kaverin vaimoa

mieskirjoittaja

Kaverini oli lähtenyt metsästysporukan kanssa viikoksi metsäkeikalle. Olin ennenkin käynyt auttelemassa tätä nuorta avioparia ja taas oli apuni tarpeen. Vauhdikas Heli rouva oli välilauantaina kutsunut kaverinsa Sarin luokseen ryyppäämään. Jo aiemmin päivällä olimme soitelleet ja rouva oli pyytänyt minua käymään jos vaikka haluaisivat kyytiä kaupunkiin. Menin vilkaisemaan mitä naisille kuuluu ja he innostuivatkin lähtemään kapakkaan. Molemmat, jo hieman humalaiset naiset heittelivät vihjailevia katseita suuntaani kaverinsa katseen välttäessä. Puutteessa taisivat olla molemmat, mutta toisen naisen läsnäolo esti enemmät lähentelyt. Heitin naiset kylille ja jäin pyörimään pimpparallia. Yksi tuttu kaveri tuli kyytiini. Naisia katsastaessamme ja puutetta manaillessa pari tuntia livahti nopeasti.

Huomasin kaupungille tuomani naisparin huojuvan jalkakäytävällä meitä kohti. Heli tuki kaveriaan joka ei meinannut pysyä tolpillaan. Nopeasti hyppäsimme ulos autosta ja lähdimme auttamaan heitä. Saimme Sarin tungettua auton takapenkille ja Heli kiipesi toiselle puolelle taakse istumaan. Lähdin viemään naisia Helin luo ja kaverini etupenkillä vilkaisi minua merkitsevästi heilauttaessaan päätään Sariin päin. Katsoin virnistäen takaisin mutta pudistin päätäni. Ei me kuitenkaan sammuneita naisia käytetä hyväksemme.

Veimme naiset Helin luo kotiin ja kaverini kanssa kaivoimme Sarin auton takapenkiltä. Lyhyt hameensa nousi lantioille eikä kaverini voinut vastustaa kiusausta koittaa pillua edes sukkahousujen päältä. Hän koitti reilusti sammuneen naisen jalkoväliä kun Heli toiselta puolelta autosta noustessaan ei huomannut. Kun Heli kiersi auton toiselle puolelle, hän huomasi kaverini käden Sarin jalkovälissä. Nainen oli kuitenkin sen verran humalassa, ettei hän asiasta sen suurempaa meteliä nostanut, vaan ehkä itsensäkin teki mieli saada vastaavaa käsittelyä. Nyt vaan miehiä oli yksi liikaa. Eihän hän, naimisissa oleva nainen voinut ruveta kahden miehen kanssa touhuamaan. Sen verran räväkkä rouva oli kyseessä että neiti-ihmisenä sekin olisi saattanut onnistua.

Kantakaahan se nainen sisään, Heli sanoi ja lähti kävelemään kerrostalon ulko-ovelle päin.

Lukitsin auton ja talutimme Saria sisään Helin aukoessa ovia. Kun Helin silmä vältti, kaveri puristeli vielä härskisti Sarin tissejä ja taisi vielä vähän kopaista jalkojen välistäkin. Kannoimme Sarin eteiseen jossa hän tuli sen verran tajuihinsa että halusi vessaan. Sarin oksentaessa pytyn edessä polvillaan Heli totesi selviävänsä tästä eteenpäin yksinkin. Kaverinikin tajusi ettei tästä sen kummempaa tyydytystä saisi, joten lähdimme ulospäin. Kaverini mentyä jo edeltä, vilkaisin vielä ovelta Heliin joka hymyillen muiskautti suutaan kuin suukon merkiksi. Vastasin samoin kiihottavaan viestiinsä. Ajelimme takaisin kaupungille, mutta Helin ele ei antanut rauhaa.

Sanoin kaverilleni lähteväni myös nukkumaan, kun huomenna on työpäivä ja heitin hänet autolleen. Enhän minä kotiin ollut menossa vaan suunnistin suoraan Helin talolle. Mulla on ollut avain asuntoonsa jo melko kauan, kun olen heidän huusholliaan käynyt pitämässä silmällä ja kukkia kastelemassa heidän yhteisten matkojen aikana. Pysäköin autoni hieman sivummalle ettei mahdollisesti joku ohiajava kaveri huomaa autoani seisomassa yöllä tällaisessa paikassa. Huoneisto johon olin menossa, oli pimeänä. Ajattelin jo häipyä kotiin, mutta alapääni ajatteli yläpääni puolesta jotain muuta. Ulko-ovella polveni olivat hieman hyytelönä, mutta muistelin vain Helin ilmasuukkoa, ja uskaltauduin peremmälle.

Kiipesin yhden kerroksen Helin asunnon ovelle. Aivan varoen painoin ovikelloa ettei se kilahtanut kuin vain kerran. Avasin samalla oven avaimellani ja livahdin sisään. Hiljaa vedin oven perässäni kiinni. Hiljaisella äänellä kerroin kuka on tulossa. Heli vilkaisi kylpyhuoneen ovesta hampaitaan harjaten, heilautti kättään ja meni takaisin. Nainen tiesi varmasti miksi olin tullut. Hänellä oli yllään valkea paitapusero jonka alta vilkkuivat pikkupöksyt ja paljastivat rehevän takapuolen parhaat puolet.

Sammuiko Sari jo, kysyin kuiskaten?

Joo, tuolla se nukkuu meidän sängyssä, nainen vastasi huuhdottuaan suunsa.

Seurasin perässään kylpyhuoneeseen ja pyysin päästä kuselle. Heli siirtyi sivummalle. Avasin farkut ja työnsin ne nopeasti kokonaan pois. Helin katsoessa puoleeni, työnsin myös alushousuni pois. Kaluni oli jo paisunut, muttei vielä seisonut ihan täydessä mitassa. Istuin pytylle ja painoin kalun alas. Sain vaivoin kustua kun Heli hymyillen katseli toimiani. Tartuin käteensä ja vedin häntä itseäni kohti. Hän kumartui puoleeni ja painoi huulensa huulilleni. Kiihkeä suudelma teki tehtävänsä eikä täyttä erektiota tarvinnut enää odotella. Pujottelin kyrvän pytystä ja nousin ylös. Suutelimme vielä kiihkeästi toisiimme kietoutuen.

Anna minäkin käyn vielä kusella. Heli pyysi ja housut nilkkoihin työntäen istui pytylle.

Nainen nosti paidan vatsansa päältä. Tuuhea karvoitus oli aivan nähtävänäni kun Heli selvästi halusikin esitellä sitä minulle. Siirryin käsienpesualtaan ääreen ja käänsin täydessä mitassa seisovan kaluni sinne. Vedin esinahan aivan taakse ja huuhtelin huolellisesti. Kuulin Helin kusen virtaavan pyttyyn samalla kun hän katseli utuisin silmin kaluani. Provosoivasti vedin esinahkaa vielä taemmas ja painoin kalun tyvestä saadakseni sen näyttämään vielä suuremmalta. Heli nuolaisi huuliaan ja käännyin eteensä. Nainen tarttui kaluuni ja työnsi rajusti liikkuvat taakse. Terska upposi nopeasti huuliensa väliin ja tunsin kielen kiertävän sen reunat.

Anna suihku, Heli pyysi päästäen maiskahtaen kaluni suustaan ja irrotti otteensa.

Heli potki pikkupöksyjään nilkkojensa ympäriltä ja levitti jalkansa aivan äärimmilleen pytyn molemmin puolin. Avasin hanan ja ojensin bideesuihkun hänelle. Katselin kun nainen levitti karvoitustaan ja paljasti punaisen vulvan näkyviin. Se on näkymä jota yksikään mies ei voi vastustaa. Heli vilkaisi puoleeni ja naurahti huomatessaan kuinka tiiviisti tuijotin jalkoväliään johon hän ohjasi vesisuihkua. Vetelin rauhallisesti käteen ja Heli veden suljettuaan levitti hetkeksi vielä enemmän pilluaan näytille ja nousi ylös. Kietouduimme taas toisiimme ja suutelimme pitkään kieltemme leikkiessä kiihottavaa leikkiään. Nainen puristeli ja runkkasi tiukasti kaluani suudellessamme. Heli painoi vessan huuhtelua ja lähti kylpyhuoneesta vetäen minua kädestä. Makuuhuoneessa Sari tuhisi sikeää humalaisen unta keskellä sänkyä.

Odota, Heli sanoi ja haki yöpöytänsä laatikosta black jack paketin.

Seisoin kalu pystyssä makuhuoneen ovella ja nainen tarttui siihen takaisin tullessaan. Hän lähti vetämään minua olohuoneeseen päin. Heli heitti kortonkipaketin olohuoneen pöydälle ja laskeutui eteeni polvilleen. Hän imaisi vielä kaluni hetkeksi suuhunsa ja teki muutaman pitkän edestakaisin liikkeen. Kyrpä painui välillä kitalakeensa ja tunsin hampaiden hipaisevan kalun vartta. Kun hän päästi sen suustaan, kielensä kävi vielä kiusoitellen terskan reunojen ympäri. Sitten hän päästi irti kalustani ja otti paketista kumin. Hän avasi paketin ja alkoi ihanan kiihottavasti runkaten rullaamaan kumia elimeni päälle. Kun hän sai sen perille, hän työnsi minut istumaan sohvalle. Enempiä viivyttelemättä hän laskeutui syliini istumaan.

Olisin niin halunnut päästä maistamaan tuota ihanan punaista häpyä, mutta nainen halusi toisin. Hän määräsi tahdin ja minä tottelin. Heli nousi polvilleen, levitti toisella kädellä tumman karvoituksensa ja toisella kädellä kaluuni tarttuen otti minut sisäänsä. Nainen halusi nautiskella joka sentistäni ja laskeutui hitaasti istumaan. Tunsin tiukan pillun suun liukuvan hitaasti kaluni varrella. Vitun sisäseinämät hyväilivät sisään työntyvää terskaa. Heli voihkaisi vaimeasti kun pohjasin vasten kohdun suuta. Kova nappula pyöri ympäri terskaa kun nainen nautiskellen pyöritti lantiotaan ja hinkkasi puutteesta kutiavaa pilluaan kaluuni.

Sulla on ihanan iso, Heli kuiskasi korvaani painautuessaan minua vasten.

Ja sinä olet tosi tiukka ja märkä, vastasin kohteliaisuuteen.

Se asia todellakin piti paikkansa ja Helin nostaessa takapuoltaan tunsin taas tiukan pillunsuun hyväilevän kalun vartta.

Anna mulle sun tissit, kähisin kiimoissani.

Heli alkoi avaamaan paitapuseronsa nappeja ärsyttävän hitaasti. Riisuin oman paitani pois odotellessani pehmeän naisen ihon paljastumista. Halusin tuntea naisen ihon paljasta rintaani vasten. Pitsiliivit paljastuivat vähitellen enkä voinut olla suutelematta suuria rintoja niiden yläpuolelta ja läpi. Kastelin nännin kohdan imiessäni ja varovasti näykkiessäni nipukkaa. Heli heitti paitansa pois ja kumartui minua vasten jolloin kasvoni hautautuivat kuumaan tissivakoon.

Avaa liivit, nainen kuiskasi koko ajan lantiollaan hidasta pyöritysliikettä jatkaen.

Tavoitin hakaset selkänsä takaa ja hetken aikaa näprättyäni sain ne auki. Nyt Heli nousi pystympään ja tarttui molemmin käsin rintoihinsa kannatellakseen liivejä peittonaan. Hän painoi tissejä yhteen ja hieroi niitä kiihottavasti. Avoimet liivit paljastivat rintojen alapinnat joihin painoin suuni.

Älä tee jälkiä, Heli kuiskasi.

Anna mulle nänni, käskin.

Heli nosti liivit tissien päältä ja olkaimet riisuen heitti ne sohvalle. Tummanpunaiset nännit nöpöttivät kutsuvina rintojen keskellä. Hetkeäkään aikailematta imaisin toisen suuhuni. Heli vinkaisi kun painoin hampaani herkkään nipukkaan. Hän tarttui taas suuriin riippuviin rintoihinsa ja niitä yhteen painaen nosti molemmat nännit vierekkäin suuni ulottuville. Nyt sain kaksi kovaa nappulaa yhtä aikaa imettäväkseni. Heli lantion liikkeet muuttuivat vaativammiksi, kun herkkiä nännejä kiihottaen sain hänet orgasmin partaalle. Hän nosti takapuoltaan irti minusta ja junttasi rajusti takaisin. Hän toisti liikkeen muutaman kerran ja lysähti tärisemään syliini. Tunsin pillun supistelevan tiukasti kaluni ympärillä. Puristin orgasmissa tärisevän naisen vasten rintaani. Pehmeät tissit painuivat rintakehääni.

Kiitos, Heli kuiskasi korvaani.

Nainen käänsi kasvonsa minuun päin ja suuteli pehmeästi. Jatkoimme hellää suudelmaa pitkään, varmaan toista minuuttia, kun kumpikaan ei malttanut sitä lopettaa. Alastomat vartalomme hakivat toistemme ihoa ja kaivaten hankasivat toisiaan vasten.

Työnsin Helin päältäni sohvalle kyljelleen. Nousin nopeasti ylös ja käänsin rajusti naisen jalastaan selälleen sohvalle poikittain. Työnsin jalat lattialla aivan levälleen ja tuuhean karvoituksen alta paljastui turvoksiin ja pehmeäksi naitu aikuisen naisen vittu. Kävin polvilleni lattialle ja painoin suuni naisen alapäähän. Levitin karvoitusta ja häpyhuulia lisää ja sai paisuneen klitoriksen paljaaksi. Imaisin sen suuhuni ja samalla työnsin kaksi sormea syvälle vaginaan. Maistoin ihanan kiimaisen naisen maun emättimen valuttaessa makeaa kustaan suuhuni. Heli voihki äärimmäisessä kiimassa. Halusin tuntea uudestaan naisen kalullani ja ohjasin terskan häpyhuulille. Yhdellä rajulla työnnöllä olin naisen pohjassa. Heli nappasi sohvatyynyn kasvojensa eteen ja suunsa siihen painaen huusi kiimaansa.

Nostin naisen jalat ylös ja käänsin hänet sohvalle. Kiipesin pillun perässä jalkojensa väliin polvilleni ja junttasin taas pohjaan. Naisen elin oli niin vastaanottavaisena auki että upposin helposti enempiä ohjaamatta. Aloitin rajun pumppauksen omaa orgasmiani hakien. Heli puri tyynyä ja huusi ja huohotti. Tunsin pillun tiukkenevan naisen orgasmin lähestyessä. Omanikin oli jo lähellä. Puuskutin kuin höyryveturi, kun kotimaista elokuvaa jäljitellen mäntäni pumppasi sylinteriään. Ylipaineventtiili antoi periksi ja spermasuihku lensi kondomin kärkeen. Vielä viimeiset rajut työnnöt ja lysähdin makaamaan alastoman naisen pehmeille rinnoille.

Olihan ihanaa, kuiskasin Helin korvaan.

Kiitos niin oli, nainen vastasi.

6

30623

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaimon fantasiaa

      Olipa vallan kostuttava kertomus. Aivan kuin olisit pääni sisällä toteuttamassa yhtä fantasiaani.Jos sinulla on laadullisesti saman tasoista tarinaa tarjolla lukisin mielelläni lisää. Oma mies paljon pois ja usein kuvittelen sessioista esim. nuohoajan tai öljyntoimittajan tai "naapurin" kanssa.

      • mieskirjoittaja

        Kiitos kehuista. Jos kolahtaa niin helmikuussa 2008 on aiempi kertomus joka on pääsääntöisesti todella tapahtunut.


      • Anonyymi

        Mie voisin tulla auttamaan.. Kun olet yksin.


    • kylläkään...

      koskisi humalaiseen naiseen en sitten millään!!!

      • Nahkapussi

        Muisteleppa hiljaa mielessäsi vanhaa suomalaista sanontaa.
        Ronkelit runkkaa !


    • Anonyymi

      Hyvä tarina ja selkeästi kerrottu.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1565
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1404
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1295
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1248
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1176
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1106
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe