Onko kellään kokemuksia Hollannista? Mitä suomalaisen on hyvä tietää sinne mennessään? Lähinnä kiinnostaa millainen säätila/ilmasto on huhtikuussa, ja mitä kannattaa ehdottomasti nähdä? On juuri tulppaaniaika kun menen huhtikuun ajaksi työharjoitteluun Roermondiin. Kertokaa ihmiset mitä tiedätte!
kokemuksia hollannista?
1
1257
Vastaukset
- tina
kolme kertaa ko maassa.OLEN TAITEEN YSTÄVÄ JA ADAMIN KAIKKI Museot ovat euroopassa vertaansa vailla. OLIN AIVAN mykistynyt van gogh museossa . VAHAKABINETTI OLI MYÖS KIVA. KAIKKI ADAMIN SILLAT,KUJAT,KANAALIT VOI LÖYTÄÄ VAIN SIELTÄ. Kävimme Alkmaarissa ja pikkukylissä kuten Edam ym juustopaikkakunnat.Kaupungit ovat keskustoista toistensa kaltaisia, koska niitä hallitsee kaskenään samat kauppaketjut. Maassa on tapana ostaa ruuat pikkukaupoista mutta Lidileitä ja pennymarketteja on joka kaupungissa. Jos nyt itse olisin lähdössä Hollantiin, niin matkaohjelmaani kuuluisi yksi päivä Atlantin rannalla ja Ajaxin jalkapallopeli! Siellä Jari Litmanen on kulttihahmo!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 807732
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on857691Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1666099Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist555016En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛204179Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?53930- 383652
- 83617
- 313567
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..303510