pähkähullu sielunelämäni
pakotti etsimään kadonnutta
onnenlanttia
pitihän se arvata
jäljet hävisivät
mikämikämaan
portilla
Onnenlantti
14
508
Vastaukset
- kerppulintu
Tulee mieleen lähinnä Milla Magia. Siis onnenlantista.
Runosi on pirteä ja persoonallinen.
Toivottavasti löydät sen onnenlantin
Kerppuli- Minanoita
Tämä runo sai itseasiassa
alkunsa-aivan oikein, Milla Magiasta onnenlantista=)))
Sinulle Kerppu-ystäväin
kaunis kiitoksein=))
- tomppa2006
...ole olemassa sellaista, kuin normaali sielunelämä...
Mutta sanana pähkähullu sopii runoosi mainiosti. Erittäin hieno lukunautinto aamuun. Hyvä runo.
Kiitos.- Minanoita
Itseasiassa tämä pikarunoni
on varsin pähkähullu, sai alkunsa
yhdestä onnenlantista=)Alunperin
palstalle suunnittelemani
autiotalo-värssy veti lyhyemmän tikun=)))
(kuinkas muutenkaan kun oli kyse onnenlantista:)
Sinulle Tomppa kiitoksia
kopauttaa noita=))
Kas kun etsivä saa ja anova löytää.
Oli maa.
Mikämikä maa tahansa.
Mut huomenta ja päivää.
Illasta iltaan.
Yöstä puhumattakaan.
Nyt nauraa....
Hän jo minulle.
Pinu matkoihisi niinkö:)- Minanoita
Ei toki-vaan-Tervetuloa sinä minua
ilahduttava vieraani=)))
Mikämikämaan kautta lähetän
sinulle kiitoskirjeeni=)))
- Mysteriet
Mie kaivelin esiin vanhan onnenkäpäläni (se on jänestä) - laitoin sen postissa tulemaan...
Pidä hyvänäs vaa =)
(tart iänkaike yhe koliko perää porat...)- Minanoita
Sain pakettisi today-mutta mihin
hiiteen sie sen käpälän piilotit,
tää laatikko on täynnä joulupukin partaa!!!
Ja tota tulik tää porakone ny oikeeseen osotteeseen..
(mie taian rustata nämät jouhet traasuksi travile=))))))
Sinulle Mys kiitokseni naurun kera=))
- *MURUKULTA*
Minulla taitaa olla niitä ainakin kaksi,,,
Sain minun 'pupulta' oikein tilattuna ja toisen pikku-Murulta, niissä on pieni sydän, sopisi vaikka teetettää korut korviin,,:)
Mutta minä voi laitta sinulle sellaisen kultaisen kolikon unelmien selkään tuotavaksi.
Siinä on sitten sitä voimaa, kun se sattusi putoamaan pataa, jossa keittelin taas.... jotain,,,mmm,,,;)- Minanoita
Mikäpä se aamutuimaan padassa
pulputtaa,,,,ettet vaan mittään rosenttipitost
keittelis?!
Sinulle Muru minä lähetän kolikkoon
sopivan pumpulipaketin
(ettei vaan lati vaurioidu
kuljetukses=))
suurien kiitosteni saattelemana!!
- kaaru
Sie oot tainnut viedä minunkin
onnenlantit
mihin Sie niitä kasaat?
ihan kiva pikku runo...pidin=)- Minanoita
Itseasiassa kasasta on vaikea
löytää onnenlanttia, on kuin neulaa
heinäsuovasta etsisi=)
Ja mie pidin käyynistäsi,
huisin väsyneet kiitokseni sinne=)))
(ystäväni varis herätti minut)
*manausta*
noidalle pitkäst aikaa, löytyyköhän se onnenlantti? jatkoja vaan
- Minanoita
Pitkästä aikaa-Kiitokseni Sinulle=))
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131244
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201121- 1381003
- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten315796Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä43682Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592