Onko kenelläkään tietoa, että saako jotenkin hankittua itse haluamansa puhelin numeron, jos se ei ole käytössä? Esim. 050-1234567, tai 040-4440000 tmv. Ja miten saa seitsemän numeroisen puhelinnumeron, kun sellaisiakin on näköjään joillain olemassa, esim. 050-1234 tai 040-4444???
Miten saa haluamansa puh.nron???
1
472
Vastaukset
- kysyä onko
joku tietty numero vapaana ja saisitko sen..
Ja sit toi numeron pituus, numeron pituus on oletuksena aina seitsemän (ja siihen sit vielä lisäksi suuntanumero 3 numeroa), noita lyhytnumeroita ei ole saatavilla kuin erityistarkoitukseen eikä niitä saa helposti...jos saa ollenkaan. Elisalla...anteeks muinaisella Radiolinjalla, oli aikoinaan ns. osakeliittymiä ja niissä oli tuollaisia 4 numeroa pitkiä puhelinnumeroita joten mä veikkaisin että ne numerot johon oot törmännyt on just niitä entisiä osakeliittymän numeroita. Toi miks dnallakin voisi olla tuollainen, niin vois ehkä selittyy niin että jos joku jolla on ollut ex-radiolinjan osakeliittymä niin on vaihtanut operaattoria elisalta dnalle ja pyytänyt jos sais dnalta samanlaisen numeron.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72528- 1211801
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1241513Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391497Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741327Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1611302- 1481275
- 521208
- 591148
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.651091