toinen tili fulltiltille?

poookeri

Eli mulla on sellanen ongelma kun että otin joskus pokerstrategyn kautta full tilt pokerille ton 50 dollarin no depo bonuksen. menin ajat sitten katki, ja siirryin muille sivuille pelaamaan. olen vielä melko uusi pokerin parissa, ja nyt kuulin että full tiltille saisi hyvän rakeback diilin. haittaako, jos luon uuden tunnuksen full tiltille? olen kuullut jotain kauhutarinoita että jos tekee toisen tilin jonnekkin ja siitä jää kiinni, kaikki voittosi otetaan pois ja tunnus suljetaan. toisaalta, onhan patrik antoniuksellakin useampi nimimerkki full tiltillä...onko se oikeesti niin vakavaa jos tekisin uuden tilin?

3

470

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Stadin Teppo

Muuta sen vanhan tilin osoitteet ja puhelinnumerot ja sitten vain teet uuden tilin. Mutta pitää kuitenki käyttää eri talletusvaihtoehtoa kuin edellisessä tilissä.

Jos nyt sattuu kiinni jäämään, niin ne kysyy sulta maililta, että haluatko kotiuttaa rahat vai siirretäänkö ne vanhalle tililles.

• KepeKK

Tekstistäsi voisi päätellä, että olet alaikäinen. Ei missään nimessä haittaa, vaikka tekisit 30 tunnusta. Päinvastoin, sitä Full Tilt haluaa. Patrik Antoniuksella on muuten vain 1 tili. Patrik Antoniuksen nimimerkki kyseisellä huoneella on Patrik Antonius btw. Ja sulle se rakeback on täysin turha, koska häviät kuitenkin 50$ bankrollisi alle viikossa, eikä näin rakea pääsisi juurikaan kertymään.

Jatka sitä pasianssin pelaamista, sen ei pitäisi olla liian vaativaa sinulle.

• aloittaja
        KepeKK kirjoitti:

Tekstistäsi voisi päätellä, että olet alaikäinen. Ei missään nimessä haittaa, vaikka tekisit 30 tunnusta. Päinvastoin, sitä Full Tilt haluaa. Patrik Antoniuksella on muuten vain 1 tili. Patrik Antoniuksen nimimerkki kyseisellä huoneella on Patrik Antonius btw. Ja sulle se rakeback on täysin turha, koska häviät kuitenkin 50$ bankrollisi alle viikossa, eikä näin rakea pääsisi juurikaan kertymään.

Jatka sitä pasianssin pelaamista, sen ei pitäisi olla liian vaativaa sinulle.

...sankari vauhdissa. Tiedoksesi sulle vaan, että olen ihan täysi-ikäinen. En ennen tiennyt mikä rakeback on, mutta kaverini kertoi että sellainen kannattaa hommata pikemmiten. Satun pitämään eniten Full tiltin softasta, joten siksi haluaisin sinne rakeback diilini. Ja mitä tulee tohon antoniukseen ja usempaan tiliin, lukaiseppa vaikka ensiksi wikipedian artikkeli miehestä: http://fi.wikipedia.org/wiki/Patrik_Antonius

"Tunnetuimmat hänen nettipokerinimimerkeistään ovat FinddaGrind, Luigi66369 ja CryMeARiver8, joilla hän pelaa Full Tilt Pokerin nettipokerihuoneella[2], sekä -Antonius- ja @Antonius nimimerkit joilla hän pelaa Martinspoker.com pokerihuoneella."

Antoniuksella siis ON ollut useampi tunnus Full Tilt Pokerilla. Ja vaikka pelaankin toistaiseksi pienissä limiiteissä, ja rakea ei kertyisi kovinkaan paljon, on pienikin summa tyhjääkin parempi. Joten jatkossa voisit vähän miettiä ennen kun lähdet yleistämään. Ettet vaan itse olisi alaikäinen pasianssin pelaaja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      559
      2871
    2. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      89
      2552
    3. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      21
      1611
    4. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      77
      1552
    5. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1480
    6. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      69
      1404
    7. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      42
      1385
    8. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      27
      1308
    9. Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan

Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut
      Maailman menoa
      309
      1286
    10. Haluatko tietää totuuden?

Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun
      Ikävä
      90
      1183
    Aihe