EDULLISIA LASTENVAATTEITA NETISTÄ

Ihanaa & halpaa..elämä ...

Vaikka lama pukkaa päälle ja tuntuu et kaikki on ihan sika kallista ja ettei hirveest viitsis lapsille ostaa uusia vaatteita vaan koluu kirppiksii.... Niin sattumalta löysin ihanan lastenvaatteiden nettikaupan joka myy halpoja & ihania lastenvaatteita...jopa duunarilla on varaa niitä ostella!!! IHKUU!!!

http://www.veetijavilius.com/

41

8360

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meitä on moneksi

      anteeksi vaan, mutta jos nuo vaatteet ovat sinusta halpoja, niin en käsitä.

      Esim. H&M tarjoukset ovat paljon edullisempia, samoin Catalogin tarjoukset, jossa siis Elloksen vaatteita esim....Anttilasta saa Tutta-tuotteen vaatteita halvemmalla jne..

      Olen monen lapsen netti-ostaja!
      Hyvää kevättä perheellesi!

      • Anniina-81

        Käytettynä kannattaa, mutta toki olennaisimpia (eniten käyttöä ja kulutusta voi ostaa uutena). Niissä satsaan laatuun Reimalla tms. Noita oli listattuna ainakin http://www.vaatekaupat.fi/lastenvaatteet-netista/ justiin tässä joku aika sitten.


    • ????

      mainostaa yrittäjän tällä tavalla. Näitä olohuonepuoteja löytyy joka lähtöön ja "yrittäjillä" ei ole edes varaa mainostaa oikeasti. Tuollasitmfirmat loppuvat samaan aikaa kui kotihoidontuki.

    • Selja77

      Kävin tsekkaa ton nettikaupan niin kyl mun mielest siel on hinnat ihan kohdallaan. Maksaahan Henkka&Maukassa lasten farkutkin melkeen 20egee!Tietty halvempiakin löytyy. Ja onhan noit muitakin nettikauppoja joissa vaatteilla on ihan tolkuttomat hinnat..... mut makunsa ja mielipiteensä kullakin.

    • tenavalinna

      www.tenavalinna.fi

    • TV_82

      www.pikkukoala.fi -sivulta löytyy edulllisia lastenvaatteita.

    • justine83

      kertokaa oikeasti mikä teidän mielestänne on edullista?

      Tarjouksia löytyy aina tietty, mutta mikä on edullista?

    • Anne46782

      Myös www.obaby.fi myy juuri nyt helmikuussa 30 alennuksella tosi tyylikkäitä lasten sukkia, leggingsejä ja sukkahousuja

    • ss

      www.tirnukka.fi

    • Himspukka78

      Kohtuuhintaista kivaa, www.pikkujuttu.net

      • mami77

        Täällä on aika hauskoja printtipaitoja :).
        Myydäänkö näitä muualla kun netissä?


      • Mami77
        mami77 kirjoitti:

        Täällä on aika hauskoja printtipaitoja :).
        Myydäänkö näitä muualla kun netissä?

        Täällä on aika hauskoja printtipaitoja :).
        Myydäänkö näitä muualla kun netissä?

        ja se oli http://www.pikkujuttu.net/


      • Pikkujuttu.net paida
        mami77 kirjoitti:

        Täällä on aika hauskoja printtipaitoja :).
        Myydäänkö näitä muualla kun netissä?

        Minulla tuolta Pikkujutusta tilattuja paitoja, käyttämättömiä, jotka jäi tarpeettomaksi.
        Myisin ne, ja lähetän ilman postikuluja, ottakaa yhteyttä [email protected]


    • Julsteen

      Tyylikkäitä ja laadukkaita Rewon lasten sukia, sukkahousuja ja leggingsejä tosi edullisesti:
      www.obaby.fi

    • Halpaa???

      Halpuus on suhteellista, ja aina ei halvin vaate ole edullisin. Paljon ratkaisee, paljonko vaatteesta saa hintaa käytön jälkeen, esim moonkidsin ja cupcaken vaatteilla on tosi hyvä myyntiarvo käytön jälkeen ja menevät hyvin eteenpäin käytettynä. Olen ostanu esim täältä http://www.jeriika.fi/index.php?cPath=91 omasta mielestäni edullisesti. Bodeja kantisalen kans 9 -12 e, haalareita 10, t-paitaa 12 ja maxomorraa edullisesti ja ne tosissaan kestää pesusta toiseen.

      • mieeps3321

        Sinulle nimerkki: halpaa??? tuolla jeriikka.fi:ssa : Duns Amppari Helle haalari
        24,00€ ja nyt alennettuun hintaan: 16,80€ ->minusta kaikkea muuta kuin EDULLISTAS!!!

        Mä oon aina ostanu uutena lapselleni kaikki vaatteet, ja kyllä rahaa palaa!!
        Haluan alkaa säästämään hieman, eli löytää kans edullisesti (ulkomailta) kauniita vaatteita. Olen siis lastenvaatteiden näön suhteen ERITTÄIN tarkka ja nipo..
        muutaman tod.hyvän löydön olenkin tehnyt huuto.netistä sekä kirpparilta...mutta
        haluaisin ERITTÄIN kauniita vaateita EDULLISESTI!! (esim. jeriika ei ole mun makuun....esim. H&M on....nättejä vaatteita..paitsi tänä keväänä ei ollut erityisen nättejä mekkoja hennesissä..onneksi oli omasta takaa..varastossa...)


      • huh h
        mieeps3321 kirjoitti:

        Sinulle nimerkki: halpaa??? tuolla jeriikka.fi:ssa : Duns Amppari Helle haalari
        24,00€ ja nyt alennettuun hintaan: 16,80€ ->minusta kaikkea muuta kuin EDULLISTAS!!!

        Mä oon aina ostanu uutena lapselleni kaikki vaatteet, ja kyllä rahaa palaa!!
        Haluan alkaa säästämään hieman, eli löytää kans edullisesti (ulkomailta) kauniita vaatteita. Olen siis lastenvaatteiden näön suhteen ERITTÄIN tarkka ja nipo..
        muutaman tod.hyvän löydön olenkin tehnyt huuto.netistä sekä kirpparilta...mutta
        haluaisin ERITTÄIN kauniita vaateita EDULLISESTI!! (esim. jeriika ei ole mun makuun....esim. H&M on....nättejä vaatteita..paitsi tänä keväänä ei ollut erityisen nättejä mekkoja hennesissä..onneksi oli omasta takaa..varastossa...)

        Ensinnäkin tuo on jo vuoden vanha viesti, joten tuolloin on voinut hinnatkin olla halvempia..

        Itse ostelen myös sekö noita halvempia H&M:n vaatteita, mutta myös noita kalliimpia, jos sattuu löytymään omaa silmää miellyttäviä! En jaksa ymmärtää, että mitä väliä sillä on ostaako joku EDULLISESTI vai KALLIIMMALLA.. Eikö pääasia ole, että lapsella on vaatteet?


    • jollu3

      Ainola verkkokaupassa on suomalaisia lasten retro vaatteita. tosi ihania ja värikkäitä. kohtuulliset hinnatki


      http://www.ainola.eu/

    • laatuvaatetta
    • sanelma3

      Ainola-verkkokaupan vaatteet ovat kyllä aivan herkkuja ja hyvän mallisia! Hinnatkin tosiaankin kohtuulliset.

      www.ainola.eu

    • Paksua puuvillaa

      Noi PIKKUJUTTU.NET paidat ovat kyllä tosi kestäviä ja paksua puuvillaa.

      Tekstejä on paljon, ja omallakin tekstillä saa. Eikä hinta päätä huimaa.

      Hinta-laatusuhde on kyllä kohdallaa.

      • www.pikkujuttu.net

        Niin kyllä todellakin on! : )
        Minulla on sieltä tilattuja täysin käyttämättömiä t-paitoja, ja myisin ne ilman postikuluja.

        Ottakaa yhteyttä emailiini: janita.kristiina84(a)gmail.com


    • neksu2
    • Lilla company
    • Netistä

      www.lastenvaatteita.info

    • apollo81

      Tuossa linkissä on vain noita isoja nettikauppoja jotka ei ole edes suomalaisia. Suosikaa pienempiä suomalaisia nettikauppoja!

      Kuten:

      Niilo ilo
      Pikku Minea
      Jeriika

      jne..

      Kaikkiin noihin olen ollut tyytyväinen. : )

    • pettynyt5

      http://www.pikkujuttu.net/ jotain ongelmia tällä hetkellä. jotkut asiakkaat odottaneet maksettuja tuotteitaan jo pitkän aikaa, eikä kyselyihin saa vastausta.

      • Itsekin yrittäjä

        Viimeisin tilaukseni kesti kyllä yllättävän pitkään, mutta kun laitoin kyselyn niin toimitettiin seuraavalla viikolla.

        Ongelmia kuulemma on ollut, mutta itsekin yrittäjänä ymmärrän tilanteen.

        Monta vuotta asiakkaana olen ollut, ja olen edelleen :)


    • Suosittelen

      Tilasin sellaiselta sivulta kun www.kidix.fi
      Edulliset hinnat ja tosi nopea toimitus!suosittelen..

      • Star2

        Lastenvaatteita ja kaikkea muuta ihanaa

        Täällä myynnissä lasten vaatteita ja upeita naisten vaatteita. Kannattaa tutustua valikoimaan.

        Verkkokaupan löydät osoitteesta www.starstars.net

        Nyt kannattaa ostaa lasten lahjakirjat edullisesti pukinkonttiin.
        Tarjous voimassa 15.12.2013 asti tai niin kauan kuin tavaraa riittää.

        Lasten pyjamat pukinkonttiin!

        Meiltä löydät laajanvalikoiman yöasuja eri merkeiltä.


    • Lapsille halvalla

      Arctic Kids lastenvaatteiden verkkokaupasta löytyy todella halpoja
      Disney-tuotteita ja muita hauskoja hahmoja kuten Autot, Minni Hiiri, supersuosittu Monster High, Disney Prinsessat ja My Little Pony.

      Nämä tuotteet ovat oikeasti edullisia ja lisäksi kaupassa on paljon muitakin hyviä tarjouksia ja lastenvaatteiden OUTLET!

      http://www.arctickids.fi

    • koti_äiti

      Minä ostin meidän kaksosille täältä ihanat autoaiheiset t-paidat ja lenkkarit. Tosi laadukkaita olivat ja sain jopa ukkoni innostumaan tuohon kauppaan ostoksille. Kannatttaa äidit ehottomasti tutustua. www.kaasujalkaoutlet.fi

    • T H

      Suosittelen www.babuum.fi

    • Kierrättäjä

      Jos ei välttämättä halua ostaa uutena kaikkea vaan tykkää kierrättää niin kannattaa ehdottomasti käydä ostoksilla täällä: www.vahankaytetty.fi

    • Miranna84
    • MimmiLilli
    • Shoppaaja

      Täällä loppuunmyynti, paljon värikkäitä vaatteita tosi halvalla (-40 % paljousalennus), Småfolkiakin: www.oulaava.fi

    • mutsi90

      Tilaatteko paljon näistä pienistä verkkokaupoista? Onko tullut hyviä vastaan? Haluaisin tukee pieniä yrittäjiä, mut oon kovin arka tilaamaan mitään netistä.
      www.jeriika.fi www.lastenpikkukammaripuoti.fi www.nalliainen.fi Näitä esim tänään on facebook mulle tarjonnu.

    • Hilliina

      Mä olen vasta tutustunut Myllymuksuhin, pari tilausta takana ja kaikki on toiminut hyvin. Ja nää on takuulla suomessa tehtyjä heidän omassa ompelimossa. Kaveri on käynyt tehtaanmyymälässä ja kertoi nähneensä ompelimonkin puolelle. Outletissa on usein poistoja http://www.myllymuksut.com/index.php

    • Anonyymi

      Jos käytetyt latenvaatteet kelpaavat, pikkuvarpaat.fi on uusi käytettyjen vauvanvaatteiden ja lastenvaatteiden verkkokauppa. Hinnat taatusti kohdillaan ja suuri osa tuotteista kuin uusia! Kannattaa tutustua!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1639
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      25
      1401
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1109
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1072
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      6
      1071
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      3
      964
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      954
    8. 5
      945
    9. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      942
    10. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      934
    Aihe