§§§§§§§§§§§§§§§§§§♥§§§§§§§§§§§§§§§§§§
EI VAIHTOMIEHIÄ
Kummaa peliä - ei vaihtomiehiä
Elämän valtatiet - siintää edessämme
He sanovat , kulje suoraan
Älä haahuile , ETENE ...
Löysin sääntöjä - ohjeita
Menestyjiä - Lahjakkaitako ?
Mihin he menivät , turmeltuivat
Poissa jo , en ehtinyt kysyä mitään...
Olen umpikujassa - pelissä elämän
Kenen arvot - kenen säännöt ?
Eihän tässä voi voittaa
Nostan katseeni, vai voiko sittenkin...
§§§§§§§§§§§§§§§§§§♥§§§§§§§§§§§§§§§§§§§
http://www.youtube.com/watch?v=8MDK_k3q-L8
* EI VAIHTOMIEHIÄ *
8
331
Vastaukset
- lindalinda1
ei taida olla niitä vaihtomiehiä elämässä.
Umpikujassa tässä itse kukin haahuilee, mutta
jotenkin on kuitenkin pärjäillty.
Ja aina voi voittaa, kunhan sitä uskoa riittää.
Pidin jälleen lukemastani.- Kopittelija
Esim Jalkapallo-ottelussa on hyvä kun voi aina tarpeen mukaan siirtyä vaihtoon jos jalkaan sattuu mutta tosi elämässä on vaan pysyttävä elämän "tragikomedian" sisällä kivusta huolimatta... ja se ei ole aina elämää " voitto saattueessa" vaan ennemminkin " Anna kivun koskettaa "...
...niin aina voi voittaa ja joka kortilla on kääntöpuolensa... Kiitos kommentista :)
- Mahdotonyhtalo
Kuten sanoit peleissä on vaihtomiehiä, ei elämässä. Noudatan kyllä ympäröivän maailman sääntöjä tarpeen mukaan, mutta arvot tulevat sisältä. Tällaisia ajatuksia..
- Kopittelija
Niin yhteiskunnalliset arvot tulevat usein ihmisiltä ja ne ajan saatossa muuttuvat ja jos ihmisten sääntöjä seuraa niin ei aina voi tietää mikä on oikein... eläke-ikä nousee eilen mutta ei taas tänään... eilen ei ollut turvavöitä, tänään on... eilen sai pysäköidä vapaasti, nyt ei !
Lait ja säädökset elää ja muuttuu ja usein sen mukaan miten Valtio saa siitä parhaimman hyödyn... Näille " Arvoille" meidät systemaattisesti rakennetaan ja jos et toimi näin, olet " hylkiö ja henkipatto ", turha taivaltaja !
Laki on hyvä, kun se oikein käytetään ja suojelee ihmistä , mutta suurimmaksi osin ne ovat kuitenkin vain sääntöjä, jotka on laadittu sen hetken tilanteen mukaan ja meille se ei tuo todellisia " sisäisiä " ARVOJA !
Se miksi vielä "istuttasin omenapuun jos tietäisin huomenna kuolevani"...
Kiitos vastauksestasi !
T. Arvojen etsijä ! - Mahdotonyhtalo
Kopittelija kirjoitti:
Niin yhteiskunnalliset arvot tulevat usein ihmisiltä ja ne ajan saatossa muuttuvat ja jos ihmisten sääntöjä seuraa niin ei aina voi tietää mikä on oikein... eläke-ikä nousee eilen mutta ei taas tänään... eilen ei ollut turvavöitä, tänään on... eilen sai pysäköidä vapaasti, nyt ei !
Lait ja säädökset elää ja muuttuu ja usein sen mukaan miten Valtio saa siitä parhaimman hyödyn... Näille " Arvoille" meidät systemaattisesti rakennetaan ja jos et toimi näin, olet " hylkiö ja henkipatto ", turha taivaltaja !
Laki on hyvä, kun se oikein käytetään ja suojelee ihmistä , mutta suurimmaksi osin ne ovat kuitenkin vain sääntöjä, jotka on laadittu sen hetken tilanteen mukaan ja meille se ei tuo todellisia " sisäisiä " ARVOJA !
Se miksi vielä "istuttasin omenapuun jos tietäisin huomenna kuolevani"...
Kiitos vastauksestasi !
T. Arvojen etsijä !Rikon sääntöjä. Koetan
kiertää ne. En noudata
kehoituksia.
Pidän koiriani irti
luonnonsuojelualueella,
kun ne tulevat siitä
niin onnelliseksi.
Ilomielin maksan sakot. Eihän
sakottaja ole paikalla, joka
kerta metsään mennessäni.
Maksan veroni. Täytän lomakkeen
oikein.
Samalla kuitenkin liityin
yhdistykseen, josta opin kuinka
laillisesti jätän veroja maksamatta.
Uutisissa toitotetaan lamasta.
Pitäisi kuluttaa..
Ostan edelleenkin tarpeellisen.
Etsin suomalaisia vaihtoehtoja,
mutta puolta enemmän säästän
kuin edellisenä vuotena.
Kaiken tämän rikkomisen, kiertämisen
ja kehotuksen noudattamatta jättämisen
keskellä muistan, että tämä elämä
on ainutkertainen, niin minulle ja
myös koirilleni. - Kopittelija
Mahdotonyhtalo kirjoitti:
Rikon sääntöjä. Koetan
kiertää ne. En noudata
kehoituksia.
Pidän koiriani irti
luonnonsuojelualueella,
kun ne tulevat siitä
niin onnelliseksi.
Ilomielin maksan sakot. Eihän
sakottaja ole paikalla, joka
kerta metsään mennessäni.
Maksan veroni. Täytän lomakkeen
oikein.
Samalla kuitenkin liityin
yhdistykseen, josta opin kuinka
laillisesti jätän veroja maksamatta.
Uutisissa toitotetaan lamasta.
Pitäisi kuluttaa..
Ostan edelleenkin tarpeellisen.
Etsin suomalaisia vaihtoehtoja,
mutta puolta enemmän säästän
kuin edellisenä vuotena.
Kaiken tämän rikkomisen, kiertämisen
ja kehotuksen noudattamatta jättämisen
keskellä muistan, että tämä elämä
on ainutkertainen, niin minulle ja
myös koirilleni.Näin juuri !
Täydellistä " lain " noudattajaa ei olekaan !
On ihmiskäskyjä jolla ihmisen liikkuminen, sekä kohdallasi myös eläinten, rajataan niin että siitä " Laista " mikä piti olla hyvä tuleekin ahdistava " Taakka " ! Kantamus jonka ies on aina ahdistava ja raskas, omatuntoa raastava... ei enää iloinen ihmistä suojeleva turvallinen neuvo !
Siispä joku rajasi nämä käskyt kahteen :
" Rakasta Jumalaasi kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi ja Kaikesta voimastasi ja Lähimmäistäsi niinkuin itseäsi. Tämän päällä lepää Laki ja Profeetat "...
En tiedä menikö ulkomuistista ihan oikein mutta sinne päin... yritän minäkin " Arvoni " asettaa... siinä kuitenkaan yhtenäkään päiväni täysin onnistumatta !
Kiitos palautteestasi ! :) - Mahdotonyhtalo
Kopittelija kirjoitti:
Näin juuri !
Täydellistä " lain " noudattajaa ei olekaan !
On ihmiskäskyjä jolla ihmisen liikkuminen, sekä kohdallasi myös eläinten, rajataan niin että siitä " Laista " mikä piti olla hyvä tuleekin ahdistava " Taakka " ! Kantamus jonka ies on aina ahdistava ja raskas, omatuntoa raastava... ei enää iloinen ihmistä suojeleva turvallinen neuvo !
Siispä joku rajasi nämä käskyt kahteen :
" Rakasta Jumalaasi kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi ja Kaikesta voimastasi ja Lähimmäistäsi niinkuin itseäsi. Tämän päällä lepää Laki ja Profeetat "...
En tiedä menikö ulkomuistista ihan oikein mutta sinne päin... yritän minäkin " Arvoni " asettaa... siinä kuitenkaan yhtenäkään päiväni täysin onnistumatta !
Kiitos palautteestasi ! :)Taidan jatkaa aloitusrunona aiheesta.
- Kopittelija
Mahdotonyhtalo kirjoitti:
Taidan jatkaa aloitusrunona aiheesta.
Tässä sun ajatukset jää piiloon...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592
