kaverin vaimoa

mieskirjoittaja

Kaverini oli lähtenyt metsästysporukan kanssa viikoksi metsäkeikalle. Olin ennenkin käynyt auttelemassa tätä nuorta avioparia ja taas oli apuni tarpeen. Vauhdikas Heli rouva oli välilauantaina kutsunut kaverinsa Sarin luokseen ryyppäämään. Jo aiemmin päivällä olimme soitelleet ja rouva oli pyytänyt minua käymään jos vaikka haluaisivat kyytiä kaupunkiin. Menin vilkaisemaan mitä naisille kuuluu ja he innostuivatkin lähtemään kapakkaan. Molemmat, jo hieman humalaiset naiset heittelivät vihjailevia katseita suuntaani kaverinsa katseen välttäessä. Puutteessa taisivat olla molemmat, mutta toisen naisen läsnäolo esti enemmät lähentelyt. Heitin naiset kylille ja jäin pyörimään pimpparallia. Yksi tuttu kaveri tuli kyytiini. Naisia katsastaessamme ja puutetta manaillessa pari tuntia livahti nopeasti.

Huomasin kaupungille tuomani naisparin huojuvan jalkakäytävällä meitä kohti. Heli tuki kaveriaan joka ei meinannut pysyä tolpillaan. Nopeasti hyppäsimme ulos autosta ja lähdimme auttamaan heitä. Saimme Sarin tungettua auton takapenkille ja Heli kiipesi toiselle puolelle taakse istumaan. Lähdin viemään naisia Helin luo ja kaverini etupenkillä vilkaisi minua merkitsevästi heilauttaessaan päätään Sariin päin. Katsoin virnistäen takaisin mutta pudistin päätäni. Ei me kuitenkaan sammuneita naisia käytetä hyväksemme.

Veimme naiset Helin luo kotiin ja kaverini kanssa kaivoimme Sarin auton takapenkiltä. Lyhyt hameensa nousi lantioille eikä kaverini voinut vastustaa kiusausta koittaa pillua edes sukkahousujen päältä. Hän koitti reilusti sammuneen naisen jalkoväliä kun Heli toiselta puolelta autosta noustessaan ei huomannut. Kun Heli kiersi auton toiselle puolelle, hän huomasi kaverini käden Sarin jalkovälissä. Nainen oli kuitenkin sen verran humalassa, ettei hän asiasta sen suurempaa meteliä nostanut, vaan ehkä itsensäkin teki mieli saada vastaavaa käsittelyä. Nyt vaan miehiä oli yksi liikaa. Eihän hän, naimisissa oleva nainen voinut ruveta kahden miehen kanssa touhuamaan. Sen verran räväkkä rouva oli kyseessä että neiti-ihmisenä sekin olisi saattanut onnistua.

Kantakaahan se nainen sisään, Heli sanoi ja lähti kävelemään kerrostalon ulko-ovelle päin.

Lukitsin auton ja talutimme Saria sisään Helin aukoessa ovia. Kun Helin silmä vältti, kaveri puristeli vielä härskisti Sarin tissejä ja taisi vielä vähän kopaista jalkojen välistäkin. Kannoimme Sarin eteiseen jossa hän tuli sen verran tajuihinsa että halusi vessaan. Sarin oksentaessa pytyn edessä polvillaan Heli totesi selviävänsä tästä eteenpäin yksinkin. Kaverinikin tajusi ettei tästä sen kummempaa tyydytystä saisi, joten lähdimme ulospäin. Kaverini mentyä jo edeltä, vilkaisin vielä ovelta Heliin joka hymyillen muiskautti suutaan kuin suukon merkiksi. Vastasin samoin kiihottavaan viestiinsä. Ajelimme takaisin kaupungille, mutta Helin ele ei antanut rauhaa.

Sanoin kaverilleni lähteväni myös nukkumaan, kun huomenna on työpäivä ja heitin hänet autolleen. Enhän minä kotiin ollut menossa vaan suunnistin suoraan Helin talolle. Mulla on ollut avain asuntoonsa jo melko kauan, kun olen heidän huusholliaan käynyt pitämässä silmällä ja kukkia kastelemassa heidän yhteisten matkojen aikana. Pysäköin autoni hieman sivummalle ettei mahdollisesti joku ohiajava kaveri huomaa autoani seisomassa yöllä tällaisessa paikassa. Huoneisto johon olin menossa, oli pimeänä. Ajattelin jo häipyä kotiin, mutta alapääni ajatteli yläpääni puolesta jotain muuta. Ulko-ovella polveni olivat hieman hyytelönä, mutta muistelin vain Helin ilmasuukkoa, ja uskaltauduin peremmälle.

Kiipesin yhden kerroksen Helin asunnon ovelle. Aivan varoen painoin ovikelloa ettei se kilahtanut kuin vain kerran. Avasin samalla oven avaimellani ja livahdin sisään. Hiljaa vedin oven perässäni kiinni. Hiljaisella äänellä kerroin kuka on tulossa. Heli vilkaisi kylpyhuoneen ovesta hampaitaan harjaten, heilautti kättään ja meni takaisin. Nainen tiesi varmasti miksi olin tullut. Hänellä oli yllään valkea paitapusero jonka alta vilkkuivat pikkupöksyt ja paljastivat rehevän takapuolen parhaat puolet.

Sammuiko Sari jo, kysyin kuiskaten?

Joo, tuolla se nukkuu meidän sängyssä, nainen vastasi huuhdottuaan suunsa.

Seurasin perässään kylpyhuoneeseen ja pyysin päästä kuselle. Heli siirtyi sivummalle. Avasin farkut ja työnsin ne nopeasti kokonaan pois. Helin katsoessa puoleeni, työnsin myös alushousuni pois. Kaluni oli jo paisunut, muttei vielä seisonut ihan täydessä mitassa. Istuin pytylle ja painoin kalun alas. Sain vaivoin kustua kun Heli hymyillen katseli toimiani. Tartuin käteensä ja vedin häntä itseäni kohti. Hän kumartui puoleeni ja painoi huulensa huulilleni. Kiihkeä suudelma teki tehtävänsä eikä täyttä erektiota tarvinnut enää odotella. Pujottelin kyrvän pytystä ja nousin ylös. Suutelimme vielä kiihkeästi toisiimme kietoutuen.

Anna minäkin käyn vielä kusella. Heli pyysi ja housut nilkkoihin työntäen istui pytylle.

Nainen nosti paidan vatsansa päältä. Tuuhea karvoitus oli aivan nähtävänäni kun Heli selvästi halusikin esitellä sitä minulle. Siirryin käsienpesualtaan ääreen ja käänsin täydessä mitassa seisovan kaluni sinne. Vedin esinahan aivan taakse ja huuhtelin huolellisesti. Kuulin Helin kusen virtaavan pyttyyn samalla kun hän katseli utuisin silmin kaluani. Provosoivasti vedin esinahkaa vielä taemmas ja painoin kalun tyvestä saadakseni sen näyttämään vielä suuremmalta. Heli nuolaisi huuliaan ja käännyin eteensä. Nainen tarttui kaluuni ja työnsi rajusti liikkuvat taakse. Terska upposi nopeasti huuliensa väliin ja tunsin kielen kiertävän sen reunat.

Anna suihku, Heli pyysi päästäen maiskahtaen kaluni suustaan ja irrotti otteensa.

Heli potki pikkupöksyjään nilkkojensa ympäriltä ja levitti jalkansa aivan äärimmilleen pytyn molemmin puolin. Avasin hanan ja ojensin bideesuihkun hänelle. Katselin kun nainen levitti karvoitustaan ja paljasti punaisen vulvan näkyviin. Se on näkymä jota yksikään mies ei voi vastustaa. Heli vilkaisi puoleeni ja naurahti huomatessaan kuinka tiiviisti tuijotin jalkoväliään johon hän ohjasi vesisuihkua. Vetelin rauhallisesti käteen ja Heli veden suljettuaan levitti hetkeksi vielä enemmän pilluaan näytille ja nousi ylös. Kietouduimme taas toisiimme ja suutelimme pitkään kieltemme leikkiessä kiihottavaa leikkiään. Nainen puristeli ja runkkasi tiukasti kaluani suudellessamme. Heli painoi vessan huuhtelua ja lähti kylpyhuoneesta vetäen minua kädestä. Makuuhuoneessa Sari tuhisi sikeää humalaisen unta keskellä sänkyä.

Odota, Heli sanoi ja haki yöpöytänsä laatikosta black jack paketin.

Seisoin kalu pystyssä makuhuoneen ovella ja nainen tarttui siihen takaisin tullessaan. Hän lähti vetämään minua olohuoneeseen päin. Heli heitti kortonkipaketin olohuoneen pöydälle ja laskeutui eteeni polvilleen. Hän imaisi vielä kaluni hetkeksi suuhunsa ja teki muutaman pitkän edestakaisin liikkeen. Kyrpä painui välillä kitalakeensa ja tunsin hampaiden hipaisevan kalun vartta. Kun hän päästi sen suustaan, kielensä kävi vielä kiusoitellen terskan reunojen ympäri. Sitten hän päästi irti kalustani ja otti paketista kumin. Hän avasi paketin ja alkoi ihanan kiihottavasti runkaten rullaamaan kumia elimeni päälle. Kun hän sai sen perille, hän työnsi minut istumaan sohvalle. Enempiä viivyttelemättä hän laskeutui syliini istumaan.

Olisin niin halunnut päästä maistamaan tuota ihanan punaista häpyä, mutta nainen halusi toisin. Hän määräsi tahdin ja minä tottelin. Heli nousi polvilleen, levitti toisella kädellä tumman karvoituksensa ja toisella kädellä kaluuni tarttuen otti minut sisäänsä. Nainen halusi nautiskella joka sentistäni ja laskeutui hitaasti istumaan. Tunsin tiukan pillun suun liukuvan hitaasti kaluni varrella. Vitun sisäseinämät hyväilivät sisään työntyvää terskaa. Heli voihkaisi vaimeasti kun pohjasin vasten kohdun suuta. Kova nappula pyöri ympäri terskaa kun nainen nautiskellen pyöritti lantiotaan ja hinkkasi puutteesta kutiavaa pilluaan kaluuni.

Sulla on ihanan iso, Heli kuiskasi korvaani painautuessaan minua vasten.

Ja sinä olet tosi tiukka ja märkä, vastasin kohteliaisuuteen.

Se asia todellakin piti paikkansa ja Helin nostaessa takapuoltaan tunsin taas tiukan pillunsuun hyväilevän kalun vartta.

Anna mulle sun tissit, kähisin kiimoissani.

Heli alkoi avaamaan paitapuseronsa nappeja ärsyttävän hitaasti. Riisuin oman paitani pois odotellessani pehmeän naisen ihon paljastumista. Halusin tuntea naisen ihon paljasta rintaani vasten. Pitsiliivit paljastuivat vähitellen enkä voinut olla suutelematta suuria rintoja niiden yläpuolelta ja läpi. Kastelin nännin kohdan imiessäni ja varovasti näykkiessäni nipukkaa. Heli heitti paitansa pois ja kumartui minua vasten jolloin kasvoni hautautuivat kuumaan tissivakoon.

Avaa liivit, nainen kuiskasi koko ajan lantiollaan hidasta pyöritysliikettä jatkaen.

Tavoitin hakaset selkänsä takaa ja hetken aikaa näprättyäni sain ne auki. Nyt Heli nousi pystympään ja tarttui molemmin käsin rintoihinsa kannatellakseen liivejä peittonaan. Hän painoi tissejä yhteen ja hieroi niitä kiihottavasti. Avoimet liivit paljastivat rintojen alapinnat joihin painoin suuni.

Älä tee jälkiä, Heli kuiskasi.

Anna mulle nänni, käskin.

Heli nosti liivit tissien päältä ja olkaimet riisuen heitti ne sohvalle. Tummanpunaiset nännit nöpöttivät kutsuvina rintojen keskellä. Hetkeäkään aikailematta imaisin toisen suuhuni. Heli vinkaisi kun painoin hampaani herkkään nipukkaan. Hän tarttui taas suuriin riippuviin rintoihinsa ja niitä yhteen painaen nosti molemmat nännit vierekkäin suuni ulottuville. Nyt sain kaksi kovaa nappulaa yhtä aikaa imettäväkseni. Heli lantion liikkeet muuttuivat vaativammiksi, kun herkkiä nännejä kiihottaen sain hänet orgasmin partaalle. Hän nosti takapuoltaan irti minusta ja junttasi rajusti takaisin. Hän toisti liikkeen muutaman kerran ja lysähti tärisemään syliini. Tunsin pillun supistelevan tiukasti kaluni ympärillä. Puristin orgasmissa tärisevän naisen vasten rintaani. Pehmeät tissit painuivat rintakehääni.

Kiitos, Heli kuiskasi korvaani.

Nainen käänsi kasvonsa minuun päin ja suuteli pehmeästi. Jatkoimme hellää suudelmaa pitkään, varmaan toista minuuttia, kun kumpikaan ei malttanut sitä lopettaa. Alastomat vartalomme hakivat toistemme ihoa ja kaivaten hankasivat toisiaan vasten.

Työnsin Helin päältäni sohvalle kyljelleen. Nousin nopeasti ylös ja käänsin rajusti naisen jalastaan selälleen sohvalle poikittain. Työnsin jalat lattialla aivan levälleen ja tuuhean karvoituksen alta paljastui turvoksiin ja pehmeäksi naitu aikuisen naisen vittu. Kävin polvilleni lattialle ja painoin suuni naisen alapäähän. Levitin karvoitusta ja häpyhuulia lisää ja sai paisuneen klitoriksen paljaaksi. Imaisin sen suuhuni ja samalla työnsin kaksi sormea syvälle vaginaan. Maistoin ihanan kiimaisen naisen maun emättimen valuttaessa makeaa kustaan suuhuni. Heli voihki äärimmäisessä kiimassa. Halusin tuntea uudestaan naisen kalullani ja ohjasin terskan häpyhuulille. Yhdellä rajulla työnnöllä olin naisen pohjassa. Heli nappasi sohvatyynyn kasvojensa eteen ja suunsa siihen painaen huusi kiimaansa.

Nostin naisen jalat ylös ja käänsin hänet sohvalle. Kiipesin pillun perässä jalkojensa väliin polvilleni ja junttasin taas pohjaan. Naisen elin oli niin vastaanottavaisena auki että upposin helposti enempiä ohjaamatta. Aloitin rajun pumppauksen omaa orgasmiani hakien. Heli puri tyynyä ja huusi ja huohotti. Tunsin pillun tiukkenevan naisen orgasmin lähestyessä. Omanikin oli jo lähellä. Puuskutin kuin höyryveturi, kun kotimaista elokuvaa jäljitellen mäntäni pumppasi sylinteriään. Ylipaineventtiili antoi periksi ja spermasuihku lensi kondomin kärkeen. Vielä viimeiset rajut työnnöt ja lysähdin makaamaan alastoman naisen pehmeille rinnoille.

Olihan ihanaa, kuiskasin Helin korvaan.

Kiitos niin oli, nainen vastasi.

8

33368

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaimon fantasiaa

Olipa vallan kostuttava kertomus. Aivan kuin olisit pääni sisällä toteuttamassa yhtä fantasiaani.Jos sinulla on laadullisesti saman tasoista tarinaa tarjolla lukisin mielelläni lisää. Oma mies paljon pois ja usein kuvittelen sessioista esim. nuohoajan tai öljyntoimittajan tai "naapurin" kanssa.

• mieskirjoittaja

Kiitos kehuista. Jos kolahtaa niin helmikuussa 2008 on aiempi kertomus joka on pääsääntöisesti todella tapahtunut.

• Anonyymi

Mie voisin tulla auttamaan.. Kun olet yksin.

• kylläkään...

koskisi humalaiseen naiseen en sitten millään!!!

• Nahkapussi

Muisteleppa hiljaa mielessäsi vanhaa suomalaista sanontaa.
        Ronkelit runkkaa !

• Anonyymi

Hyvä tarina ja selkeästi kerrottu.

• Anonyymi

Laitoin veneeseen sähköperämoottorin ja lähdin uistelemaan oli maanantai aamu,
      Olihan hiljainen moottori kiertelin järvellä nänin Eskon mökillä liikettä ajoin laituriin Esko oli pihalla nousin laiturille Eskon vaimo Merja tuli saunasta kiljahti Esa kose siinä kerkisin nähdä vilauksen alastomasta vartalosta. Esko odotteli työkaveriaan kertoi että lähi kylässä noin sadan kilometrin päässä on huoneisto remontti menossa.
      Istuttiin saunan terassille Esko kaatoi juomaa molemmille Merja tuli saunasta hame ja paita päällä, Esko et ota menette töihin Esko nauroi Jukka ajaa ja pian pakettiauto tuli pihaan Esko lähti ja sanoi jos saat kalaa tuo meille illalla saa paistaa.
      Merja katoi autoa ja sanoi Esko juo liikaa varsinkin mökillä, huomasin että Merja horjahteli kun meni hakemaan limukkaa mökiltä.
      On usein pidetty hauskaa porukalla katsoin kun käveli poispäin on hyvässä timmissä on Eskoa nuorempi uusi vaimo. Tumma tukka ruskeat silmät Esko sanoikin että ihastu silmiin ja muutenkin kivan rento. Merjasta oli huhua että otti Eskon kun on rahaa. Merja tuli ja istui penkille huomasin että ei ole housuja pillu näkyi hyvin kun istui rennosti Merja sanoi kiva kun tulit ei tarvi yksin olla napitettu Eskon kauluspaita oli eduksi. Istuttiin Merja sanoi mitä mietit sanoin sinun pillua se näkyy jalat meni ristiin sanoin anna ola kiva katsoa ku nousi tekemään toista lasillista vähän huojahteli ja istui niin että pillu näkyi hymyil vaan nätisti.
      Minun uikkareissa kalu paisui Merja hymyili tekeekö jotain mieli otin ryypyn sanoin tekee istuttiin ja naureskeltiin. kauluspaidan alta alkoi näkyä nännit sanoin pitäiskö lähteä uistelemaan Merja sanoi älä vielä ja kohenti asentoa paita kävi tiukilla nännit pisti hyvin silmään. Merja nauroi mitä mietit olin jo niin innoatunut että sanoin avaa vähän Merja punasteli en minä kehtaa katsoin Merjaa alkoi avamaan nappeja vain paidan reunat esti näkemästä nännejä kysyi mitä sitten.
      Sanoin vien sinut saunaan ja nuolen on semmoinen mieli, kun Merja istui uudeleen hameen helma oli paljon ylempänä ja näytti selvemmin pillua kysyi miten tuo sopii enää housuihin sanoin kiusaat, Merja katsoi ympärilleen levitti paitaa sanoi Esko ei ole koskenut on ollut humalassa. Sanoin kontaanko sinne ei estellyt konttasin jalkojen väliin katsoin pillua Merja hengitti nopeammin kysyi uskallatko hyväilin jakoja haaroihin asti nostin helmaa ja maistoin Merja nojasi taakseppäin rinnat aukeni eteen nuolin pillua ja kosketin rintoja Merja huokaili mennään saunaan.
      Kun päästiin sisään suuteli pitkään kuiskas olinko seksy sanoin olen haaveillut sinusta katsoin laveria Merja siirty takapaerin sänkyyn nuolin pitkään pillua Merja kuiskas olet hullu kun näin teet sanoi tuu heti nousin kalu pystyssä Merja nousi ja imi kalua sanoi hullu olen minäkin ja veti päälleen ohjasin kalua sisään katsoin Merjaa sen tummat silmät ns paloi ja näytti ihan tummilta kun pääsin sisään alkoi kunnon temmellys Merja halusi kyrpää kunnolla sanoin sänky kastuu Merja halasi ja suuteli , saa kastuakkin kerran tälle kesälle tyrkytti pillua ja kuiskas oli ihana tunne kun katselit kun sanoit pillu näkyy se kastui heti tuli halu tiesin että haluat nähdä rinnat olen ylpeä niistä ime Merja huokaili ja katsoi kun imin nännejä ne ei taipunut yhtäänleikin kielellä kuiskas ime se on ihana tunne olin pohjassa ja toisella kädellä hiroin pillun nipukkaa lantio nousi ja laski Merja kiljui sievästi ja ulisi ja vapisi annoin rauhoittua Merja nauroi olet ihana kova liikuin vähän nauroi nautiskeletko sanoin koko päivän Merja halasi kuiskas oltaisko koko päivä sitten panin voimalla lantio nousi ja Merja ulisi alkoi vähän vapisemaan en voinut pidättää laskin sisään kiljuvaan naiseen. Kun nousin annoin pöydältä paperia katsoin kun kuivasi pillua Merja antoi paperin ja nousi nauroi tämä pitää polttaa ja katsoi kun takassa paloi paperi, Seisoin Merja vieressä se sanoi tämä ei saa mennä eteenpäin Esko on hyvä mies kun ei jois niin paljoa. Sanoin uistellaan, otti pullon mukaan Merja nauroi ei ole liivejä kun istui vastapäätä, Merja nosti helman ylös sanoi on ihana vilvotella sanoi näytä minulle otin kalun uikkarien sivusta Merja kuiskas ihana kiiltävä ja levitti paitaa kuiskas että rannalta ei kuulla haluaisin tanssia sulle seksi tanssia, kysyin oletko tanssinut nauroi nuorempana olin glubilla ja tanssin sai kiksejä kun miehet kuolasi.
      Tekiköne muuta nauroi pitääkö kertoa, no kyllä ne yritti, no paniko kukaan nauroi jos oli rahaa paljon. Kerran yksi halusi esitys lavalla sulkemisen jälkeen tanssin sille se laittoi reilusti rahaa pikku housun alle, keikuin ja tanssin se tuli lavalle riisui kokonaan tanssin ja heilutin pyllyä, pieni mies mutta iso kyrpä mies oli tanko selän takana kun työnnyi ja heilutin pyllyä valuin niinkuin nyt siirsin pikku housua mies heroi pillua tarttu lantiosta ja painoi sisään nousin vähän että pääsi rintoihin luoja kun sillä oli iso kiljuin salissa kun se pani japitkään tulin kahdesti ennen kuin se laukesi kyrpä sylki spermaa ja paljon.

• Anonyymi

Merja kuiskas mennään tanssin sinulle. Siinä ajaessa olin varma puheista on ollut jopa eliitti huorana. Merja nousi veneestä katsoin haaroihin asti ei ihme jos on ollut on vieläkin kiintea kaareja pylly.
        Esko soitti näytti sormella hiljaa vastaili kysymyksiin Merja sanoi joo lähti aiko tuoda kalaa on kuulema joku katiskakin, mitä laitan ruokaa ai jaa no katsotaan saako kalaa saa kyllä perkata valmiiksi ja hymyili minulle.
        Päästiin sisään laittoi musiikkia sanoi Esko ei ole kuulut tätä kun tuli makuuhuoneesta tuli ja kuiskas Esko osti ja alkoi tanssimaan tanssiessa kävi kyykyssä ja levitti jalkojaan kun nousi pillun huulet pullotti kiihottavasti tanssi ja hyväili käsillään minua kalu paisui heti nykäisi kalun esiin ja tanssi hiveli höuhenellä minua tuntui kalussa hurjalta pitsi housut kävi ihan nenän edessä kun yritn maistaa vihka kepi pysäytti ja antoi sievästi lähestyä kun nuolasin pakeniylä verkon läpi nännit sojotti sain masitaa vähän ja pakeni, alkoi lskea pitsi housuja käytto sormea sisällä ja antoi maistaa limaa oli paljon tanssi vähän aikaa ja istui syliin laski ylä osan ja sain imeä lantio keinui jalkjen päällä sitten nousi ja ohjasi sisään kuiskas tunnetko olen ihan märkä kuvittelen ympärilla miehet ja kalut kovina imetti rintoja ja suuteli kuiskas haluan täyteen ensin yksi siteen toine ja kolmas se tunne kun pursuaa kalun ohi sperma se on ihanaa keinui ja nai, näin tehdään kun tehdään kunnolla kuiskas haluatko että olen huora haluatko sanoin haluan silloin alkoi nainti lantio vispasi kunnolla ja litinä kuului Merja raapi selkää ja vapisi oli pakko laueta oli niin rietas.
        Merja istui sylissä kuiskas saanhan tanssia joskus uudestaan. Tuli makuu huoneesta verkkarit jalassa sanoi men nyt kalaan tule illalla odotan haluan pika panoja sitten.

Kalstin ja kävin kokemassa naapurinkin katiskat kaloja sankko täynnä laitoin laiturin ritilä verkkoon niin pysyvät elossa.
        Noin kuuden aikaan meni Eskon luo oli jo ottanut näytin miten perkataan kidusten alta veto ja kääntö ja veto katsoi eikö tarvi suolistaa sanoin ri ja haarukka tänä ja kylki ruodot pois.
        Välillä otettiin ryypyt Esko harkoitteli sanoi on helkkoa eikä pstele käsiin, paisoin jo samalla ja syötiin. Esko käski näyttää millä heinikon vierestä saa näytin vihreä sinen kumiuistin se heitetään veteen ja vedetään vähän ja annetaan laskeutua Esko sanoi heti minä kokeilen sanoin jos laitat pelastus liivit saat otta minun veneen kysyi mistä kokeilen Katsahdin Merjaa tuolta ja näyti kaukana olevaa rantaa sieltä sain muutaman. Esko lähti Merja meni saunaan meni perässä helmat oli jo ylhäällä työnnyin heti Merja huokasi olen odottanut painoin muutaman kerran märkään pilluun ja aloin nuolla takaapäin pyly hyppi ja jalat leveni kuiskas olen huora voi helvetti nousin ja painoin liukkaasen pilluun Merja katsoi ikkunasta ja nauroi tuolla se pyytää ja vaimo pyytää täällä hieroin pillua edestä Merja kiljui sievästi ja jalat vapatti otin kiinni ja painoin syvään Merja kiljui kyllä tuntuu ja tuleevedin pois Merja virutti kalun ja imi vähän sanoin nyt ulos.
        Näin että Esko saa kalaa huiskutin kauas heilutti kättä ja otti pullosta ryyppyjä. Juotiin vähän aiaa Merja sanoi haluan edetä haluan antaa mentiin saunaan Merja imi kalua nauroi nyt se on valmis naitiin hulluna Merja ulisi jäi kiima päälle, ajattelin että muistelee entistä elämää tuli rankasti ja laskin taas sisään nyt pesin itse. Istuttiin ja Esko ajoi rantaan piti pidellä kädestä että pääsi kastumatta veneestä esitteli ylpeänä kaloja istui vähän aikaa ja meni mökkiin, kun mentiin sinne nukkui liivit päällä Merja kuiskas edessä ei ainakaan huku hyväilin rintoja kuiskasin minun on paras lähteä.

Myöhemmin seuraavana päivänä Merja soitti sanoi halusin olla kuin joskus ennen eihän haittaa sanoin ei me tehdään sama useasti kuului voi ihanaa haluan olla sinun oma huora niin kestän Eskon juomista. Toisinaan tuli seksikkäitä kuvia ja pyyntö näytä otin kalusta kuvan läheltä näytti tosi isolta tuli vastaus ihana kuva joskun makaan ja katson.Laitoin viestin ostan tosi ison mustan kalun ja panen takaa. Vastasi älä kerro enempää odotan sitä.

Meni kaksi viikkoa kun soitti olen aamuun yksin Esko kalalla kaukana ja ei tule, juo varmaan.
        Menin mökkiin Merja tuli ja laittoi toisen jalan taakse ja piti kiinni katsoi ja katsoi, no onko sulla suutelin on repussa kuiskas mulla ei ole vuosiin ollut mitään sellaista ja käveli makkariin. Merja soitti varalta Eskolle kuuli heti että on humalassa Merja sanoi ole varovainen tuo kalaa moi moim.
        Merja pyllisti kuiskas en halua nähdä vaan tuntea,vedin kielellä pitkin pillua Merja hakkasi nyrkillää sänkyyn kuiski on pimeää musta mies lähestyy en voi mitään katsoin kalua se oli suonikas iso kuin ponin kalu liikuttelin huulilla Merja kuiski ei saa rasiskata eiiiij kun työnsin vähän laskin sylkeä kaluun liikutin vähän kerrallaa sisään Merja huusi oikeasti liikutin ja liikutin sisään ja vedin pois ulina oli oikeaa ja kalu märkä Merja haali pyyhettä alle ja kiljui.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oisko se tosi paha

Jos haluaisinkin susta ennen kaikkea seksiä? Nainen
      Ikävä
      142
      4313
    2. Milloin nainen saan sinut?

Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e
      Ikävä
      22
      2445
    3. Haluan että tiedät tämän

Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk
      Ikävä
      97
      2019
    4. Trump syyttää sodasta Ukrainaa.

Vieläkö persut jaksavat naureskella sille kun väitetään Putinin ja Trumpin olevan parhaita kavereita? https://yle.fi/a/
      Maailman menoa
      392
      1642
    5. Mitä olen antanut sinulle?

Mitä olet antanut minulle?
      Suhteet
      37
      1495
    6. Pride saapuu Iisalmeen

Miksi tällaista tapahtumaa pitää käsitellä kaupungin hallituksessa? Ihan sama kun pistäisi pystyyn umpikännimarssin ja k
      Iisalmi
      182
      1494
    7. Johanna Turja, Putinin agentti Alavudelta

Johanna Turja: Ukraina on osa Venäjää https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a4d2ab92-3cc7-41bc-9630-0b48f898e263
      Alavus
      32
      1474
    8. 250
      1315
    9. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      83
      1237
    10. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      30
      1206
    Aihe