Eli mulla on sellanen ongelma kun että otin joskus pokerstrategyn kautta full tilt pokerille ton 50 dollarin no depo bonuksen. menin ajat sitten katki, ja siirryin muille sivuille pelaamaan. olen vielä melko uusi pokerin parissa, ja nyt kuulin että full tiltille saisi hyvän rakeback diilin. haittaako, jos luon uuden tunnuksen full tiltille? olen kuullut jotain kauhutarinoita että jos tekee toisen tilin jonnekkin ja siitä jää kiinni, kaikki voittosi otetaan pois ja tunnus suljetaan. toisaalta, onhan patrik antoniuksellakin useampi nimimerkki full tiltillä...onko se oikeesti niin vakavaa jos tekisin uuden tilin?
toinen tili fulltiltille?
3
445
Vastaukset
- Stadin Teppo
Muuta sen vanhan tilin osoitteet ja puhelinnumerot ja sitten vain teet uuden tilin. Mutta pitää kuitenki käyttää eri talletusvaihtoehtoa kuin edellisessä tilissä.
Jos nyt sattuu kiinni jäämään, niin ne kysyy sulta maililta, että haluatko kotiuttaa rahat vai siirretäänkö ne vanhalle tililles.- KepeKK
Tekstistäsi voisi päätellä, että olet alaikäinen. Ei missään nimessä haittaa, vaikka tekisit 30 tunnusta. Päinvastoin, sitä Full Tilt haluaa. Patrik Antoniuksella on muuten vain 1 tili. Patrik Antoniuksen nimimerkki kyseisellä huoneella on Patrik Antonius btw. Ja sulle se rakeback on täysin turha, koska häviät kuitenkin 50$ bankrollisi alle viikossa, eikä näin rakea pääsisi juurikaan kertymään.
Jatka sitä pasianssin pelaamista, sen ei pitäisi olla liian vaativaa sinulle. - aloittaja
KepeKK kirjoitti:
Tekstistäsi voisi päätellä, että olet alaikäinen. Ei missään nimessä haittaa, vaikka tekisit 30 tunnusta. Päinvastoin, sitä Full Tilt haluaa. Patrik Antoniuksella on muuten vain 1 tili. Patrik Antoniuksen nimimerkki kyseisellä huoneella on Patrik Antonius btw. Ja sulle se rakeback on täysin turha, koska häviät kuitenkin 50$ bankrollisi alle viikossa, eikä näin rakea pääsisi juurikaan kertymään.
Jatka sitä pasianssin pelaamista, sen ei pitäisi olla liian vaativaa sinulle....sankari vauhdissa. Tiedoksesi sulle vaan, että olen ihan täysi-ikäinen. En ennen tiennyt mikä rakeback on, mutta kaverini kertoi että sellainen kannattaa hommata pikemmiten. Satun pitämään eniten Full tiltin softasta, joten siksi haluaisin sinne rakeback diilini. Ja mitä tulee tohon antoniukseen ja usempaan tiliin, lukaiseppa vaikka ensiksi wikipedian artikkeli miehestä: http://fi.wikipedia.org/wiki/Patrik_Antonius
"Tunnetuimmat hänen nettipokerinimimerkeistään ovat FinddaGrind, Luigi66369 ja CryMeARiver8, joilla hän pelaa Full Tilt Pokerin nettipokerihuoneella[2], sekä -Antonius- ja @Antonius nimimerkit joilla hän pelaa Martinspoker.com pokerihuoneella."
Antoniuksella siis ON ollut useampi tunnus Full Tilt Pokerilla. Ja vaikka pelaankin toistaiseksi pienissä limiiteissä, ja rakea ei kertyisi kovinkaan paljon, on pienikin summa tyhjääkin parempi. Joten jatkossa voisit vähän miettiä ennen kun lähdet yleistämään. Ettet vaan itse olisi alaikäinen pasianssin pelaaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418