MITÄ IHMETTÄ??

dfgjiefgwro§

Olen huomannut aika mielenkiintoisen jutun pelatessani nettipokeria. AINA, kun teen ensimmäisen vaikkapa 50 dollarin talletuksen uudelle sivustolle, pari ekaa päivää pelit sujuu tosi hyvin, nousen usein päälle sataan dollariin. Näin käy siis ihan aina. Sitten noin viikon kuluttua alkaa alamäki, ja lopulta menen katki. Mistä kummasta se johtuu, että kortti käy uskomattoman hyvin pari ekaa päivää talletuksesta, mutta sitten yhtäkkiä alkaa armottomat ohivedot? Esimerkki, menen turnauksessa all-in AA:lla, kun mulla oli jäljellä enään noin 9 bb:tä. Kaveri maksaa 43o:lla! Ja mitäs floppiin tuleekaan, 444!!!!!!

7

517

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 123456789

      pelitaitojen ja kassanhallintataitojen puutteesta.

      • ensin opettele

        pelaamaan ja sen jälkeen opettelet kassanhallintaa ja yrität uudelleen. jos sama toistuu opettelet taas pelaamaan ja jos pelit ei ala sujua niin ota yhteyttä paikkakuntasi työtoimistoon, sieltä varmasti löytyy sinulle jokin mukava jobi.


      • vaikutusta

        lopputulokseen. Sillä nyt ei vaan ole mitään tekemistä pelitaitojen tai pelituurin kanssa. Jos on, niin silloinhan koko touhu on suurta kusetusta!


      • vaan onpi merkitystä.
        vaikutusta kirjoitti:

        lopputulokseen. Sillä nyt ei vaan ole mitään tekemistä pelitaitojen tai pelituurin kanssa. Jos on, niin silloinhan koko touhu on suurta kusetusta!

        et sillei hei! siin oot oikees ettei se huonoa tuuria hyväksi muuta.. jees.


      • vaa ole kato
        vaan onpi merkitystä. kirjoitti:

        et sillei hei! siin oot oikees ettei se huonoa tuuria hyväksi muuta.. jees.

        kato ku se o ihan sama hei missä ne fyrkat on hei. Kato ku se ei hei vaikuta vittu mitenkään pelin kulkuun kato hei. et sillei kato hei vittu!


      • The Rat
        vaa ole kato kirjoitti:

        kato ku se o ihan sama hei missä ne fyrkat on hei. Kato ku se ei hei vaikuta vittu mitenkään pelin kulkuun kato hei. et sillei kato hei vittu!

        Hyvä "kato hei vittu!", kassanhallinta ei tarkoita sitä, että rahoja pidetään jossain tietyssä paikassa, vaan sitä, että pelin panokset suhteutetaan käytössäoleviin varoihin.

        Onko käytössäsi joku uudempi versio korsoraattorista?


      • Nyt puhuu
        The Rat kirjoitti:

        Hyvä "kato hei vittu!", kassanhallinta ei tarkoita sitä, että rahoja pidetään jossain tietyssä paikassa, vaan sitä, että pelin panokset suhteutetaan käytössäoleviin varoihin.

        Onko käytössäsi joku uudempi versio korsoraattorista?

        Rotan poika asiaa!

        Kassanhallinta auttaa sinua suhteuttamaan käytössä olevat varasi oikean kokoisiin peleihin.
        Moni aloittelija pelaa aivan liian suurissa pöydissä nähden heidän pelikassaansa, mistä taas hyvin usein seuraa nopea poikkimeno.
        Suositeltava kassa olisi vähintään noin. 25-30 sisäänostoa.
        Ja aina kannattaa aloittaa micropöydistä kunnes kokemusta karttuu. Pokeria ei opi kuin pelaamalla, vaikka olisit lukenut kaikki pokeri aiheiset kirjat sun muuta niin kaikista tärkeintä on silti harjoitella pelaamalla.

        T: Marco Steen, Pokeriammattilainen, Espoo


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3149
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2791
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2608
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2578
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2446
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2295
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1733
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1687
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1535
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1406
    Aihe