Ostin Lidilistä edullisen ja varsin asiallisen oloisen tehosekottimen edullisesti. (~27€)
Mukana tuli kulho, kaavin, vispilät, koukut ja soseutin / mikseri pää.
Kuitenkin ihmetystä aiheuttaa ohjekirjassa mainitut käyttoajat.
Vatkainta saisi käyttää maksimissaan 5 minuuttia ja soseutinta yhden minuutin. Muuten laite ylikuumenee. Mielestäni vastaavissa laitteissa en ole aikaisemmin tuollaisia rajoituksia nähnyt.
Kiinnostaisi myös kovasti, onko em. laitteessa lämpölaukaisin vai hajoaako se oikeasti jos sitä käyttää vastoin noita ohjeistettuja arvoja.
Silloinhan se myös todennäköisesti aiheuttaa palovaaran.
- Kommentteja? Kiitos!
Onko tuollaiset rajoitukset yleisiä tehosekottimissa. Eipä ole koskaan tullut edes ajateltua moista. Onhan tuossakin ilmanvaihtoreijät ja puhallin ihan kuten porakoneessa tms laitteissa. Eli periaatteessa ainakin pitäsi toimia "jatkuvasti" ilman jäähdyttelytaukoja.
Bifinett tehosekoitin (Lidl)
Käyttöaikarajoitus ihmetyttää
2
3330
Vastaukset
- Boshkhi
jopa Kenwoodin pikkusekoittimissa.
- Käyttöaikarajoitus ihmetyttää
Eipä ole vaan koskaan tullut mieleen aikaisemmoin moinen. Sen mä ymmärrän, että jos on tehokas sauvasekoitin jossa EI ole tuuletusaukkoja, että se voisi kuumentua liikaa. Mutta toi tuntuu oudolta että 300W sekoittimessa jossa on tuuletusaukot on lämpöongelma.
Varsinkin toi pyöriväkulho tuo mieleen vaan sen, että joitain taikinoita voisi tarvita sekoittaa pitkäänkin?
Ainakin meillä järeämpänä koneena oleva Philips Ahkera ei sisällä mitään käyttöaikarajoituksia, mutta sen tuuletusilmavirta ja ääni ovatkin myös melkoisia. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1736322- 1471754
- 1131538
- 511280
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46962Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢33894Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98864Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5819Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan231775- 41769