Täältä itse löysin maksutta ilman suurta vaivaa

Kuopijolainen

www.siirtoauto.fi . itse olen pariinkin kertaan saanut auton siirrettäväkseni mm. kuopio - helsinki välille.

22

9110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seppo ai

      Kiitos vinkistä.

    • Kiki  

      Esim mulla ois paku, joka pitäis viikon sisään viedä Turusta Jyväskylään, mutta ei, eihän sitä tuolla voi ilmoittaa...

      • Miten kysyntä ja tarjonta saataisiin kohtaamaan.
        mietiskellyt itsekkin noita siirtoajoja.....


      • käynyt mielessä
        tiiakka kirjoitti:

        Miten kysyntä ja tarjonta saataisiin kohtaamaan.
        mietiskellyt itsekkin noita siirtoajoja.....

        Olen ajatellut kysellä siirtoautojen ajoja vuoktaamoista, autoliikkeistä ja leasingyhtiöistä.
        Millaisia korvauksiahan liikkeet mahtavat maksaa siirtäjälle?


      • Ann78

        jos haluat itse siirrättää niin käyppä kato semmone osote ku www.autosiirto.fi , sieltä saapi semmosta siirtopalavelua


      • jaakko88
        käynyt mielessä kirjoitti:

        Olen ajatellut kysellä siirtoautojen ajoja vuoktaamoista, autoliikkeistä ja leasingyhtiöistä.
        Millaisia korvauksiahan liikkeet mahtavat maksaa siirtäjälle?

        Olen itse muutaman kerran ajanut siirtoautolla, niin silloin tankki on yleesä ollut täynnä liikkeelle lähdettäessä.


      • siirtotarve autolle
        Ann78 kirjoitti:

        jos haluat itse siirrättää niin käyppä kato semmone osote ku www.autosiirto.fi , sieltä saapi semmosta siirtopalavelua

        Tietääkö joku onko muita yrityksiä kuin tämä Siirtoauto.fi jotka siirtävät ajamalla autoja.
        Vois vaan kilpailuttaa kuka tekee homman edullisimmin
        Tarvetta noin 10 kertaa kuukaudessa siirrättää autoja.


      • OP-PA
        siirtotarve autolle kirjoitti:

        Tietääkö joku onko muita yrityksiä kuin tämä Siirtoauto.fi jotka siirtävät ajamalla autoja.
        Vois vaan kilpailuttaa kuka tekee homman edullisimmin
        Tarvetta noin 10 kertaa kuukaudessa siirrättää autoja.

        Yrityksen nimeä en tiedä joten voi olla sama firma kuin tää keskustelun yritys, mutta ainakin pääkaupunkiseudun Metro Autosta sai tälläistä siirtopalvelua reilu vuosi sitten kun silloin sitä tarvitsin. Nyt olen käyttänyt hinausliikkeitä Falck:a Sjöberg:ä jne ja maakunnista poispäin on SE-Mäkinen tuonut autot järkevillä hinnoilla takaisin Helsinkiin päin.


    • siirtoauto.fi

      siirtämisestä mitään korvausta siirtäjälle?

      • kerran siirsin

        Yhen auton siirsin mennessäni hki:sta Ouluun siirtoauto.fi:n kautta. Ei maksanu mitään ja ihan hyvä juttu se sähköinen tunnistautuminen mikä varmistaa henkilön oikeaksi. Tuli kuva luotettavasta hommasta.


      • ja vielä ???????????
        kerran siirsin kirjoitti:

        Yhen auton siirsin mennessäni hki:sta Ouluun siirtoauto.fi:n kautta. Ei maksanu mitään ja ihan hyvä juttu se sähköinen tunnistautuminen mikä varmistaa henkilön oikeaksi. Tuli kuva luotettavasta hommasta.

        Siis ei maksanut siirtyminen mitään kyseiselle välille, mutta ei myöskään maksanut siirtäjälle korvauksia, vaan pelkät vastuut autosta.

        Näyttää muuten toimitusehdot aika huonolta siirtäjän kannalta.

        Miettisin kaksi kertaa, ennen kuin ottaisin auton ajettavaksi tuollaisilla ehdoilla.

        Jos huonosti käy, niin yksityislentokone olisi ollut parempi ratkaisu jollekkin Oulu-Helsinki välille.

        Jobbareita on monenlaisia, sanoi ukki-vainaa ja oli aina oikeassa


      • eerolyypekki
        ja vielä ??????????? kirjoitti:

        Siis ei maksanut siirtyminen mitään kyseiselle välille, mutta ei myöskään maksanut siirtäjälle korvauksia, vaan pelkät vastuut autosta.

        Näyttää muuten toimitusehdot aika huonolta siirtäjän kannalta.

        Miettisin kaksi kertaa, ennen kuin ottaisin auton ajettavaksi tuollaisilla ehdoilla.

        Jos huonosti käy, niin yksityislentokone olisi ollut parempi ratkaisu jollekkin Oulu-Helsinki välille.

        Jobbareita on monenlaisia, sanoi ukki-vainaa ja oli aina oikeassa

        Morjens, jos jos sanaa ei olisi niin lehmätkin lentäis ja moni tukehtuu porkkanaan. Samallailla riskit / ehdot olemassa ajat kenen tahansa autolla, omavastuu ja kaikilla ei oo ees kaskoa


      • quitarherosss
        ja vielä ??????????? kirjoitti:

        Siis ei maksanut siirtyminen mitään kyseiselle välille, mutta ei myöskään maksanut siirtäjälle korvauksia, vaan pelkät vastuut autosta.

        Näyttää muuten toimitusehdot aika huonolta siirtäjän kannalta.

        Miettisin kaksi kertaa, ennen kuin ottaisin auton ajettavaksi tuollaisilla ehdoilla.

        Jos huonosti käy, niin yksityislentokone olisi ollut parempi ratkaisu jollekkin Oulu-Helsinki välille.

        Jobbareita on monenlaisia, sanoi ukki-vainaa ja oli aina oikeassa

        Yleensä kun itse olen varannut siirtoauton, niin ajatuksena on ollut saada ilmainen kyyti maksullisen kyydin sijaan ( juna / auto ). Siinä tapauksessa jokainen väli minkä ajan siirtoautolla niin tuo/säästää minulle 20 - 200€ / suunta.
        Esim Helsinki Oulu on 70€ junalla, niin voi melkein suoraan laskea itselle 10€ / tuntipalkan ajamisesta periaatteessa.


      • !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        quitarherosss kirjoitti:

        Yleensä kun itse olen varannut siirtoauton, niin ajatuksena on ollut saada ilmainen kyyti maksullisen kyydin sijaan ( juna / auto ). Siinä tapauksessa jokainen väli minkä ajan siirtoautolla niin tuo/säästää minulle 20 - 200€ / suunta.
        Esim Helsinki Oulu on 70€ junalla, niin voi melkein suoraan laskea itselle 10€ / tuntipalkan ajamisesta periaatteessa.

        Luetaan sitten joskus ne "lehmien lentämis" jutut iltalehdistä.
        Muistahan ilmoittaa verottajalle se 10 e tuntipalkka.


      • voiha sitä mennä junallaki
        ja vielä ??????????? kirjoitti:

        Siis ei maksanut siirtyminen mitään kyseiselle välille, mutta ei myöskään maksanut siirtäjälle korvauksia, vaan pelkät vastuut autosta.

        Näyttää muuten toimitusehdot aika huonolta siirtäjän kannalta.

        Miettisin kaksi kertaa, ennen kuin ottaisin auton ajettavaksi tuollaisilla ehdoilla.

        Jos huonosti käy, niin yksityislentokone olisi ollut parempi ratkaisu jollekkin Oulu-Helsinki välille.

        Jobbareita on monenlaisia, sanoi ukki-vainaa ja oli aina oikeassa

        voiha sitä mennä junalla, jos ehot kauhistuttaa.

        Mutta onhan se selvä, että kun joku haluaa siirrättää autonsa ni pelisäännöt pitää olla selvillä.


      • Opiskelija vielä vajaat 2 v...
        voiha sitä mennä junallaki kirjoitti:

        voiha sitä mennä junalla, jos ehot kauhistuttaa.

        Mutta onhan se selvä, että kun joku haluaa siirrättää autonsa ni pelisäännöt pitää olla selvillä.

        Kannattaa kysyä suoraan autovuokraamoista näitä siirtoautoja. On paljon parempi tapa toimia ja joustavammat tavat. Olen nyt ajellut kohta pari vuotta näitä autoja ja hyvin on toiminut.
        Juna olis tietysti paras, mutta se maksaa.
        Siirtoauton autoja en ole ajanut. Ei kokemusta kuinka toimii


    • Upeeta luultavasti

      Tiedätkö onko mahdollista siirtoauton kyytiin ottaa kimppakyydin tarvitsijoita ?

      • janivaannnnnnn

        nii ja pyytää sitten kimppakyytiläisiltä bensakorvausta? ...
        off topikkia: mun mielestä tuo bensakorvausten "jakaminen" on täysin naurettavaa touhua, jos itse olen menossa johonkin suuntaan niin en taatusti pyytäisi "korvausta" kyydissä olosta.. enkä myöskään mene sellaisen kyytiin joka on rahaa vinkumassa.
        tiedä sitten missä vika, siinä kai että en ole tiukkapipoinen, itsekäs ja ahne.
        ja vielä että eikös tuo bensojen jakaminen vastaa jo pimeän taksin ajoa....

        t. Jani


      • ...
        janivaannnnnnn kirjoitti:

        nii ja pyytää sitten kimppakyytiläisiltä bensakorvausta? ...
        off topikkia: mun mielestä tuo bensakorvausten "jakaminen" on täysin naurettavaa touhua, jos itse olen menossa johonkin suuntaan niin en taatusti pyytäisi "korvausta" kyydissä olosta.. enkä myöskään mene sellaisen kyytiin joka on rahaa vinkumassa.
        tiedä sitten missä vika, siinä kai että en ole tiukkapipoinen, itsekäs ja ahne.
        ja vielä että eikös tuo bensojen jakaminen vastaa jo pimeän taksin ajoa....

        t. Jani

        "tiedä sitten missä vika, siinä kai että en ole tiukkapipoinen, itsekäs ja ahne."

        Mikäli et halua jakaa kustannuksia, tekee se sinusta juuri tuollaisen. No jääpähän enemmän rahaa omiin menoihin.

        "ja vielä että eikös tuo bensojen jakaminen vastaa jo pimeän taksin ajoa...."

        Ei vastaa.


      • 12321
        janivaannnnnnn kirjoitti:

        nii ja pyytää sitten kimppakyytiläisiltä bensakorvausta? ...
        off topikkia: mun mielestä tuo bensakorvausten "jakaminen" on täysin naurettavaa touhua, jos itse olen menossa johonkin suuntaan niin en taatusti pyytäisi "korvausta" kyydissä olosta.. enkä myöskään mene sellaisen kyytiin joka on rahaa vinkumassa.
        tiedä sitten missä vika, siinä kai että en ole tiukkapipoinen, itsekäs ja ahne.
        ja vielä että eikös tuo bensojen jakaminen vastaa jo pimeän taksin ajoa....

        t. Jani

        kaveria joka on haluton antamaan ilmaista kyytiä syytetään "tiukkapipoiseksi, itsekkääksi ja ahneeksi".... kaverin toimesta, joka on ilmoittanut olevansa haluton missään nimessä osallistumaan matkan kustannuksiin. tuon on pakko olla provo, ei kellään voi olla oikeasti noin kiero maailmankuva :)


      • lkji
        12321 kirjoitti:

        kaveria joka on haluton antamaan ilmaista kyytiä syytetään "tiukkapipoiseksi, itsekkääksi ja ahneeksi".... kaverin toimesta, joka on ilmoittanut olevansa haluton missään nimessä osallistumaan matkan kustannuksiin. tuon on pakko olla provo, ei kellään voi olla oikeasti noin kiero maailmankuva :)

        Ei tietenkään pyydetä bensoja jos on Ilmainen kyyti itsellekki!! Älkää lätiskö ku ootta pihalla.. :P


      • Njaa.
        lkji kirjoitti:

        Ei tietenkään pyydetä bensoja jos on Ilmainen kyyti itsellekki!! Älkää lätiskö ku ootta pihalla.. :P

        Eihän tuossa puhuttu enää noista siirtoauton "ilmaiskyydeistä", vaan kimppakyydeistä yleensä...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8825
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2633
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2371
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1746
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe