Hevarit \,,/

Metalheaddddddd

Hevari on hieno tyyli ja itsekin olen sellainen, ketjut, niitit, nahkatakki (pitkät hiukset joillain), musta vaatetus usein.

Kertokaas tänne miten teistä tuli hevari, ja miten löysit sen.


Itse löysin sen joskus 2 vuotta sitten eli 11 vuotaana pidin sitä coolina joten päätin sitten kokeilla, vuoden päästä minulla olikin sitten jo nahkatakit, niitit, ketjut, muut hilpetöörit, noin 11 vuotiaana ei enää räpit eikä popit eikä muut kiinnostanut vaan kuuntelin punkia, rockia, heviä ja metallia ja tietty alalajeja. Ja nyt kun olen 13 tälläkin hetkellä tässä pyörii Poisonblackiä taustalla, ja kaikki alkoi siitä kun näin mahtavan miehen nimeltä Ville Laihiala, minun "jumalani" ;D lauloi haudatussa sentencedissä ja laulaa nykyään poisonblackissä, siinä minun tarina, kertokaa omanne? :)

50

1617

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • brthlz

      itse oon pienestä saakka pitäny sen tyylisistä vaatteista ja sitte 11-vuotiaana pikkuhiljaa vaatteet vaihtu yhä vaan mustemmiksi ja rajummiksi. siinä sitten yläasteelle mentäessä olin jo kunnon hevari: D asenteelta ja tyyliltä

      • Blarghblz

        itse oon pienestä saakka pitäny sen tyylisistä vaatteista. harmaata ja tumman harmaata. sitte 11-vuotiaana pikkuhiljaa vaatteet vaihtu yhä vaan mustemmiksi ja rajummiksi. siinä sitten yläasteelle mentäessä oli jo niin mustia ja liekehtiviä vaatteita ettei taskujakaan löytäny ja tavarat ja kaverit hukku taskuihin kun ne yritti kopeloida ja löytää mulle mun tavarat. Lopetin sitten kun en jaksanut niitä yönmustia vaatteita enää kantaa kun sinne oli hukkunut jo valokin ja alkoi painaa liikaa. asetonilla ja fyllillä.


    • FrozenCorpse

      .........

    • jghkjgkjhl

      kjljklkjöl

      • TYTTTÖ!

        riippuu tytöstä ja hevarista... ei voi sanoa että TYTÖT EIVÄT TYKKÄÄ HEVAREISTA.


      • ei tykkää----
        TYTTTÖ! kirjoitti:

        riippuu tytöstä ja hevarista... ei voi sanoa että TYTÖT EIVÄT TYKKÄÄ HEVAREISTA.

        yhtään mistään jos yleistämään lähetään. SE ON FAKTA.


      • duodaduoda

        mites ku oon itekki hevari ja tyttö...
        sattumoisin mustat hiukset ollu viimeset 4 vuotta ja pituutta löytyy puoleen selkää..
        seurustellu pelkästään hevareitten kaa.. ja hevarit on vitun paljo paremma näkösii ku nää vitun fruide hintti pellet tai räbäjäbät joilla perse roikkuu polvis.. et älä yleistä tota kaikkiin tyttöihin


    • azxii

      Hyvä kuulla että maailmassa on vielä hevareitakin.
      Jatka samaan malliin! \,,/

      • Aziiz------

        Hyvä kuulla että maailmassaon vielä muslimeitakin.
        Jatka samaan malliin! Saddam


    • metallinentyttö

      Itse löysin hevimusiikin viidennellä luokalla, kun eräs luokkatoverini huomasi repussani olevan kiinni The Rasmus -rintamerkki. (Nykyisin muisto on aika nolo..) Seuraavana päivänä sama poika yhytti minut koulumatkallani ja ojensi minulle poltetun CD-levyn.
      "Siinä on sulle oikeaa musiikkia."

      Juoksin pikapikaa kotiin ja avasin CD-kotelon. Kansipaperin sisäpuolella luki nyt jonkinlainen omistusteksti ja suurella "HOPE YOU LIKE! :D" Vain tuo loppu jäi mieleeni, sillä veljeni nähtyä levyn ja vihjailtua jotain minusta ja tästä pojasta heitin paperin äkkiä menemään.

      Levyllä oli neljä tai viisi kappaletta, joista toisena kokonainen Metallican Black Album. Sihen rakastuin heti ja vaikka muuten olen vaihtanut pikku hiljaa hieman raskaampaan ja myös melodisempaan eikä pojastakaan ole kuulunut, on tuo levy kulkenut aina mukana.

      • sinusta selvästi

        ja sinä et sitä ymmärtänyt! Särjit pojan sydämen kun heitit hänen rakkauskirjeensä roskiin! Olet sydämetön ihminen! Miten kestät itseäsi kaikkien näiden vuosien jälkeen! Läimi ääiöveljeäsi turpiin puolestani.


    • Gottrot

      Itse löysin metallin noin 11vuotiaana, Iron Maidenin ja Manowarin kautta :D Jotenkin se musiikki auttoi sanomaan asioita, joita ei itse pystynyt sanomaan, ja auttoi jaksamaan vain päivästä päivään, ja se ns. hevikulttuuri otti vain omakseen, ja pitää vieläkin lumoissaan ja otteessaan. Ja ah, keikat. Ai jumalauta!
      Pikkuhiljaa makuni rupesi siirtymään Metallican avulla Thrash Metalliin, jonka avulla sitten löysin myöskin Death Metallin, ja Deathista rupesin pikkuhiljaa siirtymään (aluksi syvästi inhoamaani) Black Metalliin (ja nyt en puhu mistään CoF taikka Demon Burgerista). Mutta yhtä ja samaa hevaria yhä, vaikka muutakin musiikkia kuuntelen.


      Pitääkäpä jätkät (ja muijat) lippu korkealla!

      • mitään metallia

        löytänyt. Sinä löydät Jeesuksen!


      • saatananrgrg
        mitään metallia kirjoitti:

        löytänyt. Sinä löydät Jeesuksen!

        Ehkä itse löysit Jeesuksesi, mutta me muut täällä löysimme metallin, eikä tämä ole sovelias paikka puhua uskoon tulemisesta, onhan tässä topicissa kyse kuinka meistä tuli hevareita, ei uskovaisia.

        Oma hevariksi muuntuminen oli aika tyhjästä tullut ja todella yllättävä, ihmettelen vieläkin kuinka tässä oikein näin kävi, mutta helvetin mahtavaa on. Nimittäin yläasteen 9 luokkaa ennen en ollut kuunnellut suoraan sanotuna yhtään minkäänlaista musiikkia. No, siinä sitten muutama hevari jotka olivat jo olleet kauan hyviä kavereitani päättivät sitten poltella vähän sitä kuuluisaa heviä cd:lle ja antoivat minulle. Olihan se pitkälti samanlainen meininki kuin uskon tuputtamisessa, paitsi sillä erolla että minä itse muutaman kuukauden jälkeen tajusin pitäväni hevistä, ja löysin oman sisäisen hevarini :D Se mikä minua vieläkin huvittaa siinä CDssä ja hevariksi tulemisessa on se, että minuun, joka ei koskaan ennen ollut kuunnellut yhtään mitään, upposi ensimmäisenä Impaled Nazarene ja Dimmu Borgir.


      • hiljaa.......
        saatananrgrg kirjoitti:

        Ehkä itse löysit Jeesuksesi, mutta me muut täällä löysimme metallin, eikä tämä ole sovelias paikka puhua uskoon tulemisesta, onhan tässä topicissa kyse kuinka meistä tuli hevareita, ei uskovaisia.

        Oma hevariksi muuntuminen oli aika tyhjästä tullut ja todella yllättävä, ihmettelen vieläkin kuinka tässä oikein näin kävi, mutta helvetin mahtavaa on. Nimittäin yläasteen 9 luokkaa ennen en ollut kuunnellut suoraan sanotuna yhtään minkäänlaista musiikkia. No, siinä sitten muutama hevari jotka olivat jo olleet kauan hyviä kavereitani päättivät sitten poltella vähän sitä kuuluisaa heviä cd:lle ja antoivat minulle. Olihan se pitkälti samanlainen meininki kuin uskon tuputtamisessa, paitsi sillä erolla että minä itse muutaman kuukauden jälkeen tajusin pitäväni hevistä, ja löysin oman sisäisen hevarini :D Se mikä minua vieläkin huvittaa siinä CDssä ja hevariksi tulemisessa on se, että minuun, joka ei koskaan ennen ollut kuunnellut yhtään mitään, upposi ensimmäisenä Impaled Nazarene ja Dimmu Borgir.

        Sinä löydät Jeesuksen pidit siitä tai et.


      • löytää...
        hiljaa....... kirjoitti:

        Sinä löydät Jeesuksen pidit siitä tai et.

        Jos löydän niin kerron khyl terveisiä, mutta epäilen. Heppuhan kuopattiin jo aika kauan sitte.


      • Gottrot
        löytää... kirjoitti:

        Jos löydän niin kerron khyl terveisiä, mutta epäilen. Heppuhan kuopattiin jo aika kauan sitte.

        Ei me Jeesusta löydetä, vaan Jeesus löytää meidät! LÄLÄLÄLÄ OOTTE VÄÄRÄSSÄ


      • selvää
        hiljaa....... kirjoitti:

        Sinä löydät Jeesuksen pidit siitä tai et.

        AIVOPESUA!


      • hiljaaa!!!
        selvää kirjoitti:

        AIVOPESUA!

        Jeesus löytää sinutkin, pidit siitä tai et!


    • hehehehehahahaha

      tinapaperia

    • RockNRoll All night long

      Sanoisin itseäni enemmän rokkariksi ku hevariksi :) mut olkoon

      Löysin hevi ja rock musiikin joskus 3 vuotta sitten, eli 12 vuotiaana. Aloin kasvattamaan hiuksiani pidemmiksi, mutta nahkatakkia en vielä saanut. Silloin lempibändini oli Hurriganes, Children of Bodom ja the 69 eyes.
      13 v. Löysin 3 kestoidoliani, Alice Cooper, W.A.S.P ja Sentenced.
      14 vuoden iässä minulla oli aina tummat vaatteet (farkut ja musta huppari)
      Nyt kun olen 15, niin mulla on Nahkatakki, niittikynsikkäät, kaiken maailman ketjuja, farkku liivi, mustat farkut ja kaikkee. Nyt kuuntelen pääosin Alice Cooperia, Sentencediä, W.A.S.P:ia, the 69 eyesii ja Negativea.

      ROCK 'N' ROLL ALL NIGHT LONG!!

      • kauaa koska

        Jeesus löytää sinutkin!


      • että.....
        kauaa koska kirjoitti:

        Jeesus löytää sinutkin!

        Jeesus oli ns. "pre-hevari".


      • Hän löytää
        että..... kirjoitti:

        Jeesus oli ns. "pre-hevari".

        sinutkin. On tainnut jo löytää kun mainitset hepun nimeltä. Turha tapella vastaan.


    • FrozenCorpse

      Aika karsii wannabet elämäntapapitkätukista. Täällä ei pyrkyrit leveästi elä montaa vuotta.

    • juhhuh

      Eli siis ekalla luokalla ostin Tony hawk pelin, ja siinähän oli Iron maidenin number of the beast, ja sehän oli nannaa :P Sitten n. 2 luokalla kaverilla kuuntelin Bodomin FOllow the reaperia. Kunnon "hevariksi" (outfitti on lettiä ja maastohousuja vaille valmis) aloin syksyllä.

      • hewarrrr

        maastohousut on huorat


    • poiuytr

      joo eli oma tarina: serkun kautta pääsin kunnon musan pariin joskus ku olin 10v, Sentencediin, Dimmu Borgiriin, CoB:hen ja muuhun se miut tutustutti aluksi. Tottakai olin ihan myyty ja sitä soi semmoset 4v pelkästään...
      Sitten kuitekin tuli muutos ja aloin kuuntelemaa Bon Jovi, W.A.S.P., Alice Cooper & kumppanit sektoria, siit se nousukausi sitten alko kun tutustutin itteni hip hopin kautta reggaen dancehallin ihmeelliseen maailmaan.
      Tällä tiellä ollaan vieläkii ja yhtään en kadu =)

      • jätit pahan

        hengen musiikin pois ja löysit VALON! JEESUKSEN KRISTUKSEN ja aloit kuuntelemaan reggaeta!


      • poiuytr
        jätit pahan kirjoitti:

        hengen musiikin pois ja löysit VALON! JEESUKSEN KRISTUKSEN ja aloit kuuntelemaan reggaeta!

        Missä?


    • hevari 12

      Joskus ku mä olin 7 niin mä sain apocalyptican levyn mun enolta nimikirjoituksilla. sitä mä olin kuunnellu ja ny kaikki muu paitsi hiukset ja silmät on mustaa. hevipaitoja , mustia farkkuja ja nahkatakki löytyy. ja oon ny 12 parhaat bändit on metallica, system of a down, apocalyptica ja children of bodom

    • ihanvaanbtw

      Meikä alko tännään nauramaan ku joku about 19 vuotias pitkätukka hevaripoika jolla oli pitkä musta nahkatakki & parta, meni hakemaan maitoa. :D

    • Wanna be Ironman

      Muuten maito on hyvää, tiesitkö?

      No joo, Ite oon 16 vuotias lukiolainen ja oon (kai) kuunnellu heviä jonkun about kymmenisen vuotta, mutta alussa kuuntelin stratovariusta, yms. kikkeliheviksi mainittavaa musiikkia, jota tosin kuuntelen edelleenkin silloin tällöin.

      Muistaakseni kaikki alkoi siitä kun isoveljeni paras kaveri tuli meille joskus eikä veli ollut kotona ja hän sanoi että kuunteles tää ja laitto "Ensiferum -Treacherous Gods":in soimaan ja en ollut koskaan tuntenut mitään sillälailla niin erikoiseksi ja olin oikeastaan siinä kohtaa jo myytyä miestä, vaikken sitä viellä silloin tajunnutkaan.

      Siitä sitte aloin kuuntelemaan Folk metallia, mikä on edelleenkin suosikki musiikkigenre mm. Black metallin, Melodisen (death) metallin, heavy metallin, trash metallin, doom metallin, goottimetallin, stonerin, sinfonisen metallin, speed metallin, rockin, punkin, klassisen musiikin, ambientin ja dark ambientin kanssa.

      Itse tosin olen ihmetellyt miksi kaikki kuuntelevat CoB:ia tai Metallicaa, kun maailmassa on oikeasti paljon parempiakin bändejä. (CoB ja System of a down, yms. ovat sell-out:eja eli he eivät oikeastaan enää edes tee kappaleitaan tunteella vaan tekevät täytebiisejä jotta saavat vain levyn ulos ja myyntiin.)

      Eipä tässä paljoa muuta, mustissa kuljen täällä etelä-pohjanmaalla, saatananpalvojaksikin monesti sanovat.

    • I heart guitarists

      No, nyt tulee hiukka erilainen hevitarina.

      Kaikki lähti seiskaluokalla, kun päädyin luokkaan jossa puolet pojista oli hevareita. Parin päivän kuluessa tajusin, että he kuuluivat koko koulun suurimpaan kaveriporukkaan, jossa kaikki paitsi tyyliin 4 poikaa on hevareita. Ja tottakai tämä tyttö sitten meni ja ihastui yhteen.
      Aloin tutkia heidän bändipaitojaan ja musiikkisoittimiaan, OPETTELIN kuuntelemaan ensin Metallicaa ja Iron Maidenia (jälkimmäinen "oma" löytö), sitten Borgiria.
      Kun olin jonkun aikaa pomppinut sitten taas genrestä toiseen (metalli-pop-hiphop-dance-pop-punkpop-"kikkelihevi"-Manson) ja ko. pojat olivat siirtyneet Lamb of Godiin, Cannibal Corpseen jne. tuli vastaan tilanne, että he kutsuivat minut keikalleen, jossa he heittivät covereita mm. edellämainituilta yhtyeiltä. Yksi pirun biisi iski lujaa: Slayerin Raining Blood. Tajusin pian sen soineen päässäni kaksi viikkoa putkeen. Surffailin Spotifyssa ja löysin Slayerin, Tori Amoksen, Lamb of Godin, Children of Bodomin ynnä muita. Ja tällä kertaa ilman opettelua.
      Tällä hetkellä kuuntelen edelleen enemmän 70-80-lukujen rockia (Joan Jett, Suzi Quatro, Black Sabbath, Dio), mutta jos kännykkäni alkaa soittamaan jotain muuta, en pane pahakseni vaan laitan kovemmalle :)

    • rtjrt

      Löysin 12-vuotiaana iron maidenin (nyt olen 17), kuuntelin maidenia pelkästään joku vuoden, sitten taisin löytää slayerin ja metallican, sitten tuli megadeth, sitten löysin venomin jne....

    • Rock lover since -98

      Olen aina pitänyt hevistä ja rockista, en jaksa muistaa milloin alkoi, eskarissa oli jo nahkatakki käytössä ja nahkatakkia käytän edelleen (tosin vaihtunut ku eka meni pieneks, mut se pitäs olla viel talles) Pukeudun mustaan ja minua uskotaan yli 15 vuotiaaks, uskotaan että juon viinaa ja poltan röökiä, sinänsä ihan kiva mutta rööki varsinki vie rahat ja terveyden.

      Ikä on vajaan kuukauden päästä 14.

      • 4vee

        En ole ikinä ymmärtänyt mitä ylpeilemisen aihetta siinä on että ilmaisee kuuntelevansa "heviä"/rockia jonka jälkeen kommentoi: "ikää on sit kahen vuoden pääst ainaQi 13."

        Minä kuuntelen kaikkea musiikkia laidasta laitaan.

        Ens vuonna ikää tulee 5.


      • Rock Lover Since -98
        4vee kirjoitti:

        En ole ikinä ymmärtänyt mitä ylpeilemisen aihetta siinä on että ilmaisee kuuntelevansa "heviä"/rockia jonka jälkeen kommentoi: "ikää on sit kahen vuoden pääst ainaQi 13."

        Minä kuuntelen kaikkea musiikkia laidasta laitaan.

        Ens vuonna ikää tulee 5.

        Tuolla en ylpeile, mutta ajattelin kertoa kun tuntuu että se liittyy aiheeseen. Itse asiassa olen sellainen suht koht hyljeksitty, sitä paitsi jos sanon että minua luullaan usein yli 15-vuotiaaks, niin ajattelen että on ihan hyvä kertoa oma ikä, vaikka sen saattaa saada selville nimimerkistä kun taas toisaalta joku voi luulla että muistelisin rock/hevi-innostukseni alkaneen tuolloin. Kuten huomaat muissakin viesteissä kerrotaan ikä, tosin ei noin suorasti, useimmissa tyyliin: alkoi pari vuotta sitten kun olin esim. 12, tämän hetkinen ikä 14. Siis kyllähän mä suostun muutakin musiikkia kuuntelee, mutta heviä ja rockia mieluiten,
        Tosin jos itse päätän kuunnella musiikkia, se on heviä tai rockia.


      • asdasdasdasdasdasdas
        Rock Lover Since -98 kirjoitti:

        Tuolla en ylpeile, mutta ajattelin kertoa kun tuntuu että se liittyy aiheeseen. Itse asiassa olen sellainen suht koht hyljeksitty, sitä paitsi jos sanon että minua luullaan usein yli 15-vuotiaaks, niin ajattelen että on ihan hyvä kertoa oma ikä, vaikka sen saattaa saada selville nimimerkistä kun taas toisaalta joku voi luulla että muistelisin rock/hevi-innostukseni alkaneen tuolloin. Kuten huomaat muissakin viesteissä kerrotaan ikä, tosin ei noin suorasti, useimmissa tyyliin: alkoi pari vuotta sitten kun olin esim. 12, tämän hetkinen ikä 14. Siis kyllähän mä suostun muutakin musiikkia kuuntelee, mutta heviä ja rockia mieluiten,
        Tosin jos itse päätän kuunnella musiikkia, se on heviä tai rockia.

        Liittyy aiheeseen? Millä tavoin aihe "Hevarit \,,/" liittyy mitenkään Rock Lover Since -98 -käyttäjän ikään? Ei mitenkään.


    • ebon

      Varo vaan hevareita! On ne häijyjä kersoja. Mun pojanpoika nimeltä Korianteri juo joka päivä ES ja spreijjaa mun talon seinille paskaa.

      • Rock Lover Since -98

        Ja tuosta päättelit sen olevan hevari? Sori ny vaa mut kuulostaa normilt ES-Jonnelta, joista koostuu 85% suomen nuorisosta.


      • ihmettelijämummo
        Rock Lover Since -98 kirjoitti:

        Ja tuosta päättelit sen olevan hevari? Sori ny vaa mut kuulostaa normilt ES-Jonnelta, joista koostuu 85% suomen nuorisosta.

        OLI AIVAN VARMASTI HEVARI! Minun lapsenlapseni on aivan samalainen.. Kamala saatananpalvoja. Ne kaikenmaailman saatananpalvonta yhtyeet pitäisi kieltää lailla ja ampua kuuhun. Ja mikä on tuo ES-Jonne? Onko se jokin joukkue?


    • aaaa1133

      jonnet vituttaa

    • jcn37

      En itse käytä hevarien vaate tyyliä,mutta ihastuin iron maideniin ja omistan heiltä jo ainakin 8 albumia ja vielä keräilen lisää. minun puolseta muut saavat kuunnella mitä lystäävät :)

    • heavymetallist94

      Itse olin ala-asteella pitkälti semmonen peruskersa, hupparit ja farkut sun muut mutta alkusykäys metallin maailmaan oli euroviisut 2006, Hard Rock Hallelujah. Se sai vaihtamaan hupparit ensin pillifarkkuihin ja ketjuihin ja pitkiin hiuksiin. Nykyään Lordi tosin on minulle kyllä lähinnä vitsi kun olen vuosien varrella tutustunut brutaalimpaan death/black metalliin ja rankempaan industrial-mättöön (Rammstein, Black Light Discipline ym.) ja laajemmin koko metalligenreen, Nightwishistä Cannibal Corpseen ja kaikkea siitä väliltä.

      Ja tuo tuommoinen perinteinen "hevari" staili jäi kyllä aika pian, tilalle tuli tämmönen rankempi "metallisti"-tyyli, eli maastohousut (renksut, kettinkejä joskus mukana), teräskärkimaiharit, pää lähes kaljuksi, bändipaita ja tietty nahkarotsi. Mitään politiikkaa ym. siihen ei sisälly, pukeutuminen tuli yksinkertaisesti musiikin mukana ja koska se mielestäni vaan on hienoa. Kavereita on sittemmin tullut enemmän hevaripiireistä mutta kyllä vanhat ala-asteajan "jonnetkin" yhä kelpaa seuraksi, en minä sitä tyyliä niin vakavasti ota.

    • metööl

      normi kehitys: ekana kevyempää metelii joka saattaa soida listoillakin metallica,nightwish,maiden ja sellaasta. Nyk. rotten soundit, Medeiat, Borgirit, COBt, Gojirat, Meshuggahit, Viikatteet, Stam1nat, Mokomat, Immortalit, Darkthronet, Devin Townsendit ja kaikki koluttuja ...kehitystä tapahtunu 6-8 vuotta

    • jppppppppppppppp

      Ainoa oikea: Judas Priest

    • 10+19

      mä aloin joskus 13 vuotiaana ihailemaan yhtä tuttuani, joka on siis ite hevari. mä aloin käyttämään mustia vaatteita, ja kirppareilta metsästin nahkarotsin ja niittisysteemejä. ja mä oon aina kuunnellu vähän raskaampaa musiikkia (haha mun äiti ei oikee tykkää). siitä se sitten lähti :D

      joku tääl sano, et tytöt ei tykkää hevareista > minä oon ite tyttö, ja kuolaan ko kadulla tulee jonkinlainen hevarimies, ahh 8)

    • Sox

      Kuulin joskus skidinä randomisti SOADia radiosta ja johan iski. Aloin kuuntelemaan enemmän metallia ja tuli kaikki maailman genret ja niiden alalajit tutuksi. Jatkoin aikalailla puhtaalla hevilinjalla n. 6 vuotta kunnes tajusin, ettei muukaan musiikki ole paskaa. Kuuntelen nykyään metallia, räppiä, reggaeta ja vaikka dubsteppia. Suosittelen tutustumaan muihin genreihin, avartaa näkemystä musiikista ja löytyy uusia hyviä artisteja/bändejä.

    • Gohtmetalhead

      Itse aloin kuunteelee raskasta musiikii tosissaan ku yks tyttö jätti tai erottii.Olin kauan ollu hoppari/räppäri teemassa.Kunnes aloin kuunteelee metalli musiikii.Totesi ei se pitkä tukka kitara soolo rumpali musiiki oo paskempaa.Kunnes se tyttön kanssa tuli ero.Siit sytytti mut metalhead puolelle.Eli aloin hommaa maaastohousuja ja kasvattaa pitkää tukkaaa.Kunnes tuli 2014 millo kiinnostuin Goottisuudesta eli nykyisi oon Heavi/gootti.Raskaast musiikii menee Lordist teräsbetonii siit deaht metal. Black Metal Heavy Metal Ja rock.Siltä väliltä tyylii on Pitkä Musta kaapu Maiharit remmihousut steampunk accerossies lasit.Mut sit mun hevi puoli löytyy Pitkä tukka Groulaus soveltuva ääni.Maastohousut. olen kuunntellut nyt 3v ja olen 20v ja suhteessa

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1635
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1499
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      66
      1398
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      34
      1363
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      49
      1314
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1238
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe