tossa kaveri kertoi kun oli yrittäny hakea numeropalvelusta mun numeroa niin ei ollu löytyny ollenkaan,ja no sit huvikseen kokeilin työpuhelimella niin ei löytyny omalla numerolla mitään tietoa,sit kattelin soneran omilta sivuilta niin ei siellä kyllä löytyny mitää kohtaa että missä näkyis että olis oma numero salainen.JA kaikkein huvittavinta tässä on vielä se että en kylläkään ole missään vaiheessa minnekkään ilmoittanu tai laittanu mistään omaa numeroa salaiseksi elikkä mitenkä tää voi olla edes mahdollista että on numero salainen???ja mistä sen voi nyt saada pois ettei ole enään salainen kun en sieltä sivuilta löytäny mitään kohtaan mistä sen vois saada pois!!!!
oma numero salainen???
tietämätön 321
1
359
Vastaukset
- salaisen numeron
muuttamisen näkyväksi, jos et sitä itse osaa tehdä liittymänhallinnasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161