laadukkaat college-housut?

qohc

Kauan olen yrittänyt päästä metsästämään college-housuja, mut itselläni ei onnistu mikään ilman suunnitelmaa. Haluaisin siis ennen kun menen niitä metsästämään, tietää tarkkaan mitä olen hakemassa. En yleensä käytä tällaisia housuja, mutta kun harrastan paljon liikuntaa niin niistä olisi paljon hyötyä. En halua mitään halpiskankaasta ommeltuja, venyviä, ohuita tai rättikankaasta tehtyjä housuja, vaan laadukkaat, suhteellisen edulliset ja suhteellisen paksut ja kestävät college-housut.
Voisin myös arvata että harmaat on nytten enemmän trendissä kun mustat?

Muutenkin ommaan aika urheilullisen vaateyylin ja suosin Espritin, Niken, Puman yms vaatteita. Olisi kiva jos kertoisitte jostain hienoista ja mahdollisesti ehkä tyylisistän vaatteista, sillä yritän aina löytää ensin internetistä haluamiani vaatteita ja vasta kun olen varma valinnoistani, ostan ne kaupasta.

Mitäs sanotte? :D

7

5318

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hohhoh..

Sanoisin et huhhuh. Kylläpä on taas turhamaista tekstiä. Miks pitää tehdä asioista noin vaikeita? Jos kerta käytät merkkivaatteita ja muutenkin urheilullisia, niin miten olisi vaikka Intersport tai Top-Sport tai muut vastaavat urheiluvaateliikkeet? Ja niille on kyl varmaan nettisivutkin.

• suosittelen..

Suosittelen Niken collareita. :)

En muista mallin nimeä, mutta niitä myydään ruskeina, mustina ja harmaina.
        Edessä pieni Niken merkki ja takana taskut.

Suosittelen, mielestäni on hyvät ja kivannäköiset.
        Hinta taisi olla 40-60 euroa.

• Nikejä

Mä ostin Stadiumista n. 60€:lla Niken colleget. Olleet nyt käytössä reilun puoli vuotta. Väri alunperin musta, nyt harmaat. Pesunjälkeen pysyvät kivoina hetken, sen jälkeen lössähtävät (normaalia, kyseessä colleget) niin pahasti, etten menisi ne päällä mihinkään. En siis suosittele, olen kuullut että Pumalla ainakin ihan laadukkaita.

• niken g

ostin n. reilu puol vuotta sitte suunnilleen 30 e Niken harmaat golleget !
      tykkään tosi paljon. Ja kestää hyvin .
      Suosittelen.
      Ja ostin stadiumista

• Nike-fani

Vinkkinä, että olen ostanut collegehousut http://www.globalshopping.fi/urheilu_ja_liikunta.html sivuston kautta Niken verkkokaupasta (trousers) ja käytin Globalshopping kampanjat ja koodit sivulta koodia, jolla sain ilmaisen toimituksen Suomeen. Housut maksoi 33 euroa ja ovat tietty laadukkaat.

• .

harmaat collegehousut, 3 vuotta käytössä, laadukkaat, eivät ole venyneet. Hintaa en muista.

• Tele.fi

Niken kollari ei veny mutta väri hieman vaalenee, pari vuotta sitten oli adidakset jotka veny aivan stnasti. Kestän pienen vaalenemisen joten sanon Nike.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 499
      7404
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      227
      2588
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2561
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      159
      1879
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1748
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      3
      1469
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      0
      1357
    8. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1148
    9. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1145
    10. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      1143
    Aihe