arjesta irtautumiseen.

    • florido

      Minäkin olen ollut Florido Norte hotellissa.Oli ihan jees.Aamiainen oli myös ok.Jos olet tupakoitsija,kannattaa ottaa huomioon se,että hotelli on kokonaan savuton,lukuunottamatta baaria,joka on hotellin respakerroksessa.Matka keskustaan ei todellakaan ole pitkä.Kävellen ehkä parikymmentä min.Taxilla myös pääsee kätevästi,eikä maksa kuin muutaman Euron.Madrid itsessään on upea kaupunki.Nähtävää riittää laidasta laitaan.Monissa baareissa saa pieniä tapaksia ilmaiseksi,kun menee esim.oluelle.Mukavaa matkaa!!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      252
      2127
    2. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      82
      2016
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      97
      1730
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      114
      1542
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      169
      1171
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      65
      1160
    7. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      113
      1008
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      64
      999
    9. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      33
      983
    10. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      906
    Aihe